Streamen gaat niet meer met 15 addons op mijn box

Ik heb geloof ik eens binnen de cyphermedia addon eens op tv kijken gedrukt, en kwam daar volgens mij bij food network terecht.

food network was één van mijn favo zenders, vooral man, fire, food en diners, drive inns & dives.

totdat ik de melding kreeg dat Discovery europe was gestopt met uitzenden, dat is NIET waar, maar die klerelijers hebben het in de D-play app gegooid.

nu kijk ik het niet meer, aangezien ik geen epg heb, en dus niet direct weet wanneer welke show is.
 
Ik zie al waar de onduidelijkheid zit.
Ook zie ik nu op de telefoon een heel verhaal dat ik op de laptop niet zie

Ik heb alleen een link geplaatst, deze wordt op de pc gewoon als link getoond, maar op de foon wordt hij uitgepakt en wordt de eerste beschrijving getoond.

De hoort niet bij Seren, maar bij a4ksubs.

Link aanklikken, dan zie je de juiste beschrijving voor Seren.

Ik hoop dat je het nu begrijpt Arjan...
 
Ik hoop dat je het nu begrijpt Arjan...

ik begreep het vanaf het begin al?

jouw bijdrage was echter verwarrend, hij kon niks vinden over dat scraperpakket, en jij komt in eerste instantie met een link naar hoe je in het algemeen addons installeert, en later hoe je de a4ksubtitles installeert.

draagt nou niet echt bij aan het verduidelijken van @Zlorax zijn specifieke opmerking?

gelukkig zie je het zelf ook nu?
 
Ik heb slechts 1 link geplaatst.
Die kun je aanklikken om vervolgens naar de Seren instructie te scrollen.

Kan ik het helpen dat dit er op de telefoon anders uit ziet? ?
 
  • Grappig
Reacties: Arjan E.
tipje van mijn kant: op het moment dat je je VPN aan hebt gezet, even naar je webbrowser gaan (als je er geen één hebt, even downloaden in de store), en dan via de webbrowser naar het volgende adres gaan:

deze verteld je door middel van kleuren of je vpn adres toegestaan is, of niet: groen = toegestaan op de servers van real Debrid en rood = niet toegestaan op de server van real Debrid.

mijn VPN heeft op het moment dat ik hem aan zet een aantal shortcuts staan, waarin ik of apps, of een webadres kan zetten (expressVPN).

werkt super??

indien je een rode kleur krijgt, dan je vpn uitzetten, een andere locatie kiezen, en opnieuw proberen, net zo lang totdat je “groen licht” hebt?

op de gegeven website staat ook welke vpn diensten volledig hun medewerking geven aan real-Debrid, echter heb ik voor een andere gekozen, die ook altijd werkt, een hele enkele keer moet ik een keer van locatie wisselen.

ik zou zeggen, probeer het eens.?

succes??
Of gewoon NordVPN nemen, dan zeurt RD niet
 
Of gewoon NordVPN nemen, dan zeurt RD niet

maar dan ook niet zeuren als je vpn gehackt wordt?:

of zeuren als je gegevens prijs gegeven worden door middel van het 9 eyes principe:

dan neem ik wel genoegen met Expressvpn die gevestigd is op de Britse Maagdeneilanden die niet mee hoeft te doen met gegevens uitwisselen.

en bij mij zijn er geen verhalen bekend over een expressVPN scam, maar ieder zijn meug natuurlijk?
 
Of gewoon NordVPN nemen, dan zeurt RD niet
Snap zowiezo vpn niet.. Zolang er in Nederland geen zaken bekend worden /zijn zou ik me nergens druk om maken.... ?‍♂️ schijnt wel een Hollands dingetje te wezen..Zoveel mogelijk verzekeringen om jezelf veilig te stellen...

Ben zelf Nederlander trouwens ? ?
 
maar dan ook niet zeuren als je vpn gehackt wordt?:

of zeuren als je gegevens prijs gegeven worden door middel van het 9 eyes principe:

dan neem ik wel genoegen met Expressvpn die gevestigd is op de Britse Maagdeneilanden die niet mee hoeft te doen met gegevens uitwisselen.

en bij mij zijn er geen verhalen bekend over een expressVPN scam, maar ieder zijn meug natuurlijk?

maar dan ook niet zeuren als je vpn gehackt wordt?:

of zeuren als je gegevens prijs gegeven worden door middel van het 9 eyes principe:

dan neem ik wel genoegen met Expressvpn die gevestigd is op de Britse Maagdeneilanden die niet mee hoeft te doen met gegevens uitwisselen.

en bij mij zijn er geen verhalen bekend over een expressVPN scam, maar ieder zijn meug natuurlijk?
Ach, we weten allemaal dat we Kodi op een manier gebruiken waar het nooit voor bedoeld is geweest, het blijft je eigen keuze of je wel of niet achter een vpn gaat zitten. Maar Real Debrid heeft alle ip-adressen en servers van Nord op de whitelist staan wat dus betekent dat je altijd een verbinding hebt. En of NordVPN onveilig is weet ik niet. Niets is waterdicht en privacy is volgens mij een illusie. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze niets hebben geleerd van die "hack" ergens in 2018 waar je het over hebt. Maar inderdaad, ieder zijn meug.
 
Vpn is ook maar een schijnveiligheid... Alles is te traceren.. Het is alleen een extra horde om te nemen voor een bedrijf als brein bijvoorbeeld...

Gaan ze dit doen? Nee denk het niet...

Iemand pakken die streams bekijkt is überhaupt lastig te betrappen .. Youtube kan ook content laten zien wat eigenlijk niet mag...

Doen ze daar wat aan? Neuh.... Iptv (niet helemaal waar maar 99%) is bijvoorbeeld illegaal.. (1%dus legaal).

Hier op de site mogen we geen iptv links plaatsen maar Google mag dit wel...

Zie alle banners maar op het begin scherm/ home screen ...(schijnt trouwens wel aan de beheerder van het forum te liggen dat hij dit niet kan veranderen ?‍♂️) volgens mij kan alles aangepast worden maar goed ik heb hier geen verstand van... ?

Krom? Ja gigantisch....

En nu weer on topic... ?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex