Teveel iptv

MRmister

VIP
29 mrt 2019
948
321
216
Waarom is hier meer iptv vragen dan een Kodi vraag . Iptv is alleen belangrijk als je buiten de eu wilt kijken . Het zal nooit je huidige provider vervangen. Al denkt men dat wel.terwijl er geen eens 4k of 8k in Nederland is. Omroepen willen hier niet eens in investeren . Dus als je denkt dat je een provider hebt met 8k dan , kom je zelf bedrogen uit. P s. Geen links of reviews over iptv hier plaatsen .
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: NoNo
Waarom is hier meer iptv vragen dan een Kodi vraag . Iptv is alleen belangrijk als je buiten de eu wilt kijken . Het zal nooit je huidige provider vervangen. Al denkt men dat wel.terwijl er geen eens 4k of 8k in Nederland is. Omroepen willen hier niet eens in investeren . Dus als je denkt dat je een provider hebt met 8k dan , kom je zelf bedrogen uit. P s. Geen links of reviews over iptv hier plaatsen .
IK vind het gewoon leuk de verbaasde blikken te zien als ik vertel 20.000 zenders te kunnen ontvangen, er zijn er nog een hoop die niet verder komen dan de EO.😂
 
Blijkbaar zijn er geen kodi vragen en is er meer behoefte aan Iptv?
 
Beide zijn interessant en vinden meer mensen IPTV op dit ogenblijk interessanter dan Kodi.
In principe zijn ze voor het zelfde doel geschikt..... Film ... TV....
 
  • Like
Reacties: T-Bob en Eppejr
Ik heb ook niks met iptv, en om andere mensen verbaast te laten kijken omdat ik zoveel zenders heb die ik zelf niet kijk...
Best jammer, dit is tenslotte een kodi forum.
 
Waarom is hier meer iptv vragen dan een Kodi vraag . Iptv is alleen belangrijk als je buiten de eu wilt kijken . Het zal nooit je huidige provider vervangen. Al denkt men dat wel.terwijl er geen eens 4k of 8k in Nederland is. Omroepen willen hier niet eens in investeren . Dus als je denkt dat je een provider hebt met 8k dan , kom je zelf bedrogen uit. P s. Geen links of reviews over iptv hier plaatsen .
Hoezo zal IPTV niet de huidige provider vervangen ?
Ik heb nu een Alie-abbo voor 2 jaar en heb 28 Euro betaald, heb geen 4K maar wie boeit dat ? Ik heb nu de hele wereld aan mij voeten en kan ZELF bepalen wat IK wil zien en niet een provider die meent zelf het zenderaanbod voor ons te moeten bepalen voor een bedrag waar je vanachter over slaat.
Ik heb nu dik 6 jaar IPTV en zal nooit meer overstappen naar enig provider dan ook.
EN....werkt het een keer niet dan heb ik nog altijd de NPO, en de RTL XL-app. Dat is het voordeel van een Android kastje.
 
Hoezo zal IPTV niet de huidige provider vervangen ?
Ik heb nu een Alie-abbo voor 2 jaar en heb 28 Euro betaald, heb geen 4K maar wie boeit dat ? Ik heb nu de hele wereld aan mij voeten en kan ZELF bepalen wat IK wil zien en niet een provider die meent zelf het zenderaanbod voor ons te moeten bepalen voor een bedrag waar je vanachter over slaat.
Ik heb nu dik 6 jaar IPTV en zal nooit meer overstappen naar enig provider dan ook.
EN....werkt het een keer niet dan heb ik nog altijd de NPO, en de RTL XL-app. Dat is het voordeel van een Android kastje.
Zeer Duidelijk.Prima ben ook niet tegen iptv.Alleen het betreft hier wel een Kodi forum . Sorry.
 
Tja.. één van de redenen waarom ik hier niet/nauwelijks meer actief ben. Het gaat alleen maar over IPTV en wat is de goedkoopste (beste) aanbieder. IPTV hoef je niks voor te leren het is een linkje kopen en je hebt alles. Kodi moet je enig sinds nog research voor doen.

IPTV is leuk je krijgt een zooi zenders en films en als je een stabiele aanbieder hebt gaat het meestal wel goed. Maar er zijn ook genoeg problemen mee en die lees ik steeds minder. Misschien is het stabieler geworden misschien nemen mensen het meer voor lief ik heb geen idee.

Wat ik altijd zei IPTV is voor erbij en geen vervanger van je TV ja sommige doen het wel maar neem dan voor lief dan de kans bestaat dat:

* Geen beeld of VOD precies als je wilt kijken
* Je "aanbieder" word gepakt. (net je x maanden betaald en weg is je beeld).
* Geen support (sommige wel).
* Haperend beeld (nee dit ligt aan je eigen internet aanbieder).

Die 20K zenders zijn leuk maar wat kijk je er van? Waarschijnlijk 95% van de zenders niet. Je hebt altijd maar een categorieën die je nodig hebt. bijvoorbeeld. NL/UK of Arabische zenders. Ik zou liever opzoek gaan naar aanbieder die zich focused of wat ik kijk in plaats van maar random 20K kanalen want ze moeten die kanalen ook onderhouden.
Tuurlijk zitten er ook voordelen aan je betaald een paar tientjes en je hebt alle zenders. Maar je sponsored wel een criminele organisatie. Krijg je de discussie maar ik wil vrijheid en ik ga niet zoveel betalen voor de zenders bij Ziggo/KPN etc. Prima, ik ben ook niet tegen IPTV maar het word vaak verheerlijkt en er hangen genoeg risico's aan. Dus weet waar je aan begint en ga niet zeuren als je geen beeld meer hebt of je op een moment een brief thuis krijgt.
 
Zeer Duidelijk.Prima ben ook niet tegen iptv.Alleen het betreft hier wel een Kodi forum . Sorry.

Ach...ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Uiteraard gebruik ik naast IPTV ook Kodi 🙂
Ik ben begonnen met met de Raspberry-Pi en ben, na diverse boxen te hebben geprobeerd via deze forum bij de Nvidia uitgekomen.
Daarmee kon ik ook beter gebruik maken van de IPTV wereld en dan kom je er achter dat er meer op de wereld is dan alleen Nederland 1,2 en 3.

Wat WEL een feit is, dat het bij Alie steeds lastiger word om een IPTV-abbo te vinden.
Op dit forum worden heel veel onderwerpen aangesneden. Jammer dat er geen onderwerp IPTV-abbo is waar mensen hun ervaringen met IPTV aanbieders kunnen delen, en eventueel wél de link c/q provider kunnen plaatsen.
Misschien is daar een ander forum voor, dat weet ik niet. Als iemand dat wel weet dan houdt ik mij aanbevolen 😉
Post automatically merged:

Tja.. één van de redenen waarom ik hier niet/nauwelijks meer actief ben. Het gaat alleen maar over IPTV en wat is de goedkoopste (beste) aanbieder. IPTV hoef je niks voor te leren het is een linkje kopen en je hebt alles. Kodi moet je enig sinds nog research voor doen.

IPTV is leuk je krijgt een zooi zenders en films en als je een stabiele aanbieder hebt gaat het meestal wel goed. Maar er zijn ook genoeg problemen mee en die lees ik steeds minder. Misschien is het stabieler geworden misschien nemen mensen het meer voor lief ik heb geen idee.

Wat ik altijd zei IPTV is voor erbij en geen vervanger van je TV ja sommige doen het wel maar neem dan voor lief dan de kans bestaat dat:

* Geen beeld of VOD precies als je wilt kijken
* Je "aanbieder" word gepakt. (net je x maanden betaald en weg is je beeld).
* Geen support (sommige wel).
* Haperend beeld (nee dit ligt aan je eigen internet aanbieder).

Die 20K zenders zijn leuk maar wat kijk je er van? Waarschijnlijk 95% van de zenders niet. Je hebt altijd maar een categorieën die je nodig hebt. bijvoorbeeld. NL/UK of Arabische zenders. Ik zou liever opzoek gaan naar aanbieder die zich focused of wat ik kijk in plaats van maar random 20K kanalen want ze moeten die kanalen ook onderhouden.
Tuurlijk zitten er ook voordelen aan je betaald een paar tientjes en je hebt alle zenders. Maar je sponsored wel een criminele organisatie. Krijg je de discussie maar ik wil vrijheid en ik ga niet zoveel betalen voor de zenders bij Ziggo/KPN etc. Prima, ik ben ook niet tegen IPTV maar het word vaak verheerlijkt en er hangen genoeg risico's aan. Dus weet waar je aan begint en ga niet zeuren als je geen beeld meer hebt of je op een moment een brief thuis krijgt.
En de Nederlandse regering is niet crimineel ?
Als Ziggo/KPN nou eens hetzelfde pakket zou aanbieden? volgens mij kunnen ze dat best, dan zou de wereld heel anders uitzien.
En waarom 60, 70 of 80 Euro PER MAAND uitgeven, en als je er een extra pakket bij wilt nog eens 10 of 20 Euro moet betalen. Dat is pas crimineel !
PS. Die brief zal niet komen, da's bangmakerij. De Nederlandse providers hebben zich te houden aan de privacy wet, daarbij zijn de aanbieders fout niet de gebruiker. EN er is nog altijd VPN.
 
Laatst bewerkt:
Ach...ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Uiteraard gebruik ik naast IPTV ook Kodi 🙂
Ik ben begonnen met met de Raspberry-Pi en ben, na diverse boxen te hebben geprobeerd via deze forum bij de Nvidia uitgekomen.
Daarmee kon ik ook beter gebruik maken van de IPTV wereld en dan kom je er achter dat er meer op de wereld is dan alleen Nederland 1,2 en 3.

Wat WEL een feit is, dat het bij Alie steeds lastiger word om een IPTV-abbo te vinden.
Op dit forum worden heel veel onderwerpen aangesneden. Jammer dat er geen onderwerp IPTV-abbo is waar mensen hun ervaringen met IPTV aanbieders kunnen delen, en eventueel wél de link c/q provider kunnen plaatsen.
Misschien is daar een ander forum voor, dat weet ik niet. Als iemand dat wel weet dan houdt ik mij aanbevolen 😉
Post automatically merged:


En de Nederlandse regering is niet crimineel ?
Als Ziggo/KPN nou eens hetzelfde pakket zou aanbieden? volgens mij kunnen ze dat best, dan zou de wereld heel anders uitzien.
En waarom 60, 70 of 80 Euro PER MAAND uitgeven, en als je er een extra pakket bij wilt nog eens 10 of 20 Euro moet betalen. Dat is pas crimineel !
PS. Die brief zal niet komen, da's bangmakerij. De Nederlandse providers hebben zich te houden aan de privacy wet, daarbij zijn de aanbieders fout niet de gebruiker. EN er is nog altijd VPN.
Lol of de regering crimineel is is geen punt van deze discussie. Als je kritisch bent over IPTV krijg je gelijk de volle laag want het is allemaal perfect. Ik loop lang genoeg mee en heb genoeg met IPTV gedaan om te weten hoe het werkt. Als jij IPTV wilt gebruiken moet je dat lekker doen enige wat ik zeg is dat het niet alleen maar zo rooskleurig is als dat de meeste voor doen op dit forum.
Feit is IPTV is illegaal en aan alles wat illegaal is hangen risico's. Of het nou je geld verliezen is of iets anders.

Mijn mening blijft: IPTV is geen vervanger van de kabel. Als jij het wel doet en je kan leven met het feit dat je soms geen beeld hebt. Prima maar ken je risico's en overweeg voor jezelf of jij het waard vindt.
 
Zo lang ondertitels uitblijven bij NPO en VRT kan IPTV voor meer dan de helft van de kijkers geen alternatief zijn. Althans mijn mening. Tenzij ik iets heb gemist de laatste jaren. Satelliet daarentegen nagenoeg altijd foutloos en steeds met 888 ondertitels. Je wil niet weten hoeveel mensen er gehoorgestoord zijn of leven met tinnitus.
 
Ziggo en KPN gaat ook richting iptv. Die kastjes van Z & K zijn eigenlijk technisch overbodig geworden. Iedereen heeft internet en een digitale tv! Ik weet niet of hun dat geld kost of wel oplevert? I.i.g. zorgen ze ervoor dat ze het monopoly (proberen) te behouden en hoge prijzen vragen. Ik heb een ziggo abbo, maar gebruik eigenlijk alleen nog maar de ziggo go app. (op een firestick 4K MAX. Verder heb ik daar een ALI abbo op gezet (€33 voor een jaar)) voor de premier league voetbal en de F1. Ook heb ik nog een abbo bij netflix en HBO+. Deze laatste 2 deel ik met mijn vriendin en alleen HBO+ geeft mij echt 4K. Verder, ook de ali abbo, biedt er niemand 4K.
Ethisch gezien is die ali iptv natuurlijk verwerpelijk en diefstal, maar ja ik zwem niet in het geld. Als ziggo (en KPN) nu alleen nog maar internet aanbieden in combinatie met de tv app voor de helft van de abbo kosten, wil ik best alles legaal doen (voor 3 gebruikers). Volgens mij kunnen KPN en Ziggo dat best kostendekkend en met genoeg omzet doen, maar ze willen maximaal cashen.
Dit zou dat voor mij betekenen:
- ziggo (internet only) met ziggo go app
- netflix hd of 4K
- HBO+
- SKY sports (voor de premier league en de F1)
- BBC (gratis met vpn en iplayer)

conclusie: Doordat Ziggo en KPN hun prijzen zo (onnodig) hoog houden, (met steeds minder aanbod) werkt dat het illegale iptv gebruik in de hand. Technisch gezien is iptv de toekomst en daar heb je alleen internet, een gangbare tv, en een goeie en betroubare tv app van tv provider of film aanbieder nodig.

Wat was de vraag ook alweer?

mvrgr,
josje22
 
ps, wat wil je nou met kodi, een film afspelen toch? Dat kan met heel veel spelers, de content is dus voor de meesten belangrijker dan de speler app, toch?
 
Ach...ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Uiteraard gebruik ik naast IPTV ook Kodi 🙂
Ik ben begonnen met met de Raspberry-Pi en ben, na diverse boxen te hebben geprobeerd via deze forum bij de Nvidia uitgekomen.
Daarmee kon ik ook beter gebruik maken van de IPTV wereld en dan kom je er achter dat er meer op de wereld is dan alleen Nederland 1,2 en 3.

Wat WEL een feit is, dat het bij Alie steeds lastiger word om een IPTV-abbo te vinden.
Op dit forum worden heel veel onderwerpen aangesneden. Jammer dat er geen onderwerp IPTV-abbo is waar mensen hun ervaringen met IPTV aanbieders kunnen delen, en eventueel wél de link c/q provider kunnen plaatsen.
Misschien is daar een ander forum voor, dat weet ik niet. Als iemand dat wel weet dan houdt ik mij aanbevolen 😉
Post automatically merged:


En de Nederlandse regering is niet crimineel ?
Als Ziggo/KPN nou eens hetzelfde pakket zou aanbieden? volgens mij kunnen ze dat best, dan zou de wereld heel anders uitzien.
En waarom 60, 70 of 80 Euro PER MAAND uitgeven, en als je er een extra pakket bij wilt nog eens 10 of 20 Euro moet betalen. Dat is pas crimineel !
PS. Die brief zal niet komen, da's bangmakerij. De Nederlandse providers hebben zich te houden aan de privacy wet, daarbij zijn de aanbieders fout niet de gebruiker. EN er is nog altijd VPN.
En de Nederlandse regering is niet crimineel ?
Als Ziggo/KPN nou eens hetzelfde pakket zou aanbieden . Hoezo heeft de regering hier iets mee te maken. Ziggo en kon zijn commerciële partijen
Post automatically merged:

En wees er trots op
 
Laatst bewerkt:
Mijn mening blijft: IPTV is geen vervanger van de kabel. Als jij het wel doet en je kan leven met het feit dat je soms geen beeld hebt. Prima maar ken je risico's en overweeg voor jezelf of jij het waard vindt.
Ik heb al 3 jaar IPTV en misschien 5x zonder beeld gezeten. Geen TV abbo want ik ga geen 80 per jaar betalen.
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Is er iets op tegen dat Kodi en IPTV beiden op dit forum besproken worden dan? Vroeger ging het zelfs hand-in-hand (ooit begonnen met IPTV via Kodi, nu moet ik toegeven dat ook ik het gewoon via een Android boxje doe).

Ikzelf heb én een IPTV abbo (twee zelfs; 4kott en Trex) én TV (want die kreeg ik gratis bij m'n glasvezel internet). Toch kijk ik bijna vaker via IPTV, domweg omdat je tegenwoordig (net zoals in de streamingwereld; waar ik overigens wel braaf alles legaal via Netflix/HBO/Prime of Disney+ kijk, omdat ik IPTV daar nog niet zo betrouwbaar in vind) zo veel verschillende abbonementen moet hebben voor sport. Wil je LaLiga kijken moet je Ziggo hebben, wil je Eredivisie kijken moet je ESPN hebben, wil je F1 of Premier League kijken moet je Viaplay hebben. Verder kijk ik graag NBA wat ook echt niet te betalen is via de League Pass hier in NL. Dan vang je eigenlijk alles mooi in een IPTV-abbo.

Zoals KodiKid hierboven ook al aangeeft; mochten er bezwaren op zijn ga ik met liefde babbelen op een ander forum, maar volgens mij is dit momenteel het meest actieve forum qua IPTV in NL, dat heeft toch ook juist wel iets leuks? ;)
 
  • Like
Reacties: stormfox
Het is maar goed dat IPTV hier wordt besproken anders was dit forum op sterven na dood met een actieve chat: morghu, goeiesmorgens en truste, een verdwaalde WK snertkoker die wat recepten plaatst en als er dan een vraag wordt gesteld over Kodi je wordt afgescheept door een VIP member met de opmerking Google is you’re best friend.
 
  • Like
Reacties: Rudolf en Ghost NL