(Offline) CreativeTvBox (Dutch)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creative Tv Box

Gevorderd
26 jan 2017
89
56
6
Goedendag,
Creative Tv Box is een Nederlandse build voor Kodi 16.1 en Kodi Krypton gebruikers. De naam zegt genoeg, het is een Nederlandse build met veel mogelijkheden en is erg uitgebreid.

Creative Tv Box (Dutch)
Link:
https://kodi-forum.nl/threads/creative-tv-box-dutch.2278/
Werkt voor Kodi versie: 16.1 + Krypton
Opmerkingen over de inhoud:

CreativeTvBox Build is zo ontworpen dat je het menu zelf kan aanpassen. Bv je wilt sport of XxX dan kan je gemakkelijk dit zelf aanzetten via de instellingen. Standaard staan de opties uit.


Wat bieden wij O.A:
Films & Series: Exodus, Specto, Flixnet ,Salts,BoB enz....
Live tv: Ultimate iptv
Tv gemist : Fox sport gemist, Uitzendinggemist, Rtl, SBS6 ,Veronica
Sport: Ziggo, Club tv, Fox sport,
Games: alleen voor kodi 17.3
Kids : Kindertube,kinderen voor kinderen
Muziek : Alle bekende ned.radiostations
Redlight: maar liefst 3 addons met pincode : 2580


Wij zijn ook op facebook :
Installatie Creative Tv Box op standaard Kodi :

Hierbij de installatie video :

You must be registered for see medias



Hierbij de instructie video om het menu zelf aan te passen:

You must be registered for see medias



Veel plezier met CreativeTvBox


You must be registered for see images attach
 

Bijlagen

  • fanart.png
    fanart.png
    2 MB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
Builds zijn veels te zwaar en zit technisch niet goed in elkaar, zie superrepo voorbij komen, daar gaan mijn haren recht van overeind staan, 3 zware skins erin, aantal niet werkende repo's erin (zijn allang weg) torrents addon (nooit in een build zetten!!) etc etc
 
Laatst bewerkt:
Builds zijn veels te zwaar en zit technisch niet goed in elkaar, zie superrepo voorbij komen, daar gaan mijn haren recht van overeind staan, 3 zware skins erin, aantal niet werkende repo's erin (zijn allang weg) torrents addon (nooit in een build zetten!!) etc etc

De build is aangepast en werkt goed
Met vriendelijke groet, Creative Tv Box
 
Erg leuk! Nog een NL build - hoe meer zielen hoe meer vreugd (er kunnen nooit genoeg NL builds zijn). Veel succes ermee - en het is echt leuk om zo'n build bij te houden (kan het een beetje weten - KAOSbox wordt deze week 3 jaar)
 
Erg leuk! Nog een NL build - hoe meer zielen hoe meer vreugd (er kunnen nooit genoeg NL builds zijn). Veel succes ermee - en het is echt leuk om zo'n build bij te houden (kan het een beetje weten - KAOSbox wordt deze week 3 jaar)


Bedankt KAOSbox ik beschouw dit als een compliment en we gaan de build zeker bij houden. We zijn druk bezig voor kodi 17 maar daar komt wat meer bij kijken om het eigen te maken. We zijn pas drie maanden geleden begonnen maar blijven er druk mee. Tips zijn altijd welkom.
Met vriendelijke groet, Creative Tv Box
 
Proficiat namens ons ..had willen zeggen dat de kleine maar snel groot mag worden, maar dat is die al :)
 
  • Like
Reacties: Creative Tv Box
Proficiat namens ons ..had willen zeggen dat de kleine maar snel groot mag worden, maar dat is die al :)

Bedankt lex,
We zijn idd nu nog klein, we moeten nog wel wat leren maar dat komt met de tijd. We zijn al lang blij met deze reacties en dat er meer mensen gebruik van ons kunnen maken zonder poes pas. Dus als je tip heb dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet, Creative Tv Box
 
Tips zijn altijd welkom.
Met vriendelijke groet, Creative Tv Box

Paar shoonheids dingetjes (heb overigens alleen de zip bekeken - nog niet de eigelijke build zelf)
  • In userdata heb je de Thumbnails map verwijderd - maar in database staat nog wel Textures13.db (ik zou trouwens die hele map database verwijderen)
  • verwijder alle *.pyo bestanden in addons
  • heel veel settings in userdata zou je niet willen doorgeven aan je gebruikers (denk ik), dus daar zou je ook veel kunnen verwijderen, ook wat cache zaken staan daar nog in. Die settings worden, als ze niet bestaan, gewoon aangemaakt als de gebruiker de add-on gebruikt... dus alleen belangrijke settings zoals Exodus, Specto metahandeler etc. zou ik daar in zetten. In opensubs staat trouwens een login/wachtwoord (waarschijnlijk bewust gedaan), geen idee of dit dan op een gegeven moment wordt gebanned door Opensubs.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Paar shoonheids dingetjes (heb overigens alleen de zip bekeken - nog niet de eigelijke build zelf)

  • In userdata heb je de Thumbnails map verwijderd - maar in database staat nog wel Textures13.db (ik zou trouwens die hele map database verwijderen)
    verwijder alle *.pyo bestanden in addons
    heel veel settings in userdata zou je niet willen doorgeven aan je gebruikers (denk ik), dus daar zou je ook veel kunnen verwijderen, ook wat cache zaken staan daar nog in. Die settings worden, als ze niet bestaan, gewoon aangemaakt als de gebruiker de add-on gebruikt... dus alleen belangrijke settings zoals Exodus, Specto metahandeler etc. zou ik daar in zetten. In opensubs staat trouwens een login/wachtwoord (waarschijnlijk bewust gedaan), geen idee of dit dan op een gegeven moment wordt gebanned door Opensubs.
Oké bedankt ik ga er even naar kijken. En idd ik dacht om het gebruiksvriendelijker te maken om de login van subs al in te stellen maar dat is dus niet verstandig. En ik heb de build expres zo ingesteld zodat de addons in nl staan en de beste video pakken met nl subs.
 
  • Like
Reacties: drukkerke
Oké bedankt ik ga er even naar kijken. En idd ik dacht om het gebruiksvriendelijker te maken om de login van subs al in te stellen maar dat is dus niet verstandig. En ik heb de build expres zo ingesteld zodat de addons in nl staan en de beste video pakken met nl subs.
Ja prima als je dat zo instelt! Zeker doen.. maar bij een aantal add-ons hoeft dit niet (is ook geen huge probleem...). Login meesturen, nooit echt verstandig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Creative Tv Box
... heb het verwijderd om mensen niet op ideeën te brengen
 
had nog een vraag
is het ook mogelijk om na de build instal terug te komen in de instelling van kodi zelf of is daar ook een app voor?
 
had nog een vraag
is het ook mogelijk om na de build instal terug te komen in de instelling van kodi zelf of is daar ook een app voor?

wat bedoel je ?
***NIEUWE UPDATE*** 18-02-2017

Toegevoegd:

-Project D
-Radio
-Real movies overzicht in menu balk
-Auto cleaner bij opstarten

Verwijderd:
-Radio NL

Ons advies is om even een fresh start te doen. Dus verwijder alstublieft eerst de oude build via het Kodi menu. En installeer Creative Tv Box even opnieuw met onze link. Dit is omdat er dan geen oude bestanden blijven hangen en of terug komen van de verwijderde add-ons.
Link:

Hij is nu een paar keer getest dus het moet nu goed zijn.

Ook zijn we echt nog druk bezig met de andere builds maar deze had even voorrang.

***BINNENKORT KOMEN UIT***

*Creative Tv Box 16.1 *Lite
*Creative Tv Box 16.1 *Ultra (standaard onze build nu)

*Creative Tv Box 17 *Lite
*Creative Tv Box 17 *Ultra


Fijne avond !!!!!
Met vriendelijke groet, Creative Tv Box.
***NIEUWE UPDATE*** 18-02-2017

Toegevoegd:

-Project D
-Radio
-Real movies overzicht in menu balk
-Auto cleaner bij opstarten

Verwijderd:
-Radio NL

Ons advies is om even een fresh start te doen. Dus verwijder alstublieft eerst de oude build via het Kodi menu. En installeer Creative Tv Box even opnieuw met onze link. Dit is omdat er dan geen oude bestanden blijven hangen en of terug komen van de verwijderde add-ons.
Link:

Hij is nu een paar keer getest dus het moet nu goed zijn.

Ook zijn we echt nog druk bezig met de andere builds maar deze had even voorrang.

***BINNENKORT KOMEN UIT***

*Creative Tv Box 16.1 *Lite
*Creative Tv Box 16.1 *Ultra (standaard onze build nu)

*Creative Tv Box 17 *Lite
*Creative Tv Box 17 *Ultra


Fijne avond !!!!!
Met vriendelijke groet, Creative Tv Box.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.