(Offline) CreativeTvBox (Dutch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Screenshots spreken 100 woorden.... denk dat nu wel duidelijk is voor je ....toch ? :dans:
Vergeet niet je kodi instelling naar expert te zetten , mocht je deze instelling niet te zien krijgen.
In kodi naar links drukken en dan van standaard , naar expert switchen.
En dan de instellingen naar gelieve instellen, hoe bij jou de set up is. Dus niet zomaar overnemen.
jij kan natuurlijk een andere setup hebben staan , dan werkt het nog niet naar behoren .
Succes ermee cor
You must be registered for see images
You must be registered for see images

You must be registered for see images
Goed bezig Roberto bedankt !!!
 
  • Like
Reacties: RobertoKodi
Vast een kandidaat om jullie team te versterken mocht het nodig zijn :leuk:
Altijd welkom !!!
Beste leden,

Vanaf donderdag 3 aug t/m 21 aug is de support gesloten ivm vakantie. Tickets zullen minder worden beantwoord of duurt wat langer voor je antwoord heb. Graag hier je begrip voor. Ook wij zijn toe aan vakantie en straks weer lekker uitgerust zijn.

*tip
Kijk eerst even of je er zelf uit kan komen door te zoeken hier in de support groep of via Google

Ik zeg alvast fijne vakantie en tot snel
 
  • Like
Reacties: jimmy3333
Ook CreativeTvBox maakt even pas op de plaats tot nader order :


Beste leden,

Momenteel is het weer erg onrustig geworden in kodi land doordat Brein weer iets van zich heeft laten horen.

Daarom even het volgende. !!!!!!

Wij hebben daarom besloten om de builds en Facebook support uit de lucht te halen. Voor support, vragen wij jullie even geduld te hebben want we zijn even offline. De build zullen zsm worden aangepast en zullen weer online komen in een ander jasje. Wat dat inhoud kunnen wij nu nog niet zeggen, wordt vervolgt... Dus hier geen vragen over.
Via de Kodi fanpagina - CTB kunnen jullie elkaar helpen met problemen die je onder vind met Kodi.

* Nieuwe leden worden nu even niet meer toegelaten voor nieuwe installaties.
* Nieuwe installatie en updates voor bestaande leden kunnen NU even niet meer worden gedaan. Ivm aanpassing.

* tot slot GA geen paniek zaaien dat is niet nodig wij hebben alles in de hand.

Met vriendelijke groet, CreativeTvBox.
 
En nu er maar vanuit gaan dat wie zijn gegevens heeft achtergelaten om in te loggen, deze snel zullen worden verwijderd :) :)

Met vriendelijke groet
Tip / Advies voor Creative, doe voorlopig helemaal niets, geen berichten plaatsen, verwijder de berichten, geen berichten met daarin dat er aan wordt gewerkt, geen berichten over dat er een oplossing komt, geen berichten dat er voorlopig niet geupdate kan worden enz.

Haal alles weg, dit advies kost u helemaal niets dus doe er uw voordeel mee. Zullen er wel weer mensen zijn nu die weer gaan vragen waarom, wat, waar.
 
  • Like
Reacties: Creative Tv Box
Ook CreativeTvBox maakt even pas op de plaats tot nader order :


Beste leden,

Momenteel is het weer erg onrustig geworden in kodi land doordat Brein weer iets van zich heeft laten horen.

Daarom even het volgende. !!!!!!

Wij hebben daarom besloten om de builds en Facebook support uit de lucht te halen. Voor support, vragen wij jullie even geduld te hebben want we zijn even offline. De build zullen zsm worden aangepast en zullen weer online komen in een ander jasje. Wat dat inhoud kunnen wij nu nog niet zeggen, wordt vervolgt... Dus hier geen vragen over.
Via de Kodi fanpagina - CTB kunnen jullie elkaar helpen met problemen die je onder vind met Kodi.

* Nieuwe leden worden nu even niet meer toegelaten voor nieuwe installaties.
* Nieuwe installatie en updates voor bestaande leden kunnen NU even niet meer worden gedaan. Ivm aanpassing.

* tot slot GA geen paniek zaaien dat is niet nodig wij hebben alles in de hand.

Met vriendelijke groet, CreativeTvBox.
Jullie zijn toppers!
Mvg
jimmy schardijn
 
  • Like
Reacties: Creative Tv Box
En nu er maar vanuit gaan dat wie zijn gegevens heeft achtergelaten om in te loggen, deze snel zullen worden verwijderd :) :)

Met vriendelijke groet
Tip / Advies voor Creative, doe voorlopig helemaal niets, geen berichten plaatsen, verwijder de berichten, geen berichten met daarin dat er aan wordt gewerkt, geen berichten over dat er een oplossing komt, geen berichten dat er voorlopig niet geupdate kan worden enz.

Haal alles weg, dit advies kost u helemaal niets dus doe er uw voordeel mee. Zullen er wel weer mensen zijn nu die weer gaan vragen waarom, wat, waar.

heb jij een manier om alles in een keer te verwijderen ?
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Duidelijk verhaal m.b.t. Creative.Ik had me aangemeld,maar nog geen reactie ontvangen.Wacht het wel af.
 
Helaas is ook CreativeTvBox er definitief mee gestopt
Wij danken hun voor alle inzet/moeite de afgelopen tijd voor deze build.



Helaas maar waar



Bedankt voor alles maar CreativeTvBox stopt definitief. Meer info volgt.

Met vriendelijk groet, Nick
 
Helaas is ook CreativeTvBox er definitief mee gestopt
Wij danken hun voor alle inzet/moeite de afgelopen tijd voor deze build.



Helaas maar waar



Bedankt voor alles maar CreativeTvBox stopt definitief. Meer info volgt.

Met vriendelijk groet, Nick

Idd helaas CreativeTvBox is offline maar we houden contact en we komen weer terug.
 
Daar houden we jullie aan :leuk:
Veel succes de komende tijd met het brainstormen.
 
Dit vond ik nog op FB:


Ik heb even een tip voor de mensen die de build creativetvbox hadden.

Verwijder de installer addon, update addon en hun repo dan draait de build weer. Als je nog geen update heb gedaan.
 
  • Like
Reacties: Creative Tv Box
Dit vond ik nog op FB:


Ik heb even een tip voor de mensen die de build creativetvbox hadden.

Verwijder de installer addon, update addon en hun repo dan draait de build weer. Als je nog geen update heb gedaan.
Hoe moet ik dit doen ben maar een leek.
 
Dit vond ik nog op FB:


Ik heb even een tip voor de mensen die de build creativetvbox hadden.

Verwijder de installer addon, update addon en hun repo dan draait de build weer. Als je nog geen update heb gedaan.
Waar kan ik dit precies vinden , geen ervaring ermee
 
Dit vond ik nog op FB:


Ik heb even een tip voor de mensen die de build creativetvbox hadden.

Verwijder de installer addon, update addon en hun repo dan draait de build weer. Als je nog geen update heb gedaan.

Ik zou ook graag willen weten hoe ik het kan verwijderen ben ook een leek. Als ik mijn kastje opstart gaat hij gelijk naar de creativebox en dan staat hij helemaal vast en kan ik er niets meer mee. Druk meerdere keren op OK maar verdwijnt niet.
 
Waar kan ik dit precies vinden , geen ervaring ermee
Ik zou ook graag willen weten hoe ik het kan verwijderen ben ook een leek. Als ik mijn kastje opstart gaat hij gelijk naar de creativebox en dan staat hij helemaal vast en kan ik er niets meer mee. Druk meerdere keren op OK maar verdwijnt niet.

Heb dit nog gevonden wellicht kunnen jullie er wat mee:

Krijg je helemaal niks meer te zien? Je zou hem eens kunnen proberen te resetten.
Aan de onderkant of achterkant zit een reset ingang waar je met een tandenstoker of een ander klein voorwerp in kan. Soms zit die ook in de AV poort verstopt.
You must be registered for see medias


Zorg dat je die reset knop ingedrukt houdt en sluit hem dan aan op de stroom. In het Youtube filmpje zie je wat je dan moet doen.
Succes!
 
  • Like
Reacties: dolly24 en Spinix
Status
Niet open voor verdere reacties.