teevee io

cis

Forumlid
24 jan 2017
8
6
6
67
Hoi
Een vraagje door mij als leek op dit gebied ,heb een kastje teevee io werkte redelijk goed het laatste jaar niet meer voor films maar voor you tube voor de kleinkinderen .Daar ik netflix heb op hoofd tv en op tweede tv dit kastje voor de kleinkinderen Maar werkt niet meer. Krijg zwart scherm (is volgens mijn kennis die ik er van heb MSDOS )met in het midden embleem van teevee.io en tekst teevee.io links boven dus er staat *** error in mount_storage: mount_common: could not mount /def/mmcblkop2 ***starting debbugging shell… type exit to quit off sh:can’t acces tty :job control turned off
Daar onder zou ik iets moeten intypen dus mijn vraag wat? Alvast bedankt voor uw antwoord
 
Heb je al een keer opnieuw opstarten geprobeerd of een hard reset: De reset knop zit meestal in de AV uitgang verstopt. Prik daarin met een prikker even ingedrukt houden en de box weer aan de stroom doen dan kun je je hele box resetten. Als het dezelfde als deze is: https://kodi-forum.nl/threads/mxq-android-4-2-2.6810/ kan je er misschien een kodi fork opzetten of nog beter eens kijken voor een nieuwe mediaspeler.
Misschien heb je nog wat meer info over je mediaspeler. Hoe ziet het kastje eruit, wat voor type staat er op het stickertje. Teevee.io heeft ook Raspberry Pi 2 kastjes verkocht. Zie ook https://kodi-forum.nl/forums/raspberry-pi.12/
 
Laatst bewerkt:
Hoi B.web
Er zit geen reset knopje op ik heb het printplaatje er volledig uitgehaald Er zit geheugenkaartje in, een netwerkkabel aansluiting ,HDMI ,voeding en 4 usb aansluitingen waar 2 wireless sticks inzitten een voor netwerk en voor draadloos afstand bediening en nu tijdelijk een usb met gewoon klavier voor iets in het scherm te typen .Dus op zwarte het scherm (MSDOS) staat de cursor te pinken onder de tekst *** error in mount_storage: mount_common: could not mount /def/mmcblkop2 ***starting debbugging shell… type exit to quit off sh:can’t acces tty :job control turned off .Dus ik zou misschien daar iets moeten intypen voor installatie Het is niet het einde van de wereld als het niet meer werkt dan gaat het in de vuilbak , maar ja is misschien een kleinigheidje.Nog een paar foto's ter verduidelijking
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • WP_20181022_003.jpg
    WP_20181022_003.jpg
    759,2 KB · Weergaven: 4
  • WP_20181022_005.jpg
    WP_20181022_005.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 4
  • WP_20181022_006.jpg
    WP_20181022_006.jpg
    275,3 KB · Weergaven: 5
  • WP_20181022_14_27_26_Pro.jpg
    WP_20181022_14_27_26_Pro.jpg
    721 KB · Weergaven: 5
  • WP_20181022_011.jpg
    WP_20181022_011.jpg
    728,9 KB · Weergaven: 5
Bedankt, het werkt terug u hebt uit de vuilbak gered .Ik heb er Confluence opgezet moet nog wel add-ons installeren zal voor morgen zijn .Dit zal hopelijk wel lukken .
Nogmaals bedankt voor uw info Mvg Cis
 
  • Like
Reacties: Spinix en B. web