Streamer Newbee

Streamer

Expert
24 feb 2019
244
63
16
Even voorstellen, ik ben Erwin en heb 2,5 jaar lopen rommelen (wel leuk) met Sunvell T95M.
Leuke box maar enkele maanden geleden problemen mee gekregen en hem niet meer kunnen redden.
Flashen is niet gelukt ook niet dmv de pin methode, als laatste nog een Libre Elec poging geprobeerd maar helaas patient overleden.
Als Linux voorstander was ik van plan een Eminent aan te schaffen maar vanwege de vele reviews die ik inmiddels weer heb verwerkt toch de Xiaomi Mi Box S maar besteld.
Heb geen idee of het de slimste keuze is maar de tijd zal het leren. De vragen die opkomen lanceer ik wel onder de juiste topics.
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom Erwin ?
De Xiaomi Mi wordt op dit forum toch wel als goed beoordeeld door diverse mensen, dus wel een goede keuze denk ik.
Mocht je een tweede exemplaar overwegen .... dan heb ik nog wel een leuke kortingcode voor je.
 
Dank je Lex, die kortingscode had ik eerder moeten weten maar goed, niets aan te doen.
Ik ga de komende dagen even bijlezen over de mogelijkheden van dit Android tv wondertje en eens kijken wat het gaat brengen. :)
Heb goede hoop!
 
Succes ,en bij eventuele vragen horen we het wel.
 
Welkom erwin op het forum je zal met je vragen hier zeker terecht kunnen.