The Crew en afhankelijkheid arrow

Najfoh

Forumlid
15 aug 2017
23
3
6
58
Hoi, tot voor kort dankbaar gebruik gemaakt van de Crew addon. Sinds een week krijg ik ieder keer bij het openen van kodi de mededeling "niet gelukt een afhankelijkheid te ............." Het gaat dan om arrow!
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Bedankt alvast!
 
Ik kreeg de Artwork steeds niet aan de praat.
Update mislukt.....
Ares Wizard voor Kodi 18.4 klaargestoomd, en ik stroomde over van de rotzooi zo bleek.
Opruim programma legaal en fijn!
Download de zip op je box of op een Usb stikkie, en istall hem in Kodi.
De installatie duurt wel 50 seconden!
Mooi dat het weer werkt daar, hier is het ook inmiddels weer in orde.

Opgelost! Opnieuw geinstalleerd met de Github link!
Dank Andre en Shaman!
 
  • Like
Reacties: Shaman
Voordeel was in mijn geval dat ik the Crew op een recente schone installatie heb geïnstalleerd. Vandaar waarschijnlijk de soepele installatie. ?
 
Oke,ga t proberen
Bij problemen of gewoon eens in de zoveel tijd alles een keertje wissen kan nooit kwaad.
Is maa paar minuten werk zet desnoods je gebruikte addons / sub addon op usb stick en je hebt alles zo weer vers.
Instellingen na lopen en goed zetten veelal alles op Nederlands en klaar 😉
 
Weer niet gelukt
Volgens mij zijn 1.0.4 (kodi 18) of 1.1.4a (kodi 19) de nieuwste versie van the crew (video addon) en 0.3.4 the crew repo (repository), heb je die?

Waaruit installeer je the crew? Uit een oude zip, of uit the crew repo?
Kan het zijn dat je een zip voor kodi 18 probeert op kodi 19 of omgekeerd? Dat werkt niet, misschien best uit de repo installeren, dan gaat het automatisch juist.


Probeer anders ook eens the oath als het echt niet lukt, die is ook goed (misschien zelf beter) en zonder real debrid te gebruiken.
 
  • Like
Reacties: Shaman
Volgens mij zijn 1.0.4 (kodi 18) of 1.1.4a (kodi 19) de nieuwste versie van the crew (video addon) en 0.3.4 the crew repo (repository), heb je die?

Waaruit installeer je the crew? Uit een oude zip, of uit the crew repo?
Kan het zijn dat je een zip voor kodi 18 probeert op kodi 19 of omgekeerd? Dat werkt niet, misschien best uit de repo installeren, dan gaat het automatisch juist.


Probeer anders ook eens the oath als het echt niet lukt, die is ook goed (misschien zelf beter) en zonder real debrid te gebruiken.
Ik heb the oath geïnstalleerd