Streamen naar androidbox

demajoor

Donateur
19 okt 2016
39
7
6
44
Ik heb een hoop films en series via spotnet gedownload in het verleden speelde ik die af op een ac Ryan mediaspeler
Maar nu heb ik een androidbox kan ik ook vanaf mijn pc streamen en zo ja hoe?
 
dit is wel mogelijk volgens mij je androidbox kun je in je netwerk zetten en zo dus bestanden delen via je thuisnetwerk dus ook van je telefoon ed dit is in te stellen in je android box
 
Verstandig is om KODI te installeren en vanuit daar een connectie te maken naar je films en series. Aangezien je alles op je pc hebt staan kan je bijvoorbeeld met windows shares aan de slag gaan ( ) en dan vervolgens in KODI naar het ipadres van je pc te gaan en dan de shares te koppelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb naar deze functie gezocht in Kodi maar kan het niet vinden. Waar zie ik de ip adressen van de computers in het netwerk?
 
Verstandig is om KODI te installeren en vanuit daar een connectie te maken naar je films en series. Aangezien je alles op je pc hebt staan kan je bijvoorbeeld met windows shares aan de slag gaan ( ) en dan vervolgens in KODI naar het ipadres van je pc te gaan en dan de shares te koppelen.
@charlychan ik bedoelde eigenlijk waar in Kodi zie je het ip adres van je pc. Op de pc (Windows 7) zie ik overigens wel Kodi staan en mijn TV box bij Multimedia-apparaten. Aan mijn TV box zit ook een externe schijf gekoppeld, en die zou ik graag als share terugzien in mijn netwerk.
 
Ok verkeerd begrepen, ik heb alles op m'n laptop dus geen probleem om aangehangen schijf te zien in andere pc
wel weet ik waar je ip van box kan vinden, in mijn geval, ga naar Instellingen --> systeeminformatie --> netwerk
en met in mijn geval bedoel ik creative build, maar gaat er vanuit dat dat in ieder build zit
succes