Opgelost Taal instellen na nieuwe instalatie

Yodelo68

Forumlid
26 sep 2017
18
6
6
55
Hallo Allemaal.
Ik heb Kodi opnieuw geinstaleerd naar Kodi krypton 17.6.
Als eerste wil ik de taal op NL zetten, maar er staat geen Dutch in de lijst.
Iemand een idee hoe ik dat erbij kan zetten?
 
Ons kikkerlandje staat er echt wel bij hoor
 
You must be registered for see images attach


---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Hij staat er echt niet bij......
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat Dutch niet boven English staat. Heb je Kodi uit de Playstore gehaald? Even opnieuw Kodi verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. De nieuwe Kodi 17.6 uit de playstore halen:
 
Vreemd dat Dutch niet boven English staat. Heb je Kodi uit de Playstore gehaald? Even opnieuw Kodi verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. De nieuwe Kodi 17.6 uit de playstore halen:


Ja kodi uit de playstore gehaald en al 2 keer verwijderd en opnieuw gedownload... maar helaas... geen Dutch...
Wel Dutch bij de andere taalinstellingen.
Ik heb nu alles werkend....

Als ik weer opnieuw instaleer, moet ik weer de hele bibliotheek erin zetten. Trakt had niet alles terug gezet :(

Ik hou het voorlopig wel bij Engels dan

Tnxxxx
 
  • Like
Reacties: Lex
Ok, dan kun je dit proberen Add-ons > Install from repository > Look and Feel > Languages > Dutch. Daarna kan je alsnog Dutch kiezen.
 
  • Like
Reacties: Yodelo68
Ja kodi uit de playstore gehaald en al 2 keer verwijderd en opnieuw gedownload... maar helaas... geen Dutch...
Wel Dutch bij de andere taalinstellingen.
Ik heb nu alles werkend....

Als ik weer opnieuw instaleer, moet ik weer de hele bibliotheek erin zetten. Trakt had niet alles terug gezet :(

Ik hou het voorlopig wel bij Engels dan

Tnxxxx
Inderdaad vreemd dat wij onbreken bij de instellingen maar als je tevreden bent met de Engelse uitvoering dan kunnen wij hier afsluiten met in achtneming van bovenstaande tip van B.web.