Test Xiaomi Mi Tv stick

Gebeurd hier op Lg ook tv uit is spanning van de usb.
Het mooie is de Samsung heeft 3 usb poorten...

Staan meerdere dingen bij per usb poort ene staat 0.5A bij de andere 1.0A en eentje helemaal niks en dat is de enige usb poort waar hij op werkt..

Op de andere 2 start hij wel op maar gaat voor het begin scherm op zwart.. Alleen op die ene usb poort start hij ook werkelijk helemaal op..
 
Bij bv de Shield is het in te stellen, wel of geen spanning op de USB poort na uitschakeling. Dus waarom niet op een Smart TV. ?
 
Bij bv de Shield is het in te stellen, wel of geen spanning op de USB poort na uitschakeling. Dus waarom niet op een Smart TV. ?
Hmm dan sluit ik gewoon de mi stick op mn shield aan... Dan blijft er gewoon stroom op staan.. Of heb ik dan hoe noemen ze dat "overkill" ? ? ? ?
Post automatically merged:

Nou iig de Samsung helemaal uit mekaar gesloopt mevrouw @ateam278 helemaal ondeugend... ?

Maar helaas chocolade pasta geen optie om stroom op usb uitgang te laten staan...
 
Laatst bewerkt:
  • Grappig
Reacties: Shaman
Maakt dat dan iets uit @Lex? Op mijn Samsung zitten alle poorten aan de rechterkant.

Ik moet overigens ook nog verder met de stick die ik gekocht heb. ;)
 
Maakt dat dan iets uit @Lex? Op mijn Samsung zitten alle poorten aan de rechterkant.
Haha Corne , dat was een poging iemand uit de tent te lokken met zijn duizend USB poorten, maar de slimmerik hapte niet toe ?
 
Dat vermoeden had ik al @Lex.

Maar even ter info, ik moet weer aan het testen, heb weer een leuk boxje ontvangen. ;)
Komend weekend eventjes stoeien met dat ding.
 
  • Like
Reacties: Lex
Mijn optimisme is inmiddels al flink getemperd..
De stick is gewoon kloten met internet..

Hij draait dus "redelijk" lekker op de 5ghz.
Maar op de een of andere manier houd hij deze niet vast.

Elke keer verbindings problemen gooit hem zonder reden eraf en springt weer naar de 2.4ghz en daar draait hij dus niet lekker op..

Dacht het probleem getackeld te hebben door een oplossing op internet door kanaal 40 vast te zetten.. Maar niet dus..

Hij gaat vd week gewoon weer retour.. Had natuurlijk niet zo heel veel verwachtingen voor nog geen 40€ maar dit is gewoon zeer slecht..
 
Ik denk zelf dat de Chromecast 2020 met Google tv voor 75 euro een goed alternatief is voor de goedkope Chinese sticks of boxen. De Shield is natuurlijk mooier. Net als de Shield, 4K en gecertificeerd.
 
Mijn optimisme is inmiddels al flink getemperd..
De stick is gewoon kloten met internet..

Hij draait dus "redelijk" lekker op de 5ghz.
Maar op de een of andere manier houd hij deze niet vast.

Elke keer verbindings problemen gooit hem zonder reden eraf en springt weer naar de 2.4ghz en daar draait hij dus niet lekker op..

Dacht het probleem getackeld te hebben door een oplossing op internet door kanaal 40 vast te zetten.. Maar niet dus..

Hij gaat vd week gewoon weer retour.. Had natuurlijk niet zo heel veel verwachtingen voor nog geen 40€ maar dit is gewoon zeer slecht..
Op telegram is de raad ook niet kopen en al je hem al hebt dan direct retourneren.
(ja de groep heeft india in de naam, maar is een globale groep, en heeft heel goede info over de mi boxen)


De nieuwe 2020 firesticks en de 4k worden nu trouwens op amazon.de ook naar België verzonden, misschien ook naar Nederland dan. De goedkoopste is nu 25€, de duurste 50€
, ,
Ik heb de 4k nu al een jaar in gebruik en ben zeer tevreden, heb hem toen nog geen 40€ betaald. Ik heb sinds kort er ook een usb hub insteken en heb nu dus 3 usb poorten op de stick
 
Laatst bewerkt:
Tja het begon eigenlijk redelijk goed... Hij viel mij echt niet tegen..

Maar dat internet gebeuren is wel een dingetje hoor.. Vanmiddag nog een poosje aan het klooien geweest maar krijg hem niet werkend..

2.4ghz geen probleem 5ghz is gewoon een drama.. Daarom gaat hij morgen gewoon weer retour..
 
De nieuwe 2020 firesticks en de 4k worden nu trouwens op amazon.de ook naar België verzonden, misschien ook naar Nederland dan.


Dieses Produkt wird nur nach Deutschland und Österreich versendet. Die meisten Inhalte und Angebote funktionieren nicht, wenn Ihr Wohnsitz sich nicht in Deutschland oder Österreich befindet.
 
Dieses Produkt wird nur nach Deutschland und Österreich versendet. Die meisten Inhalte und Angebote funktionieren nicht, wenn Ihr Wohnsitz sich nicht in Deutschland oder Österreich befindet.
You must be registered for see images attach

Ik kan ze alle 3 in mijn winkelwagen toevoegen, met gratis levering in België. Voor Nederland weet ik het niet
 
Bied amazon.nl wellicht uitkomst ?
Bedoel je de amazon stick aangaande? Amazon nl heeft alleen de basic versie niet de 4k...

Even off topic ik kocht laatst een 2e hands shield 2017 versie voor 85€ op marktplaats...

Dan kunnen die stokjes mij toch wel gestolen worden hoor.. De Shield is eigenlijk ook een klein kastje en moet ook gewoon aan de stroom net zoals de mi stick en de fire tv stick...

Dus begrijp eigenlijk de meerwaarde niet van de mi /fire stick....

Wou hem gewoon hebben voor de leuk en zoals eerder aangegeven dacht alleen hdmi en usb poort van de tv.. Maar zo werkt het spelletje dus niet...