Stream

Theo1948

Gevorderd
7 dec 2016
65
4
6
75
Kan iemand mij vertellen wanneer de mensen van HIPTV weer terug zijn van vakantie?
 
Hoe kan dat ik soms zo,n slechte streaming heb op bepaalde zenders. o.a. Rtl Crime nederland en sky crime duitsland juist mijn favorieten zenders.
Ook op de film1 zenders loopt het niet altijd gaat dan een rondje draaien maar geen beeld.
 
Hoe kan dat ik soms zo,n slechte streaming heb op bepaalde zenders. o.a. Rtl Crime nederland en sky crime duitsland juist mijn favorieten zenders.
Ook op de film1 zenders loopt het niet altijd gaat dan een rondje draaien maar geen beeld.
Wellicht eerst eens even melden wat voor een box je gebruikt. Wat heb je voor internet en hoe heb je de box aangesloten. Wifi Kabel ect.
Daarna kunnen we kijken wat de oorzaak is van jou haperen van de stream.
Men kan niet zo maar roepen dat het aan de host of provider die deze hobby dienst aanbied. Het is tenslotte hobby en niemand zal adviseren om dit als mainstream tv te gebruiken.
 
Ik heb dit geroepen omdat ik via de site meldingen heb ingevuld met e-mail adres en daar geen reactie opgehad zodoende reageerde ik zo.

Ik heb een M8s+ box ik gebruik geen WIFI en mijn provider is vodafone .
 
Ik heb dit geroepen omdat ik via de site meldingen heb ingevuld met e-mail adres en daar geen reactie opgehad zodoende reageerde ik zo.

Ik heb een M8s+ box ik gebruik geen WIFI en mijn provider is vodafone .
Op welke software draai je IPTV? Daarbij zie ik dat jou box een 1000GB lan heeft. waarschijnlijk is jou thuis netwerk 100mb.
Plaats een gigabit switch tussen jou boxje en jou modem. Dan zijn alle problemen met het stotteren zo goed als weg. De boxjes met gigabit hebben een duplex probleem onder android. Dit zou vanaf android 7 opgelost zijn. maar meestal zijn deze boxjes niet te upgraden kwa android.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Android 5.1 en er zit een 1000 switch tussen de router en de box en nog een switch weet even niet alleen hoe die is moet even kijken eerst kleinzoon ophalen van school de andere switch is 100/1000
 
Laatst bewerkt: