TiviMate kan/wil mijn nieuwe kanaal wijzigingen niet doorvoeren

JaapK1962

Gevorderd
23 okt 2017
68
26
6
61
Hallo , sinds een paar dagen , kan ik de playlist van mijn premium TiviMate niet meer bijwerken.
krijg een melding van:
Failed to update the playlist. Make sure the playlist are properly formatted and check your internet connection.
Internet werkt gewoon , speedcheck gedaan ! 90 Mbit.
iemand een suggestie?? gekomen na een update?? geen idee

Graag hoor ik van jullie!
 
Zaterdag heb ik deze app nog geinstalleerd en gebruikt (free version) jij hebt de betaalde versie maar speelde het probleem toen al bij jouw ?
Toen speelde het ook al , recentlijk wel een update gehad.
Post automatically merged:

Toen speelde het ook al , recentlijk wel een update gehad.
iptv extreme werkt goed , Myiptv player werkt goed. Perfect player werkt goed.
 
Ik heb hem net voor je geprobeerd en TiViMate werkt hier wel. (Betaalde Versie).
Mischien is je Link van je "proviteer" geupdate???
Gebeurd deze dagen nogal i.v.m. "het terugzetten" van de kanalen.
 
Ik heb hem net voor je geprobeerd en TiViMate werkt hier wel. (Betaalde Versie).
Mischien is je Link van je "proviteer" geupdate???
Gebeurd deze dagen nogal i.v.m. "het terugzetten" van de kanalen.
TiviMate doet het ook wel , maar ik heb mijn playlist aangepast in het dashboard , maar ik kan de wijziging van de kanalen niet updaten.
 
TiviMate doet het ook wel , maar ik heb mijn playlist aangepast in het dashboard , maar ik kan de wijziging van de kanalen niet updaten.

al gevraagd? En heb je de HELE url er al een keer opnieuw ingezet? Bij mij werkt Tivimate (premium) gewoon goed.
 
al gevraagd? En heb je de HELE url er al een keer opnieuw ingezet? Bij mij werkt Tivimate (premium) gewoon goed.
Ga ik proberen , anders ga ik het verwijderen en opnieuw installeren. Kijken of dat helpt!

Nader bericht volgt.
Groet Jaap