Add-on The crew gaat niet verder in bepaalde mappen

donlex

Forumlid
1 mrt 2017
6
0
1
52
Naam
Lex
Categorie
Video add-on
Hoi, sinds kort kan ik bij the crew niet meer verder bij sommige maphes, dwz als ik naar films dan jaar en dan 2023 ga dan gaat ie niet verder. Weet iemand hoe dit komt. Dit gebeurt bij veel mapjes

Even getest op twee verschillende apparaten en hier werkt het op beide normaal. Je zou kunnen proberen Instellingen > Apps > Kodi > Cachegeheugen wissen. Of anders een keer beginnen met een schone nieuwe Kodi. Kodi verwijderen via Instellingen > Apps en nieuwe uit de playstore.

• Like
Reacties: spyderprice
Als extra aanvulling... binnen the crew kun je ook nog alle cache wissen.

Anders eens zoals @B. web zegt een fresh install eerst the crew eens opnieuw installeren.

Dan als laatste redmiddel kodi er af en er opnieuw op..

Goede avond als ik klik op de map Films / In bios dan laad die en dan doet die niks gaat dus hij opent de map zeg maar niet weet iemand hoe die dat kan oplossen

@NoedL Ik lees elders (googlen op "Best Kodi Addons") dat er momenteel een probleem is met een aantal add-ons, waaronder The Crew en Homelander:
"- Sommige Kodi-add-ons werken momenteel niet
- Het lijkt een probleem te zijn met IMDB
- Add-ons met een TMDB- en Trakt-optie werken
- Terwijl sommige add-ons niet werken, werken andere zonder problemen
- Een oplossing is waarschijnlijk, maar het is onbekend wanneer deze zal worden vrijgegeven"

Je zou bijvoorbeeld Scrubs V2 kunnen proberen en dan via TMDB. Of dat je inlogt via de website, films gaat zoeken, toevoegt aan je collectie en Trakt koppelt aan je add-on. Dan staan ze vervolgens onder mijn Films.

@NoedL Ik lees elders (googlen op "Best Kodi Addons") dat er momenteel een probleem is met een aantal add-ons, waaronder The Crew en Homelander:
"- Sommige Kodi-add-ons werken momenteel niet
- Het lijkt een probleem te zijn met IMDB
- Add-ons met een TMDB- en Trakt-optie werken
- Terwijl sommige add-ons niet werken, werken andere zonder problemen
- Een oplossing is waarschijnlijk, maar het is onbekend wanneer deze zal worden vrijgegeven"

Je zou bijvoorbeeld Scrubs V2 kunnen proberen en dan via TMDB. Of dat je inlogt via de website, films gaat zoeken, toevoegt aan je collectie en Trakt koppelt aan je add-on. Dan staan ze vervolgens onder mijn Films.
Dit klopt helemaal 👍

• Like
Reacties: B. web