Streambox pro gratisstreamen update

martinarijsdijk

Nieuwkomer
24 aug 2017
3
0
1
36
Hallo,

Ik heb de box nu 5jaar niet gebruikt.
Ik wil hem nu alleen gebruiken voor mijn dochter zodat ze YouTube en Netflix op haar kamer/tv kan kijken.
Android heeft een update nodig anders werkt de Google play store niet.
Kodi wil ik niet meer gebruiken dat kan eraf.
Maar hoe kan ik de Android updaten?
Ik heb er niet veel verstand van.

Alvast bedankt
Martina
 
Een Streambox pro krijgt geen Android updates en voor andere firmware is die ook te oud.
Een tip: voor een TV op de slaapkamer heb je vaak al voldoende aan een Chromecast Google TV HD, kost nieuw rond de €40. Die krijgt wel updates en is voldoende voor een kleinere slaapkamer tv en het kijken van Youtube en Netflix in HD kwaliteit. De 4K versie kost rond de €70.

... Er staat wel wat info op dit forum van een aantal jaren geleden. Denk dat je de Streambox Pro het beste kan inleveren bij de milieustraat.
 
  • Like
Reacties: The Brook
Net zoals B.Web schrijft , het is een goede inverstering. Heb mijn oude boxje ook vervangen voor de Chromacast Gooogle TV .
Werkt als een tierelier. 👍
 
  • Like
Reacties: B. web
Op een oude apparaat een app installeren zonder Playstore.
Op apparaat apk bestand downloaden en installeren,voordeel van een apk is dat het niet wordt geüpdatet door Google, dus geen gedoe met Android. Gebruiken totdat het niet meer werkt en daarna een andere versie downloaden.
Via een browser naar :
Apk downloaden en daarna installeren op apparaat
 
Op een oude apparaat een app installeren zonder Playstore.
Op apparaat apk bestand downloaden en installeren,voordeel van een apk is dat het niet wordt geüpdatet door Google, dus geen gedoe met Android. Gebruiken totdat het niet meer werkt en daarna een andere versie downloaden.
Via een browser naar :
Apk downloaden en daarna installeren op apparaat
Excuses ik heb de verkeerde link geplaatst, moet zijn Apk voor Android Tv.
 
Chromecast Google TV HD, kost nieuw rond de €40. Die krijgt wel updates en is voldoende voor een kleinere slaapkamer tv en het kijken van Youtube en Netflix in HD kwaliteit.
Nu zelfs voor maar 3 tientjes... 😉

 
  • Like
Reacties: B. web