Tivimate - IPTV - Nvidia shield tv

KodiKid

Expert
7 aug 2017
198
50
16
58
Nou heb ik eindelijk een Nvidia Shield Tv-Pro en ben ik van plan IPTV te installeren.

Wat ik zo heb begrepen is Tivimate een IPTV app welke ik via de playstore op de shield kan installeren.
Nu moet ik dus een IPTV provider zoeken en een M3U URL invullen en een EPG URL invullen.

Vraag(jes)...
Is Tivimate een geschikte app ?
Hebben jullie ervaringen met provider(s) ? zo ja...welke zijn goed ?
Is het een idee om de VPN te gebruiken om zo andere IPTV aanbieders te vinden, bijv. in Amerika ?
Zijn er IPTV aanbieders die niet functioneren al je VPN gebruikt ?
 
ja Tivimate is een prima app ,maar dan wel de betaalde versie ik gebruik hem al meer als een jaar regelmatig updates
ja heb ervaring met providers welke goed zijn zijn is voor ieder verschillend kijk maar eens rond hier op het forum
vpn is nooit verkeerd
of er aanbieders zijn die niet functioneren zou dat niet weten
 
Tivimate is de beste app voor iptv, alleen vind ik wel dat er te veel en te snel updates worden uitgebracht.
Op maandag 2.7.0 beta en op woensdag 2.7.0 de stabiele versie, zo was het ook met 2.9.0.
 
ja Tivimate is een prima app ,maar dan wel de betaalde versie ik gebruik hem al meer als een jaar regelmatig updates
ja heb ervaring met providers welke goed zijn zijn is voor ieder verschillend kijk maar eens rond hier op het forum
vpn is nooit verkeerd
of er aanbieders zijn die niet functioneren zou dat niet weten


Hoi Jacobk, met betaalde Tivimate versie neem ik aan dat je een betaalde IPTV-provider bedoeld..??

Vreemd...normaal krijg ik een bericht in mijn mailbox als ergens op word gereageerd.
Post automatically merged:

Tivimate is de beste app voor iptv, alleen vind ik wel dat er te veel en te snel updates worden uitgebracht.
Op maandag 2.7.0 beta en op woensdag 2.7.0 de stabiele versie, zo was het ook met 2.9.0.


Tja...ik ben bang dat als Tivimate de beste is wij de updates voor lief moeten nemen.
 
Tja...ik ben bang dat als Tivimate de beste is wij de updates voor lief moeten nemen.
Zo bedoelde ik dat niet, updates zijn prima, maar als je op dinsdag een beta uitbrengt lijkt het mij sterk dat je op woensdag dan al zover door de tests heen bent dat je een volldige versie kan uitbrengen.
 
Zo bedoelde ik dat niet, updates zijn prima, maar als je op dinsdag een beta uitbrengt lijkt het mij sterk dat je op woensdag dan al zover door de tests heen bent dat je een volldige versie kan uitbrengen.

Haha...ok....dan zijn ze wel erg snel en effectief....?
Ik denk dat ik eens op het web ga zoeken naar IPTV aanbieders en reviews want het enige wat ik hier vind is geruzie over welke goed is, welke niet goed is, een lijstje met aanbieders zus en een lijstje met aanbieders zo, Aziatische aanbieders met pro's en con's......
 
Haha...ok....dan zijn ze wel erg snel en effectief....?
Ik denk dat ik eens op het web ga zoeken naar IPTV aanbieders en reviews want het enige wat ik hier vind is geruzie over welke goed is, welke niet goed is, een lijstje met aanbieders zus en een lijstje met aanbieders zo, Aziatische aanbieders met pro's en con's......
Ik heb bij mijn provider net verlengd.Is wel duurder dan die chinezen.
 
Hoi Jacobk, met betaalde Tivimate versie neem ik aan dat je een betaalde IPTV-provider bedoeld..??

Vreemd...normaal krijg ik een bericht in mijn mailbox als ergens op word gereageerd.
Post automatically merged:




Tja...ik ben bang dat als Tivimate de beste is wij de updates voor lief moeten nemen.
klopt met de betaalde versie van tivimate en een betaalde iptv provider
 
Haha...ok....dan zijn ze wel erg snel en effectief....?
Ik denk dat ik eens op het web ga zoeken naar IPTV aanbieders en reviews want het enige wat ik hier vind is geruzie over welke goed is, welke niet goed is, een lijstje met aanbieders zus en een lijstje met aanbieders zo, Aziatische aanbieders met pro's en con's......
Bij iptv is geen goede of beste want is maar net wat je precies wilt.de ene leverancier heeft meer zender en de andere iets meer VOD en qua kwaliteit van de zender heb je ook nog wat verschil. En Degene waar ik heel tevreden over ben die kan jij weer slechter beoordelen.het beste is gewoon bij zo veel mogelijk aanbieders een testlijn aanvragen en bij degene waar je tevreden over bent neem je een maand om verder te testen en degen die waar je dan tevreden over bent ga je mee in zee.
 
Als je veel zelf wil kunnen instellen en wel tegen een actieve DEV kunt is IMPlayer ook het overwegen waard. Ik gebruik het naast de TviMate Pro. De laatste vooral op mobiel, IMPlayer op AndroidTV