Terug van Kodi 17 naar 16.1

floppie

Senior
7 okt 2016
325
172
216
Ik had op mijn tablet kodi 16.1 draaien en tot tevredenheid.
Ik heb daar Kodi 17 op geinstalleerd in de wetenschap dat beiden apart konden draaien,maar tot mijn schrik draaide 17 over 16,1 heen.
En ik kom er steeds meer achter dat ik met 16.1 meer kan al met 17.
Nu is mijn vraag,als ik kodi 16.1 weer op mijn tablet installeer gaat die gewoon over 17 heen met behoud van alle addons die ik in de loop der tijd heb geinstalleerd.
Of bestaat er een mogelijkheid om op de tablet zowel 16.1 en 17 te draaien.
Al vast bedankt voor reactie,
Floppie
Als ik eerlijk ben had ik toch wel op dit forum een reactie verwacht,dit valt me toch wel tegen.
Dus de forum gebruikers zijn toch minder met Kodi bezig als ik had gedacht,jammer.
 
Je kan een backup maken van je setup en die terug zetten zodra je de oude versie van Kodi weer hebt geïnstalleerd. Ik weet niet waar jij de aanname op gebaseerd hebt dat beide naast elkaar konden draaien. Ik kan me niet anders heugen dan dat de update gewoon over de oude versie heen wordt gezet. Vandaar ook altijd de instructies om een goede backup te maken van je setup. Ik persoonlijk vind een clean install altijd wel lekker, maar als je onwijs veel addons hebt geïnstalleerd kan dat een tijdrovend klusje worden.
 
Beste floppy

Wij zijn ook maar gewoon mensen en kunnen soms dingen ook wel eens over het hoofd zien... we zijn geen robotjes

Je had ook kunnen vragen van....iemand nog een idee ??

Punt
 
  • Like
Reacties: Lex
Beste floppy

Wij zijn ook maar gewoon mensen en kunnen soms dingen ook wel eens over het hoofd zien... we zijn geen robotjes

Je had ook kunnen vragen van....iemand nog een idee ??

Punt
Hier ben ik het volkomen mee eens.

Ontopic @Flappy
Verder zou je naast kodi 17 ook spmc kunnen installeren dan heb je kodi 16 en 17 naast elkaar.
 
Hallo Ivo.H en fransalmighty,
Bedankt voor jullie reactie en eerlijke mening,daar mag ik wel over.
Ik had het inderdaad anders moeten aanpakken,maar ik baalde als een stekker dat ik nu V17 op mijn tablet heb draaien.
Versie 16.1 draait op mijn tablet gewoon veel beter,maar ik heb nu spmc er naast draaien en als dat goed draait goed kodi V17 er af.
Bedankt heren voor jullie mening en advies.

Floppie
 
  • Like
Reacties: Ivo.H