Stream van 720 p en hoger worden niet gevonden

Edward58

Gevorderd
6 aug 2017
64
20
6
66
Hoi,
Sinds een paar dagen vind Kodi geen streams meer van kwaliteit 720 of hoger, slechts SD wat niet aan te zien is.
Ik gebruik Real Debrid, versie Kodi 17.3
Voor de steams staat RD (real debrid)

Weet iemand waarom dit is en hoe te op te lossen is?

Groetjes,
Ed
 
Hoi lezer(es),

Ik zoek me gek naar een goed werkende addon, die geen problemen heeft met Real Debrid en IMDB. Dit blijkt toch niet zo eenvoudig,
Kan. Iemand mij een goede addon aanraden ajb? Ik zou het zeer waarderen :)
Ik gebruik Kodi 17.3 op tvbox Venz V10

Groetjes,
Ed
 
Een nieuw topic is niet echt nodig. @mrmiyagi had je in dit topic ook al goede adviezen gegeven.
Die word al een tijdje niet meer bij gehouden.
Probeer scrubs V2 uit de jewbmx repo
Venom uit de venom repo
IT uit de T2k repo
En ik zou echt eens denken over kodi 18.3
Kodi trending addons op google daar staat ook voor ieder wat wils?
Op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It (T2K repo), Scrubs V2 (jewbmx repo), Tempest en Clowns Replica vind je via google "Top best Wirelesshack".
 
Een nieuw topic is niet echt nodig. @mrmiyagi had je in dit topic ook al goede adviezen gegeven.

Op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It (T2K repo), Scrubs V2 (jewbmx repo), Tempest en Clowns Replica vind je via google "Top best Wirelesshack".
Hoi, ik heb scrubs V2 geinstalleerd, maar mijn probleem blijft. Ik krijg wel streams door van RD maar niet de kwaliteit vanaf 720p, terwijl deze wel wordt aangeboden?
Ik dacht dat het aan de addon Fantastic die ik gebruikte....
het lijkt dus toch een andere oorzaak te hebben, maar wat??
 
Als je verse instal doet wel bij updaten niet maar die addons gewoon op usb stickie bij houden altijd handig en snel terug gezet.
Ik zou voor schone installatie gaan paar minuten en alles staat erop.
Tevens leer je ervan dan gaat het de keer erop weer vlugger?
 
Ben het wel eens met B.web en daarom jou bijdrage (plus alle reacties) @Edward58 samengevoegd met deze bestaande topic .
Volgens een gevonden instructie kan ik Kodi verwijderen via instell
Ben het wel eens met B.web en daarom jou bijdrage (plus alle reacties) @Edward58 samengevoegd met deze bestaande topic .
misschien een beetje dom, maar hoe verwijder je Kodi van de tvbox?
 
Ik weet niet of jij jou huidige versie via de Playstore gedownload hebt, maar zo ja, dan kun je hem daar ook verwijderen. Anders, zoals @mrmiyagi al zei, via je instellingen menu.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik weet niet of jij jou huidige versie via de Playstore gedownload hebt, maar zo ja, dan kun je hem daar ook verwijderen. Anders, zoals @mrmiyagi al zei, via je instellingen menu.
Oke, het is gelukt om kodi 18 er op te zetten. Ik krijg bij de enkele test nu wel Real Debrid kwaliteit door, top!
Nu wil Imdb linken en weet niet hoe dat moet?