Steeds meer mensen zeggen tv abbo op

jassie

Gevorderd
12 jan 2017
90
23
6
Hoeveel van de opzeggers zullen een IPTV aanbieder als alternatief hebben?
Kan me ook voorstellen dat een groot deel opzegt omdat TV ze daadwerkelijk niet meer interesseert.
 
Hoeveel van de opzeggers zullen een IPTV aanbieder als alternatief hebben?
Kan me ook voorstellen dat een groot deel opzegt omdat TV ze daadwerkelijk niet meer interesseert.
Moet eerlijk zeggen dat ik erg verwend ben, als ik 's avonds na een lange dag lekker TV kijk in bed wil ik dat die het doet met zo min mogelijk moeite. IPTV was voor mij ook een mooie oplossing geweest maar mijn internet is helaas te sloom.. :( Enige reden dat ik dus nog gewoon TV kijk is door mijn internet snelheid en aangezien een 2e abbo bij canaldigitaal maar 4 euro per maand extra kost.

Mochten wij in de toekomst glas krijgen ga ik denk ik geen dure extra glas decoder erbij aanschaffen maar gewoon iptv voor op de slaapkamer :)
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Moet eerlijk zeggen dat ik erg verwend ben, als ik 's avonds na een lange dag lekker TV kijk in bed wil ik dat die het doet met zo min mogelijk moeite. IPTV was voor mij ook een mooie oplossing geweest maar mijn internet is helaas te sloom.. :( Enige reden dat ik dus nog gewoon TV kijk is door mijn internet snelheid en aangezien een 2e abbo bij canaldigitaal maar 4 euro per maand extra kost.

Mochten wij in de toekomst glas krijgen ga ik denk ik geen dure extra glas decoder erbij aanschaffen maar gewoon iptv voor op de slaapkamer :)
Ik vind het fijn om soms Nederlandse tv te kunnen kijken aangezien ik in het buitenland woon.
Ook hier nog een normaal tv abonnement erbij.
35 alleen internet +2x17,50 losse sim abbos mobiel,
....of 70 euro met TV+Bel+NET+2x simkaart...tja was de keuze vrij gemakkelijk.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Mits het iptv een goed alternatief blijkt ga ik absoluut over op iptv, los glasvezelabo erbij en klaar!
Meer zenderkeus voor een veel lagere prijs.
Ik ben nu net pas begonnen met iptv dus wil nog niet te vroeg juichen maar het begin is veelbelovend!
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik behoor al tot de groep die nog nooit een (eigen) tv abonnement heeft gehad :p
Ben meteen begonnen met internet only glasvezel.
1. live tv interesseert me in de meeste gevallen niet veel. het is makkelijk om even wat aan te zetten...
2. ik heb liever vrije keuze in apparatuur die ik gebruik
3. iptv is meer én goedkoper én nog steeds legaal * knocks on wood *
 
Blijft lastig dat je 2 abonementen nodig hebt met iptv als je op je slaapkamer ook wil kijken
 
Blijft lastig dat je 2 abonementen nodig hebt met iptv als je op je slaapkamer ook wil kijken

op zich is dit geen probleem, zolang je maar niet de woonkamer en slaapkamer tegelijk aan hebt staan.
Maar als je woonkamer uit staat. dan kan je gewoon kijken op je slaapkamer :)