Stopt Exodus?

Lonus!

Gevorderd
13 jan 2017
51
13
6
Weet iemand hier iets meer over? Klopt dit of......
Ik kwam dit net tegen op youtube.

You must be registered for see medias
 
nee, alleen de originele maker van de exodus addonn, vanwege een script dat hij had ingebouwd tegen copieeren van deze addon, exodus gaat gewoon verder met een andere ontwikkelaar
 
  • Like
Reacties: Lonus! en spooks
Heb het ook gelezen. De Tvaddons.ag developers gaan de addon verder ontwikkelen met een groter team dus het kan alleen maar beter worden :sint2:
 
  • Like
Reacties: Lonus!
We gaan het meemaken en anders zijn er nog genoeg andere addons te vinden waarmee je hetzelfde effect hebt ;)
 
Zoek en gij zult vinden hahaha

Nee je hebt altijd nog specto...salts...1channel...en als je verder gaat zoeken zullen er nog veel meer zijn...al moet ik zeggen exodus is en blijft hoop ik mijn favoriet
 
  • Like
Reacties: spooks
Zoek en gij zult vinden hahaha

Nee je hebt altijd nog specto...salts...1channel...en als je verder gaat zoeken zullen er nog veel meer zijn...al moet ik zeggen exodus is en blijft hoop ik mijn favoriet
De source van exodus blijft er dus er zijn altijd developers die verder gaan bouwen met die source, exodus blijft dus 100% wel bestaan.
 
De source van exodus blijft er dus er zijn altijd developers die verder gaan bouwen met die source, exodus blijft dus 100% wel bestaan.
Ja dat denk ik ook wel tvaddons gaan er nu geloof ik mee verder toch ?? Gaan het wel meemaken :)