Tivimate originele site om app te downloaden

theco

Actief
4 feb 2023
27
2
6
56
Hallo allemaal,

Ik heb volgens mij via een andere site, dan die van de bouwer, een apk file gedownload.
Ik krijg bij het starten van tivimate steeds de melding dat er een update is.
Als ik deze dan wil doen, krijg ik de volgende melding: This version of Tivimate doesn´t support auto update. Try to download apk file and install it manually.
Waar vindt ik een apk file die ook de auto download functie uitvoert?

gr Theco

Normaal gesproken staat tivimate gewoon in je playstore.. Op wat voor apparaat ben je eigenlijk bezig?? Dat zou ook nog wat kunnen verklaren 😉

Normaal gesproken staat tivimate gewoon in je playstore.. Op wat voor apparaat ben je eigenlijk bezig?? Dat zou ook nog wat kunnen verklaren 😉
Ik gebruik een firestick 4K max en een firecube 3de generatie. Het rare is dat hij mij een emailadres vraagt om in te loggen. Als ik dit heb ingegeven en op verder druk om het wachtwoord in te geven, blijft hij steeds om het emailadres vragen. Ik krijg niet de mogelijkheid om een wachtwoord in te geven en dus ook niet om in te loggen. Geen idee waarom dit gebeurt.
gr theco

Even op Google opzoeken "how to install tivimate on firestick"

Ik kan hier niet rechtstreeks op linken namelijk want dan kom je op sites uit met content die wij hier op het forum niet toestaan.

Maar met Google moet het lukken daar wordt het zeer duidelijk uitgelegd.

@ateam278 , als onderstaande link niet mag, kan hem dan verwijderen.... Deze is van de ontwikkelaar.....

You must be registered for see medias

• Geweldig
Reacties: theco
@ateam278 , als onderstaande link niet mag, kan hem dan verwijderen.... Deze is van de ontwikkelaar.....

You must be registered for see medias
Hallo The Brook:
Dank je wel voor de tip.
Ik heb de link gevolgd en de code voor de downloader app gebruikt.
Ik kon via de code een update downloaden en installeren.
Dit was super eenvoudig.
Weet jij toevallig of ik bij de volgende updates nu een automatische update krijgt?
En zo niet, of dat ik via dezelfde code een nieuwe update kan downloaden.
Gr Theco

Tivimate eenmaal geïnstalleerd update automatisch.
Krijg je melding van.