T95z plus start niet meer op

zoran

Forumlid
20 feb 2017
15
2
6
73
Dag,
ik probeer mijn nieuwe T95z plus te updaten maar dus start die niet meer op,
is er iemand dat die zelfde probleem had,
hoe kan ik box weer opstarten,
gr,
zoran
 
Heb je hem al eens geprobeerd te resetten?
Ergens op de box (waarschijnlijk aan de onder kant) moet je even een tandenstoker in drukken terwijl je hem aan de stroom doet, dan kun je hem resetten.

Hier een filmpje hoe je hem daarna kunt updaten:
You must be registered for see medias
 
Heb je hem al eens geprobeerd te resetten?
Ergens op de box (waarschijnlijk aan de onder kant) moet je even een tandenstoker in drukken terwijl je hem aan de stroom doet, dan kun je hem resetten.

Hier een filmpje hoe je hem daarna kunt updaten:
You must be registered for see medias
dank je wel voor antwoord,
dit is juist wat ik gedaan heb, ik had geen PVRsimpel, maar hier naar start die niet mer op, reset aantal keer geprobeerd maarte lukt niet,
nu wil ik nog proberen met USB-burning
gr,
Zoran
Dag,
het is gelukt box doet het weer met kooi jaris 16.1, maar nu heb ik nog steeds geen PVR simpel
hoe krijg ik dat voor elkaar,
gr,
Zoran
 
dank je wel voor antwoord,
dit is juist wat ik gedaan heb, ik had geen PVRsimpel, maar hier naar start die niet mer op, reset aantal keer geprobeerd maarte lukt niet,
nu wil ik nog proberen met USB-burning
gr,
Zoran
Dag,
het is gelukt box doet het weer met kooi jaris 16.1, maar nu heb ik nog steeds geen PVR simpel
hoe krijg ik dat voor elkaar,
gr,
Zoran
Volg deze tutorial: https://kodi-forum.nl/threads/iptv-pvr-simple-client-kodi-17-instellen.1404/
Instellingen zijn ongeveer het zelfde, jij gebruikt alleen een oudere versie. Anders moet je even op youtube zoeken: PVR Simple Kodi 16
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
weer een vraag over mijn T95Z,
ik wil Cobra er op installeren maar het lukt niet,
weet niet waarom, via download-service lukt niet en als apk lukt het ook niet,
waarom ?????? als iemand het weet dan graag,
gr,
Zoran