streambox pro van gratis streamen nl

rossi

Nieuwkomer
19 dec 2017
3
0
1
60
hallo weet iemand of de streambox pro van gratis streamen nl goed werkt en heeft er iemand ervaring met deze box dit is blijkbaar de beste box van de benelux
 
Vergelijk de box van gratis streamen eens met deze box. Prijzen zijn vergelijkbaar.

 
waarom denk je dat nvidia shield tv beter is, graag meer info aub

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat je voor de prijs van de streambox pro (€149,-) een box met betere specificaties mag verwachten. Boxen met vergelijkbare specificaties als de streambox pro zijn te koop voor de helft. Daarvoor zal je waarschijnlijk wel zelf de door jou gewenste apps moeten installeren. Maar om nu te zeggen dat dat een nadeel is. Wat ik van de streambox pro zie is dat deze redelijk volgeladen is met allerlei apps waarvan het maar de vraag is of je ze allemaal zal gaan gebruiken. Persoonlijk heb ik mijn box het liefst zo kaal mogelijk. Kan ik erop zetten wat ik wil.

Wat je jezelf moet afvragen is:

Waar wil je de box precies voor gaan gebruiken? Alleen voor Kodi? Of ook voor Netflix, IPTV, etc
En hoeveel wil je er voor uitgeven.

Als je dat hier in de groep gooit, dan wordt er vanzelf een passend advies terug gegooid. ?

De link in het bericht van @B. web is in ieder geval een goed begin

Succes
 
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat je voor de prijs van de streambox pro (€149,-) een box met betere specificaties mag verwachten. Boxen met vergelijkbare specificaties als de streambox pro zijn te koop voor de helft. Daarvoor zal je waarschijnlijk wel zelf de door jou gewenste apps moeten installeren. Maar om nu te zeggen dat dat een nadeel is. Wat ik van de streambox pro zie is dat deze redelijk volgeladen is met allerlei apps waarvan het maar de vraag is of je ze allemaal zal gaan gebruiken. Persoonlijk heb ik mijn box het liefst zo kaal mogelijk. Kan ik erop zetten wat ik wil.

Wat je jezelf moet afvragen is:

Waar wil je de box precies voor gaan gebruiken? Alleen voor Kodi? Of ook voor Netflix, IPTV, etc
En hoeveel wil je er voor uitgeven.

Als je dat hier in de groep gooit, dan wordt er vanzelf een passend advies terug gegooid. ?

De link in het bericht van @B. web is in ieder geval een goed begin

Succes

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat je voor de prijs van de streambox pro (€149,-) een box met betere specificaties mag verwachten. Boxen met vergelijkbare specificaties als de streambox pro zijn te koop voor de helft. Daarvoor zal je waarschijnlijk wel zelf de door jou gewenste apps moeten installeren. Maar om nu te zeggen dat dat een nadeel is. Wat ik van de streambox pro zie is dat deze redelijk volgeladen is met allerlei apps waarvan het maar de vraag is of je ze allemaal zal gaan gebruiken. Persoonlijk heb ik mijn box het liefst zo kaal mogelijk. Kan ik erop zetten wat ik wil.

Wat je jezelf moet afvragen is:

Waar wil je de box precies voor gaan gebruiken? Alleen voor Kodi? Of ook voor Netflix, IPTV, etc
En hoeveel wil je er voor uitgeven.

Als je dat hier in de groep gooit, dan wordt er vanzelf een passend advies terug gegooid. ?

De link in het bericht van @B. web is in ieder geval een goed begin

Succes
ah zo bedankt voor de info ik zie dat de xiaomi mibox 4k een betere optie het is inderdaad enkel om kodi en iptv is dit dan de xiaomi mibox 4k internationale versie 8GB zoals op deze site " "
Post automatically merged:

ah zo bedankt voor de info ik zie dat de xiaomi mibox 4k een betere optie het is inderdaad enkel om kodi en iptv is dit dan de xiaomi mibox 4k internationale versie 8GB zoals op deze site " "
en hoe weet je dan welke programma's of addons je dan moet installeren dat alles perfect werkt zoals bijvvorbeeld je als je een film of tv programma bekijkt hij niet gaat beginnen te haperen (bufferen denk ik dan ?) en geen slechte programma's of addons ?
 
Laatst bewerkt:
en hoe weet je dan welke programma's of addons je dan moet installeren dat alles perfect werk
Het is een illusie dat straks alles perfect werkt. Add-ons komen en gaan dus je zult er tijd en energie in moeten steken om alles actueel te houden.
Ik denk dat bij een groot deel van onze 37.000 leden de box ongebruikt in de kast staat.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
ah zo bedankt voor de info ik zie dat de xiaomi mibox 4k een betere optie het is inderdaad enkel om kodi en iptv is dit dan de xiaomi mibox 4k internationale versie 8GB zoals op deze site " "

Is volgens vele gebruikers hier op forum een prima boxje. En voor het installeren van addons in Kodi kun je hier kijken: https://kodi-forum.nl/threads/add-ons-zoeken-en-installeren-binnen-kodi.5410/

Helaas is mrBlamo's repo met populaire addons als Placenta en Neptune Rising uit de lucht. Maar als vervanger kun je Yoda uit de Supremacy repo of Dreadnought uit de Hellhounds Repo.

Kun je in ieder geval even vooruit.