Tivimate en update series

Ragger69

Expert
30 okt 2016
175
33
16
44
Hallo allemaal.
:HnnnbbbbbIk gebruik nu al een tijd IPTV en heb daarbij verschillende providers getest.
Dit alles met Tivimate premium op een NVIDIA Shield. Versie 4.6.1 (nieuwste)
Wat daarbij opvalt is dat Tivimate de afleveringen van series niet of heel laat update. Daar gaan soms dagen overheen.
Er zijn providers die bv via Telegram films en series updates aangeven en die zijn dan niet zichtbaar in Tivimate.
In andere apps bv in IPTV Smarters Pro zijn deze afleveringen wel aanwezig.
In een ander forum kwam ik erachter dat ik daar niet de enige in ben. Het ligt dus bij Tivimate.

Vraag is: herkennen meer mensen dit?

Het updaten van de playlist geeft geen resultaat.

Tivimate is verder perfect op dit vreemde probleem na.

Is er een vergelijkbare app die jullie adviseren?
Of maar wachten totdat de developers van Tivimate een update uitbrengen hiervoor
 
Hoi RonnieL,
Ik opeens hetzelfde probleem,, weet je al iets meer?
Grtz Rob
Nee, helaas nog steeds hetzelfde. Heb de vraag gesteld aan de maker van Tivimate, maar geen reactie.
Is voorlopig op te lossen door elke paar dagen de cache van Tivimate te legen, de app gedwongen stoppen en weer opnieuw opstarten.
Na deze actie zie ik wel weer een paar dagen nieuwe afleveringen van series. Is wel een gedoe maar het werkt.
Zal dus iets met die cache te maken hebben?
Hoop nog steeds op een update van Tivimate die dit probleem verhelpt.
 
Anders als je er achter kan komen wie de aanbieders van Tivimate zijn een mail te sturen en vragen om een reactie.
 
Bedankt voor de snelle reactie,, ga zelf dan ook maar eens klagen,, hou je op de hoogte
 
Lees net op reddit
Change player to vlc for vod.
Zal het straks eens proberen
 
Nee, helaas nog steeds hetzelfde. Heb de vraag gesteld aan de maker van Tivimate, maar geen reactie.
Is voorlopig op te lossen door elke paar dagen de cache van Tivimate te legen, de app gedwongen stoppen en weer opnieuw opstarten.
Na deze actie zie ik wel weer een paar dagen nieuwe afleveringen van series. Is wel een gedoe maar het werkt.
Zal dus iets met die cache te maken hebben?
Hoop nog steeds op een update van Tivimate die dit probleem verhelpt.
Heb je het al geprobeerd met een "oude"versie bv. V4.3 dan weet je het zeker dat het aan Tivimate ligt.
Ik geef mijn bek maar een zet....
 
?
Post automatically merged:

Mail gestuurd naar de makers van tivimate( [email protected])
is teruggekomen met deze zin “””. Hello, I will try to investigate.”””
 
Laatst bewerkt:
Goh, een antwoord van Tivimate.
Nou mooi, dank voor het delen. Hoop dat er een oplossing komt
Je zou het ook op het Tivimate Forum vragen of iemand een oplossing heeft , (of verholpen).
 
Ik heb het weer werkend🙂
Bij mij werkte de epg nooit goed, alhoewel ik alles goed had ingesteld, gisteren wou ik een
programma terugkijken van 2 dagen oud, dat werkte ook niet bij mij, dus nogmaals bezig met de epg.
Om een lang verhaal kort te houden epg werkt weer terug kijken werkt weer en ook de series worden weer geupdate
 
Ik heb het weer werkend🙂
Bij mij werkte de epg nooit goed, alhoewel ik alles goed had ingesteld, gisteren wou ik een
programma terugkijken van 2 dagen oud, dat werkte ook niet bij mij, dus nogmaals bezig met de epg.
Om een lang verhaal kort te houden epg werkt weer terug kijken werkt weer en ook de series worden weer geupdate
De EPG werkt bij mij altijd wel goed.
Ik moet om de 3 dagen ongeveer de cache legen om de series geupdate te krijgen.
Wat precies heb je gedaan om te zorgen dat dit gebeurt zonder de cache te legen?
 
@RonnieL Kan je eens een voorbeeld geven van een serie? Ik heb een Shield en gebruik de laatste versie van Tivimate en ben hier nog nooit tegenaan gelopen en ook zelden de cache geleegd.
 
@RonnieL Kan je eens een voorbeeld geven van een serie? Ik heb een Shield en gebruik de laatste versie van Tivimate en ben hier nog nooit tegenaan gelopen en ook zelden de cache geleegd.
Heb pas de cache geleegd, dus is nu niet aan de orde.

Zit hem niet in de provider want heb dit probleem met meerdere providers gehad en dan alleen in Tivimate.
In andere apps worden afleveringen van series wel geupdate.
Op Reddit zag ik verhalen van mensen met soortgelijke problemen in Tivimate.
Daar gaven ze me de cache legen oplossing.

Vreemd he.
Ik gebruik liever geen andere app dan Tivimate. Premium 4.6.1 heb ik.
 
Ik had dit al eens meegelezen..

Maar je bedoelt je volgt een serie die nu nog ergens draait dus elke week een nieuwe aflevering.

Die wordt geupload maar tivimate krijgt hem niet binnen en andere iptv apps wel?