Opgelost TheOath en Nederlandse tekst

turbo

VIP
25 feb 2017
55
30
6
69
Heb sinds kort het verschijnsel dat in de linkerkolom eerst indien beschikbaar was nederlandse tekst kwam te staan , maar nu niet meer.
Waar kan ik dit weer goed instellen heb namelijk zelf niets veranderd maar is na een laatste update gekomen van oath en bijbehorende gegevens.

You must be registered for see images attach

snottt

Nieuwkomer
25 feb 2018
2
0
1
50
Dat probleem heb ik ook sinds kort. Nvidia TV Shield met Kodi Matrix V19.4. De omschrijving was altijd in het nederlands. Nu met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar. Met nieuwe films of het opnieuw inlezen van de bibliotheek is de omschrijving in het Engels. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?
Add-ons: The movie database Team Kodi - 5.2.6, The MovieDatabase Python Team Kodi 1.6.2+matrix.1, Universal movie Scraper Olympi team Kodi 5.5.8. Allen zijn ze in het nederlands ingesteld.

Micko

VIP
2 aug 2017
546
203
216
Vervelend en even geen antwoord, ik zal tzt eens bij mij kijken maar vernam dat de Oath ook niet meer goed werkte (dode streams en lege mapjes) en er geadviseerd werd om van een andere add in gebruik te maken. Misschien zit daar het probleem☹️

• Like
Reacties: Shaman

B. web

VIP
16 feb 2017
940
604
216
The Oath is er mee gestopt en wordt niet meer onderhouden. "The Oath Addon Is Currently Unavailable; Repo is Down"
Je kan The Promise proberen, is een fork van The Oath. The Promise heeft sinds kort een nieuwe repository.
Of andere recente add-ons, googlen op "Best Wirelesshack".

• Like
Reacties: Micko en mrmiyagi

snottt

Nieuwkomer
25 feb 2018
2
0
1
50
The Oath is er mee gestopt en wordt niet meer onderhouden. "The Oath Addon Is Currently Unavailable; Repo is Down"
Je kan The Promise proberen, is een fork van The Oath. The Promise heeft sinds kort een nieuwe repository.
Of andere recente add-ons, googlen op "Best Wirelesshack".
Post automatically merged:

Kodi 19.4 matrix onder windows laat alle informatie van de films wel in het Nederlands zien. Doe je dit via android (Nvidia TV shield) dan is de info enkel in het Engels.

B. web

VIP
16 feb 2017
940
604
216
@snottt Even gecheckt op Windows en Android TV, Xiaomi Mi Box S. Bij mij voor The Promise op Windows en Android TV de meeste films Nederlandse info. Kan wel voorkomen dat bij uitzondering een specifieke film alleen maar Engelse tekst heeft. Bij The Oath is alles in Engels op zowel Windows en Android TV.
Je zou even kunnen checken of je de nieuwste repository van The Promise gebruikt.

turbo

VIP
25 feb 2017
55
30
6
69
@snottt Even gecheckt op Windows en Android TV, Xiaomi Mi Box S. Bij mij voor The Promise op Windows en Android TV de meeste films Nederlandse info. Kan wel voorkomen dat bij uitzondering een specifieke film alleen maar Engelse tekst heeft. Bij The Oath is alles in Engels op zowel Windows en Android TV.
Je zou even kunnen checken of je de nieuwste repository van The Promise gebruikt.
Heb The Promise geïnstalleerd en Oath verwijderd dus probleem opgelost en iedereen bedankt voor de tips.

• Like
Reacties: Lex en B. web