Stream afspelen lukt niet

Rveuge

Nieuwkomer
27 okt 2017
2
1
6
48
Beste,
Zojuist mijn hele box himedia gereset naar factory. Alles opnieuw geïnstalleerd. Nieuwste kodi 17 en via jullie website de convenant addon. Alles werkt goed en snel, het enige probleem waar ik niet uitkom en ook nergens terug kan vinden is dat als ik een stream aanklik, ik even een pop-up krijg dat hij geladen wordt en dan niets meer. Hij speelt dus geen enkele stream af van wat film of serie dan ook. Graag jullie hulp gevraagd :)
 
Oei! Dat zou niet moeten. Heb je het systeem al eens proberen te herstarten? Staan de datum en tijd goed?
Mocht dat allemaal niet helpen dan raad ik je aan Covenant opnieuw te installeren.
 
Oei! Dat zou niet moeten. Heb je het systeem al eens proberen te herstarten? Staan de datum en tijd goed?
Mocht dat allemaal niet helpen dan raad ik je aan Covenant opnieuw te installeren.
Datum en tijd staan goed, komen van het netwerk af. Herstarten al een paar keer gedaan zonder resultaat. Maar wen keertje opnieuw installeren dan maar....
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik heb hetzelfde probleem. Alles werkt prima, alleen worden de streams niet afgespeeld. Ik heb alles al opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Heeft iemand de oplossing hiervoor?