Stranger Things fans: Ga DARK kijken

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.968
Beste antwoorden
8
Aangezien ik wegens mijn slechte slaap ritme wegens de vakantie slecht slaap 's nachts gaat vaak de TV nog aan om een serie te kijken. Ik ben een groot fan van Stranger Things en kwam de serie DARK tegen op Netflix. DARK lijkt een beetje op Stranger Things dus je kunt weer net zoveel binge-watchen als toen. :p

Het is Netflix's meest populaire niet Engelse serie; hij is namelijk in het Duits. Normaal heb ik een schijthekel aan alles wat Duits is (Op Volkswagen, Mercedes en de lage accijns op alcohol na) maar deze serie is echt goed.

Ik was na de eerste aflevering meteen verkocht, de trailer vond ik niet zo heel bijzonder.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

fulvio91

Forumlid
Leuk bevonden
9
Beste antwoorden
0
Ja, al helemaal bekeken hehe, zeer goed, nu wachten op seizoen 2
Ik denk dat we nog even moeten wachten, 2019 volgens geruchten.

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.968
Beste antwoorden
8
Is dit nou in het Duits? Ik zag ook dat er een Engelse versie was, is dat nagesynchroniseerd? Weet iemand of dat te kijken is?
Het is inderdaad Duits! Heb die Engelse audio een paar minuten geprobeerd maar Duits blijft gewoon het beste aangezien het past bij die serie.

Ja, al helemaal bekeken hehe, zeer goed, nu wachten op seizoen 2
Ik denk dat we nog even moeten wachten, 2019 volgens geruchten.
Verdomme.. Game Of Thrones is er ook pas weer in 2019 ik denk dat ik een winterslaap ga houden dit helejaar 😂😂

Leuk bevonden
9
Beste antwoorden
0
Ik heb deze in het duits bekeken, was prima zo en zoals spinix zegt het past best bij de serie.
Wat ik nu aan het volgen ben is de Fargo serie in x265, ook een aanrader, eerste twee seizoens heb ik al gezien, misdaad drama, afgeleide van de originele film. Dit is om uw winterslaap tegen te houden

Leuk bevonden
93
Beste antwoorden
0
Haha hij kijkt super snel weg, je kunt niet meer stoppen met kijken 😝 Kan niet wachten op seizoen 2.
Hoi @Spinix

Gisteravond (door omstandigheden) de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken, geweldige serie.
Wachten nu met spanning op seizoen 2.
TOP, bedankt voor de tip

Lienie

Nieuwkomer
Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Nog geen Stranger Things gezien, maar wel helemaal verkocht aan DARK.
Inderdaad een Duitse serie, wat in de eerste aflevering wennen was.
Door jullie enthousiaste reacties ga ik ook maar eens een begin maken aan Stranger Things.

Bovenaan