Taal en Ondertiteling Instellen Kodi 17 Krypton

Ik draai op versie 17. Ik moet handmatig de subtitle opzoeken. Is er ook een optie dat dit automatisch gaat? Makkelijker voor me vrouw.
 
Ik heb sinds gister het kastje binnen, gisteren deed hij het perfect en nu pakt hij geen ondertiteling meer. Iemand die ik ken heeft nu hetzelfde probleem , kan het zijn dat dit een storing is?
niet dat ik weet bij mij doet alles het gewoon ...als je alles precies zoals beschreven staat in de tutorial moet het gewoon werken
wat je nog wel kan proberen is even naar de site van podnapisi gaan ook daar je even registreren dan in plaats van in de tutorial opensubtitles addon te downloaden dan de podnapisi addon downloaden dan ook daar je gegevens van podnapisi invullen dan heb je 2 ondertitels addons werkt de ene niet dan misschien de andere

succes
 
Hoi podnapisi doet het wel bij mij gelukkig, maar opensubtitles niet meer...denk dat het daar ligt het probleem, zijn meerdere nu die het probleem hebben , dank je wel voor je antwoord
 
bij mij heeft t wel gewerkt gisteren .. kids zaten film te kijken en bijna op het einde viel de ondert. weg terwijl die wel ingesteld stond ,vandaag nog eens proberen.
 
heb kodi V17, via jullie instructie alles gedaan maar opensubtitles geeft de melding dat ik me moet registreren op hun forum?
tevens vragen ze mij om creditcard gegevens, dit lijkt me niet juist, toch?
 
heb kodi V17, via jullie instructie alles gedaan maar opensubtitles geeft de melding dat ik me moet registreren op hun forum?
tevens vragen ze mij om creditcard gegevens, dit lijkt me niet juist, toch?
Daar moet je inderdaad NIET op ingaan !!! Heb je per abuis op een commerciële link gedrukt aangezien opensubtitles geen kosten in rekening brengt.
 
Daar moet je inderdaad NIET op ingaan !!! Heb je per abuis op een commerciële link gedrukt aangezien opensubtitles geen kosten in rekening brengt.
dank je, heb inmiddels de juiste link gevonden en het werkt. ik blijf echter een log bestand text file in beeld houden links bovenin, hoe krijg ik die weg?
 
We hebben sinds kort een apple tv kastje gekocht en er is voor ons kodi opgezet.
Aangezien we hier zelf niet veel verstand van hebben dit dus laten doen.
Tot op heden beviel dit ons super, we konden heel makkelijk de ondertiteling synchroon laten lopen door over de afstandsbediening te vegen en dan kwam onder in beeld
iets tevoorschijn om dit bij te stellen.
Maar .... nu lukt dit niet meer want dit verschijnt niet meer onder in beeld!
Wat nu?
 
Vraagje heb nu kodi 17 op me laptop en alles gedaan met ondertiteling zo als beschreven alleen ik krijg op geen enkele film nl subs snap er niks meer van alles wat ik kan doen gedaan maar toch vind hij nergens nl subs lijkt me sterk dat er gewoon helemaal geen nl subs meer gemaakt worden voor actuele films ? Iemand een idee of iemand die op afstand me setting's kan checken
 
Je kan ook de nieuwe build downloaden...kijk ook eens hier :
https://kodi-forum.nl/threads/kodi-17-nl-build-by-kodi-forum-nl.2323/page-5#post-20210

of download de plugin rechtstreeks van :

deze installeer je dan door naar addons te gaan ....doosje linksboven...install from zip
dan naar video addons gaan en de wizard installeren

als je dit hebt gedaan staan alle instellingen goed en heb je geen probleem meer met je taal en ondertiteling
 
  • Like
Reacties: Samberia
Je kan ook de nieuwe build downloaden...kijk ook eens hier :
https://kodi-forum.nl/threads/kodi-17-nl-build-by-kodi-forum-nl.2323/page-5#post-20210

of download de plugin rechtstreeks van :

deze installeer je dan door naar addons te gaan ....doosje linksboven...install from zip
dan naar video addons gaan en de wizard installeren

als je dit hebt gedaan staan alle instellingen goed en heb je geen probleem meer met je taal en ondertiteling
Gaan we even doen hartstikke bedankt voor snelle reactie
 
Ik doe waarschijnlijk iets fout, maar het lukt me niet om de taal van de speler in te stellen op nederlands.
De speler blijft in het engels, ik heb in het menu geen keuze om dutch te kunnen selecteren, alleen engels, zie screenshot.
Bij het instellen van de ondertiteling heb ik deze keuze wel.
Voor als het wat uit maakt, kodi versie is 17.1, pc draait op windows 10
You must be registered for see images
 
Ik draai kodi op de ipad en ik kan niet de taal dutch instellen maar blijft op engels staan
 
Ik krijg ook geen ondertiteling heb als gedaan wat op site staat weet het niet meer, heeft iemand met zelfde probleem. Kodi draait op laptop
 
Oke We gaan in deze Tutorial de Taal naar Nederlands zetten en de Instellingen voor ondertiteling goed zetten

Oke daar gaan we...
Open Kodi 17 Krypton
You must be registered for see images attach

Klik op het tandwiel linksboven in je scherm

You must be registered for see images attach

Klik nu op Spelerinstellingen

You must be registered for see images attach

Ga nu naar het tabblad Taal en rechts in het scherm staat voorkeur ondertitelingstaal, zet deze op Dutch

You must be registered for see images attach

Scroll dan naar beneden totdat je ziet, Talen van te downloaden ondertiteling, Ik heb deze op Dutch en English staan omdat als er geen nederlandse ondertitels beschikbaar zijn ik altijd nog de Engelse kan selecteren, dus kies zelf wat voor jou van toepassing is.
:update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1: :update1:
Verlaat Kodi en Ga naar en registreer je daar.

Open kodi.

Vervolgens ga je weer naar je Homescherm en klik je op Add-ons
en klik je op Downloaden scroll dan naar beneden naar Ondertiteling en zoek dan naar opensubtitles.org en installeer deze.
Open dan nogmaals opensubtitles.org en klik dan op configureren.
Hier kan je een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.
Je gebruikersnaam en je wachtwoord die je net hebt aangemaakt.
Klik op Ok en je kan vanaf nu je subtitles toevoegen aan een film of serie.

Have fun.

Fransalmighty
Ik heb alles volgens de uitleg gedaan, maar als ik bij een film de ondertitels wil downloaden krijg ik steeds een foutmelding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn.
Maar ik weet zeker dat die goed zijn. Wat te doen?
Toon