Submappen en niet alle films kunnen zien

MCY

Nieuwkomer
5 jul 2020
1
0
1
43
Hoi,

Ik werk al een tijd met Kodi (17.6) en gebruik de skin AEON NOX. Nu loop ik helaas tegen 2 problemen aan.

Op mijn harde schrijf staan de films gerangschikt in verschillende mappen.
Op mijn mediaspeler had ik altijd in het menu een hoofdmap films (met alle films hierin) en dan verschillende submappen (bv. komedie). Omdat de mediaspeler elke keer kuren had en de adapter al 3x kapot was gegaan heb ik kodi nu geïnstalleerde op een laptop die ik verbind met de tv. Alleen toen ik submappen wilde maken kreeg ik niet de verschillende mappen te zien die op mijn harde schrijf staan (bv. films - komedie). In de bibliotheek zie ik deze mappen echter wel. Ik kan nu dus geen supmappen maken zoals deze op mijn harde schrijf staan. Ik heb ook al kodi 18 geïnstalleerd, meer hierbij had ik hetzelfde.

Het 2e probleem is dat ik in de bibliotheek bij bestanden alle films zie staan, maar als ik naar het menu films ga, dan staan daar niet alle films. Nu heb ik dat probleem ook op de mediaspeler gehad. De films waarbij er geen cover en info gevonden kon worden werden niet getoond. Dit hem ik toen ergens in de instellingen aangepast en toen werden gewoon ook de films zonder cover en info getoond. Ik weten helaas niet meer wat ik toen gedaan heb. Volgens mij was net niet zo moeilijk, maar ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik hoop dat iemand tips heeft, want op de mediaspeler lukte het wel gewoon.