Opgelost Tivimate fout melding

Benjamin

Gevorderd
18 okt 2016
115
42
16
53
In Tivimate krijg ik een foutmelding 401.
Zelfde lijst werkt in andere apps wel goed.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
 
en hij is gestopt met werken, nadat je iets geupdate had ? anders even voor de gein proberen een stap terug te doen.
laatste versie is 3.30 dan 3.20 proberen. te vinden hier
Of als eerste de app helemaal verwijderen inclusief cache en opnieuw te installeren
 
Laatst bewerkt:
Ik had een maand iptv genomen deze werkte prima in Tivimate. Was te laat met verlengen dus andere m3u gekregen. Deze werkt overal behalve in Tivimate. Terwijl een andere m3u prima werkt.
 
Ook geprobeerd in een oudere versie op de Formuler z8. Hetzelfde probleem. Provider raad aan reset modem. Ook dat werkt niet.
 
Zal er wel een rare tag in de m3u xml zitten welke Tivimate niet aan kan. Anders inloggen met een url, login en wachtwoord van de provider, kan je wel uit de m3u xml halen. Kan je later in Tivimate wel groepen uitzetten waar je geen belangstelling voor hebt.
 
Zal er wel een rare tag in de m3u xml zitten welke Tivimate niet aan kan. Anders inloggen met een url, login en wachtwoord van de provider, kan je wel uit de m3u xml halen. Kan je later in Tivimate wel groepen uitzetten waar je geen belangstelling voor hebt.
Zal in Tivimate staan als XStream Codes. Wil inderdaad wel es helpen om het op deze manier te doen. 😜
 
Ik heb het allemaal geprobeerd. Werkt niet.
Dankjewel voor jullie reacties
 
Heel vreemd... Als ik dit probleem opzoek op Google kom het er op neer, een fout in de m3u..

Een type fout een hoofdletter ipv kleine letter een 0 voor een o een punt vergeten dat soort ongein zeg maar...

You must be registered for see medias
 
Ik heb een nieuwe line gekregen en precies het zelfde probleem. Lig ergens bij de provider denk ik.
 
Maar hij (je m3u) werkt dus op andere apparaten wel?

Dan zou het dus niet aan de provider moeten liggen maar aan tivimate... 🤷‍♂️

Omdat je zegt een nieuwe m3u gekregen maar precies hetzelfde probleem...
 
Anders in Notepad/kladblok elke keer klein stukje er uit halen en in een nieuwe m3u bestand zetten. Wanneer het fout gaat weet je welke xml tags het probleem geven of welke regels. Het zit in de invoer.

Makkelijker met m3u editor, kan je groepen verwijderen.

 
Ondertussen mijn androidtv gereset. Tivimate opnieuw geïnstalleerd en het werkt. Dankjewel voor jullie reacties.
 
  • Like
Reacties: Lex