Tarieven Kodi-Forum.nl

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Vanwege de drastisch gestegen kosten zijn wij genoodzaakt de kosten van onze dienstverlening met ingang van 1 Januari 2021 als volgt door te berekenen:


Eenvoudige antwoorden € 4,50
Antwoorden waarbij nagedacht moet worden € 9,50
Eerlijke antwoorden € 17,50
Antwoorden op domme en onnodige vragen € 29,50


Ook onze standaard reactie kunnen wij niet meer kosteloos aanbieden. Hierbij hanteren wij echter wel een gereduceerd tarief:


Schouder ophalen € 2,50
Dom gezicht trekken € 4,50
Héél dom gezicht trekken € 7,50
Beheerder erbij halen € 19,50


Voor klachten over onze tarieven dient u zich te wenden
tot de beheerder.Let hierbij op,
Het standaard klachtentarief hiervoor bedraagt € 37,50
 
  • Grappig
Reacties: Ramba en Streamer
Worden de inkomsten onder de VIP leden verdeeld?
(Of is dat een domme vraag?)
 
Of voor de kleine som van €66.99 upgraden naar het gold pakket.

Alle grappen terzijde geschoven, ik heb net van mijn bank een folder in de bus gekregen waar in staat dat, tenzij ik overstap naar een silver of gold pakket, er inderdaad een hoop kosten bijkomen voor diensten die eerder gratis waren, oa €1,50 om binnen aan het loket een overschrijving of geldafname te doen
 
Of voor de kleine som van €66.99 upgraden naar het gold pakket.

Alle grappen terzijde geschoven, ik heb net van mijn bank een folder in de bus gekregen waar in staat dat, tenzij ik overstap naar een silver of gold pakket, er inderdaad een hoop kosten bijkomen voor diensten die eerder gratis waren, oa €1,50 om binnen aan het loket een overschrijving of geldafname te doen
Toevallig Argenta bank
 
Toevallig Argenta bank
Toevallig wel ja, 18 jaar ofzo geleden overgeschakeld toen de intresten daar nog veel hoger waren dan bij de rest, er waren kantoren en alles gratis. Toen ging interest omlaag maar was wel alles nog gratis en er waren kantoren. En nu vraag ik me af waarom ik er nog bij ben. Als je een goede tip hebt ...
 
Wat ben je toch een @Ei... @Lex

Eerst zeg je dat er een feestje aan zit te komen, en dan als ik er samen met meerdere leden van dit forum er aan begin, door tips en trucs, dan kom jij met deze mededeling!!!???

Ik reageer normaal gesproken niet op deze manier, maar douw die 30:000 pepernoten maar ergens waar geen licht komt die ik deze week bij jou bezorgd heb, en die andere 15:000 schenk ik wel aan een ander...


Pfffftttt...

???
 
  • Geweldig
  • Grappig
Reacties: Shaman en Lex
Voor klachten over onze tarieven dient u zich te wenden
tot de beheerder.Let hierbij op,
Het standaard klachtentarief hiervoor bedraagt € 37,50
Sorry Corné, maar ik voer op dit forum het beleid uit wat ik opgegedragen krijg door de grote baas!
 
  • Grappig
Reacties: corne
Toevallig wel ja, 18 jaar ofzo geleden overgeschakeld toen de intresten daar nog veel hoger waren dan bij de rest, er waren kantoren en alles gratis. Toen ging interest omlaag maar was wel alles nog gratis en er waren kantoren. En nu vraag ik me af waarom ik er nog bij ben. Als je een goede tip hebt ...
Ik heb die brief ook gehad. Ben ook al meer dan 10 jaar klant. Gratis bestaat niet meer. Ben aan het overwegen om over te schakelen naar Keytrade bank. Een online bank. Kom praktisch nooit naar mijn eigen bank Zie link
 
  • Like
Reacties: Dominique DB