Opgelost Sunvell R69 Android 6.0.1 kan geen Kodi installeren

jaapjaap

Donateur
18 jan 2017
78
65
6
58
Gda,

Ik heb een super box namelijk Sunvell R69 android 6.0.1 en daar stond een KS player op [die is er nu vanaf] , nu wil ik Kodi erop zetten maar playstore zegt het volgende
"je apparaat is niet compatabel met deze versie"

Maar android 6.0.1 zou toch goed zijn voor de laatste Kodi.

Iemand tips of een oplossing, ben al een aardige tijd aan het zoeken voor een oplossing maar nada gevonden ik.

Alvast bedankt

Groet
 
Gda,

Ik heb een super box namelijk Sunvell R69 android 6.0.1 en daar stond een KS player op [die is er nu vanaf] , nu wil ik Kodi erop zetten maar playstore zegt het volgende
"je apparaat is niet compatabel met deze versie"

Maar android 6.0.1 zou toch goed zijn voor de laatste Kodi.

Iemand tips of een oplossing, ben al een aardige tijd aan het zoeken voor een oplossing maar nada gevonden ik.

Alvast bedankt

Groet
Misschien lullig vraag maar weet je zeker dat het Android 6 is? Google net even en zie alleen maar Android 4.4 met de box
 
De armv7 32 bit via Kodi.tv had ik al geprobeerd pakt die ook niet. Spmc wil ik wel proberen, maar de wens is eigenlijk Kodi. Maar ik ga het eens proberen, zou raar zijn als dat wel goed gaat.
De armv7 32 bit via Kodi.tv had ik al geprobeerd pakt die ook niet. Spmc wil ik wel proberen, maar de wens is eigenlijk Kodi. Maar ik ga het eens proberen, zou raar zijn als dat wel goed gaat.
Spmc staat er zonder problemen op, vreemd dat die die wel pakt. Ik ga hem er weer vanaf gooien want Kodi is de wens en dat zou moeten kunnen met die Android versie.

We gaan rustig verder zoeken en proberen :)
 
De armv7 32 bit via Kodi.tv had ik al geprobeerd pakt die ook niet. Spmc wil ik wel proberen, maar de wens is eigenlijk Kodi. Maar ik ga het eens proberen, zou raar zijn als dat wel goed gaat.
Inderdaad, voor mij ook een raar verhaal. Mischien dat er ook op de processor gelet word met installeren? Maar dat is maar een wilde gok van mij.
De armv7 32 bit via Kodi.tv had ik al geprobeerd pakt die ook niet. Spmc wil ik wel proberen, maar de wens is eigenlijk Kodi. Maar ik ga het eens proberen, zou raar zijn als dat wel goed gaat.

Spmc staat er zonder problemen op, vreemd dat die die wel pakt. Ik ga hem er weer vanaf gooien want Kodi is de wens en dat zou moeten kunnen met die Android versie.

We gaan rustig verder zoeken en proberen :)
Succes! Misschien dat iemand anders je meer kan vertellen.
 
Inderdaad, voor mij ook een raar verhaal. Mischien dat er ook op de processor gelet word met installeren? Maar dat is maar een wilde gok van mij.

Succes! Misschien dat iemand anders je meer kan vertellen.

De melding die ik krijg is "er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket" dit geeft die aan als ik via kodi.tv het bestand wil installeren.

In ieder geval bedankt voor de moeite.
 

Als het deze is gaat er geen Android 6 op staan anders kun je zonder problemen kodi installeren.
Kun je een foto posten waar dit staat
 
Hoi Mike, die is het. Dat is de kat in zak box suprise die ik gekocht had.

Staat 6.0.1 op ik kan het wel testen, ik probeer kodi 16 ergens te downloaden en kijken of die die wel pakt.
Hoi Mike, die is het. Dat is de kat in zak box suprise die ik gekocht had.

Staat 6.0.1 op ik kan het wel testen, ik probeer kodi 16 ergens te downloaden en kijken of die die wel pakt.
Nou zojuist Jarvis 16 erop gezet, heel vreemd dit. Zou het een foefje zijn die Android tekst 6.0.1 ? terwijl het misschien toch lager is.

Ik ga weer even googlen
 

Bijlagen

  • tv box (5).JPG
    tv box (5).JPG
    739,5 KB · Weergaven: 15
  • Like
Reacties: Lex
Hoi Mike, die is het. Dat is de kat in zak box suprise die ik gekocht had.

Staat 6.0.1 op ik kan het wel testen, ik probeer kodi 16 ergens te downloaden en kijken of die die wel pakt.

Nou zojuist Jarvis 16 erop gezet, heel vreemd dit. Zou het een foefje zijn die Android tekst 6.0.1 ? terwijl het misschien toch lager is.

Ik ga weer even googlen
Dank je wel dat jij al het werk doet voor mijn kat ! Hoef alleen maar mee te lezen :p
 
De melding die ik krijg is "er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket" dit geeft die aan als ik via kodi.tv het bestand wil installeren.
De download via Kodi.tv lukte niet zei je. Heb je wel eerst in de instellingen onbekende bronnen op toestaan gezet? Eerst de oude kodi helemaal verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. Daarna zou het moeten lukken rechtstreeks de ArmV7A (32bit) versie te downloaden van en daarna installeren via de APKinstaller App. Zie ook
 
Morge,

Yep de instellingen heb ik aangezet op onbekende bronnen.

Het vreemde is dat wel Kodi 16 erop kan en niet Kodi 17, dat wil dan zeggen dat de Android versie te laag is. Maar volgens de gegevens zou er 6.0.1 Android erop staan, maar ik heb mijn twijfels een beetje of dat inderdaad zo is.

Maar ik ga straks nog even stoeien ermee, mocht het allemaal niet lukken dan hak ik het apparaat in 1000 stukjes.

Nog bedankt voor de link, ook hier kijk ik straks even na.
 
  • Like
Reacties: B. web
Morge,

Yep de instellingen heb ik aangezet op onbekende bronnen.

Het vreemde is dat wel Kodi 16 erop kan en niet Kodi 17, dat wil dan zeggen dat de Android versie te laag is. Maar volgens de gegevens zou er 6.0.1 Android erop staan, maar ik heb mijn twijfels een beetje of dat inderdaad zo is.

Maar ik ga straks nog even stoeien ermee, mocht het allemaal niet lukken dan hak ik het apparaat in 1000 stukjes.

Nog bedankt voor de link, ook hier kijk ik straks even na.
:kopstoot::throwpc::hamer:
 
  • Like
Reacties: jaapjaap
Morge,

Yep de instellingen heb ik aangezet op onbekende bronnen.

Het vreemde is dat wel Kodi 16 erop kan en niet Kodi 17, dat wil dan zeggen dat de Android versie te laag is. Maar volgens de gegevens zou er 6.0.1 Android erop staan, maar ik heb mijn twijfels een beetje of dat inderdaad zo is.

Maar ik ga straks nog even stoeien ermee, mocht het allemaal niet lukken dan hak ik het apparaat in 1000 stukjes.

Nog bedankt voor de link, ook hier kijk ik straks even na.
Het ziet er naar uit dat deze box niet voor niets in de opruiming was. Misschien heeft men een poging gedaan KitKat te upgraden naar Android 6 en is dat niet zo'n succes geworden op deze box. Als het @LeX ook niet lukt om op deze R69 Kodi 17.4 te installeren ... SPMC lukt wel en dat is net zo goed als Kodi. Dan kan je de box nog best een paar jaar gebruiken met SPMC voor je die in stukjes gaat hakken.
 
  • Like
Reacties: jaapjaap
Ik vermoed het ook, dat de upgrade niet zo succesvol is verlopen. Dit gaat boven mijn denkbeeldige pet, in de tussentijd heb ik hem verkocht voor een leuk prijsje.

Spmc er wel opgezet en nog wat handige dingen, dan is de nieuwe eigenaar ook weer blij.

Wat mij betreft mag de topic op slot [alhoewel ik wel benieuwd ben of Lex hetzelfde probleem heeft als ik] Miauww

Allen nog bedankt voor de hulp en tips. :leuk::thanks:
 
  • Like
Reacties: B. web
Ja Miauww het zelfde probleem hier :(
Gooi het hier maar op opgelost en met behulp van zal ik ze daar eens de oren wassen.
 
  • Like
Reacties: jaapjaap