Streamingsbox waar ik niks mee kan beginnen

Gloriana

Forumlid
1 apr 2020
5
0
1
38
Hallo heb onlangs een streamingbox gekocht maar krijg kodi niet aan de praat...kan iemand mij helpen?
 
Ik denk het wel. Alleen iets meer info maakt de zaak een stuk duidelijker. Want de
You must be registered for see images


Is net vanmiddag stuk gevallen. Zal je altijd zien, hè.?
 
  • Like
Reacties: Lex
Is een steamingbox Q heb die 2 dagen krijg er niks mee gedaan. Heb die bij gratisstreamen.nl gekocht maar 0 service...
 
Dat heb ik vaker gehoord van die firma. Is dus geen aanrader om daar een box te kopen. Kun je hem nog retourneren? Zo ja, gauw terug sturen. Voor die prijs zijn er betere opties
 
  • Like
Reacties: Slikt
Dat heb ik vaker gehoord van die firma. Is dus geen aanrader om daar een box te kopen. Kun je hem nog retourneren? Zo ja, gauw terug sturen. Voor die prijs zijn er betere opties
Oei enige contact is via mail maar krijg geen response... maar heb al gevraagd voor retour maar hoopte dat ik wat antwoorden ging vinden.mss een link van kodi ?
 

Retourneren die hap of anders hier op het forum eens goed rond gaan lezen je bemt niet de enigste .....
 
Tja, als retourneren niet lukt, dan kijken wat je er nog mee kan. Ik begrijp dat Kodi het probleem is. De link hierboven van @mrmiyagi is naar de website van Kodi. Daar kun je het kale programma downloaden. Heb je Kodi al op je box staan, laat dan even weten welke addons er nu op staan en of je er zelf ook nieuwe addons op kunt zetten. Eventueel ook of je de huidige versie van Kodi kunt verwijderen en schoon opnieuw kunt beginnen. Want het kan zijn dat gratisstreamen alles heeft dicht getimmerd.
 
Tja, als retourneren niet lukt, dan kijken wat je er nog mee kan. Ik begrijp dat Kodi het probleem is. De link hierboven van @mrmiyagi is naar de website van Kodi. Daar kun je het kale programma downloaden. Heb je Kodi al op je box staan, laat dan even weten welke addons er nu op staan en of je er zelf ook nieuwe addons op kunt zetten. Eventueel ook of je de huidige versie van Kodi kunt verwijderen en schoon opnieuw kunt beginnen. Want het kan zijn dat gratisstreamen alles heeft dicht getimmerd.
Waar vind ik die add-ons?
 
Er zit toch een ding als Google op je pc of niet?
Probeer eerst zelf eens wat op te zoeken of geef meer info.

 
Kodi trending addons op google zoeken.
En gaan lezen op dit forum zijn allemaal al vaker gestelde vragen.
Post automatically merged:

Punt van kan natuurlijk niet maar dat zetten wel meer bedrijven erbij vaak krijgen transporteurs zelfs de opdracht verpakkingsmateriaal mee te nemen.
Maar bij een webshop aankoop heb je altijd 14 dagen herroepingsrecht en mag je product ook zeker proberen.
Dus het kan aangetekend naar Alkmaar maar of je dan zoals ze zeggen je geld binnen 14 dagen terug storten blijft een gok

We weten dat dit geen normaal bedrijf is maar probeer het desnoods via FB ofzo.
Anders roeien met de riemen die je hebt en even goed inlezen er zijn wel mogelijkheden.
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je er een google account in hebt , dus ga een naar de playstore en kijken of er een update voor kodi is .(volgens de site van gratisstreamen zie ik dat het draait op kodi 17.6 terwijl de nieuwe versie 18.6 is )
 
@Gloriana Klopt het dat je compleet nieuw bent in Kodiland? Gezien je vragen vermoed ik van wel. Anders dan gratisstreamen het voorspiegelt is Kodi niet bepaald plug en play. Het vergt toch enige kennis en onderhoud.

Mocht het omruilen niet lukken, lees dan het volgende stuk eens door. misschien steek je er wat van op.



Succes en we horen wel hoe het afloopt.
 
@Gloriana Klopt het dat je compleet nieuw bent in Kodiland? Gezien je vragen vermoed ik van wel. Anders dan gratisstreamen het voorspiegelt is Kodi niet bepaald plug en play. Het vergt toch enige kennis en onderhoud.

Mocht het omruilen niet lukken, lees dan het volgende stuk eens door. misschien steek je er wat van op.



Succes en we horen wel hoe het afloopt.
Hey
Post automatically merged:

Ben helemaal geen kenner van links en ben niet echt een pc kenner ja de gewone.dus is een opgave voor mij...
 
@Gloriana Dat vermoeden had ik al. En ben je nog verder gekomen met Gratisstreamen? Dat je dit ding weer mag inleveren en geld terug?