Subs wel op internet maar niet via addon in kodi

3 feb 2017
36
5
6
46
Hoe kan het dat als ik voor sommige films subs zoek via de subscene of opensubs addon in kodi er geen nl subs worden gevonden en als ik op de site van de betreffende addon kijk er wel nl subs online staan?

Waarom vinden de adons deze subs niet?

Ik heb dutch en english als sub zoektaal ingesteld.
 
Hoe kan het dat als ik voor sommige films subs zoek via de subscene of opensubs addon in kodi er geen nl subs worden gevonden en als ik op de site van de betreffende addon kijk er wel nl subs online staan?

Waarom vinden de adons deze subs niet?

Ik heb dutch en english als sub zoektaal ingesteld.
Een mogelijkheid is dat de titel van de stream niet juist is en je dan niks vindt. Vaak helpt het om een andere stream te pakken die wel de juiste titel heeft.
 
Grappig, ik had gisteravond bij het laatste deel van een serie ook geen subs, bij alle voorgaande delen wel.
Het waren 6 delen.

De subs zijn wel bij opensubs te vinden, vreemd.

Toen ik het vanmorgen even op de laptop probeerde met Shadow werden ze wel gevonden.

Met Seren waarmee ik dit voorval had kon ik het niet proberen want hij begon weer met de eerste aflevering.
 
Een mogelijkheid is dat de titel van de stream niet juist is en je dan niks vindt. Vaak helpt het om een andere stream te pakken die wel de juiste titel heeft.
Daarom probeer ik ook altijd als subs niet gevonden worden of ik ze als ik handmatig zoek en de juiste titel invoer wel vind.
 
Handmatig vind ik hem evenmin, raar dat Shadow hem wel pakt dan...
Misschien haalt Shadow hem elders vandaan.

You must be registered for see medias
 
Zelf gebruik ik subloader....even instellen op Nederlands en klaar, dit combinatie met seren en PM.
De bovenstaande configuratie "werkt voor mij" al jaren perfect.
 
Net de nieuwe film "On the Rocks" even met Seren geprobeerd.
De subs zijn er wel in het Nederlands op opensubtitles, maar Seren pakt hem niet.... ?
 
Hoe kan het dat als ik voor sommige films subs zoek via de subscene of opensubs addon in kodi er geen nl subs worden gevonden en als ik op de site van de betreffende addon kijk er wel nl subs online staan?

Waarom vinden de adons deze subs niet?

Ik heb dutch en english als sub zoektaal ingesteld.
Ik heb dat ook voor the spanish princess bv of catherine the great geen idee wat ik fout doe
 
heb ik ook vaak vroeger kon je ze inderdaad handmatig vinden omdat de naam van de stream vaak anders is maar de laatste tijd lukt het bij mij ook niet meer handmatig