Tnci

fastgoat

Forumlid
4 mrt 2022
5
0
1
68
Ook tnci is niet alles. misschien wat hogere kwaliteit nederlandse zenders. wel veel haperingen de laatste weken. niet fijn om naar te kijken.
epg is ook 1 groot raadsel. Of een offset nodig. maar ook flink wat zenders dat de epg helemaal niet klopt. VOD mist wel wat meta data.

jakobk

Expert
29 apr 2017
605
148
216
22
Ook tnci is niet alles. misschien wat hogere kwaliteit nederlandse zenders. wel veel haperingen de laatste weken. niet fijn om naar te kijken.
epg is ook 1 groot raadsel. Of een offset nodig. maar ook flink wat zenders dat de epg helemaal niet klopt. VOD mist wel wat meta data.
ik weet niet in welk gebied jij tnci kijkt maar heb hier totaal geen problemen met haperingen en de epg

Anoniemnaam

Forumlid
20 mrt 2022
23
0
1
51
tnciptv eerste hit Google wordt er gezegd. Krijg ik multi iptv waar een ander topic hier ronduit negatief over is. Klopt dit?

dropveter

Forumlid
17 mrt 2022
11
0
1
32
De dienst is zo eenvoudig te vinden dat hier staat dat je via Google moet zoeken en als ik dat doe kom ik uit op dit forum, dit topic😂

Simpendaal

Nieuwkomer
31 mei 2022
1
0
1
28
Ik heb redelijk nieuw in deze wereld, en zie eigenlijk door ze bomen het bos niet meer. Ik wil IPTV vooral voor het kijken naar naar sportwedstrijden zoals F1 en voetbal. Het liefst dus in 50Hz.

Nu ben ik bij de volgende providers terecht gekomen:
TNCI
IPTV Totaal
IPTV Multi

Nu lees ik ook dat een aantal resellers zijn.

Klopt het dat zowel IPTV Totaal als IPTV-Multi resellers zijn van TNCI? Dus eigenlijk hetzelfde aanbod?
Er zit namelijk prijsverschil tussen deze partijen.

Alvast bedankt

Glassertje

Gevorderd
21 apr 2018
76
35
6
48
Ik heb redelijk nieuw in deze wereld, en zie eigenlijk door ze bomen het bos niet meer. Ik wil IPTV vooral voor het kijken naar naar sportwedstrijden zoals F1 en voetbal. Het liefst dus in 50Hz.

Nu ben ik bij de volgende providers terecht gekomen:
TNCI
IPTV Totaal
IPTV Multi

Nu lees ik ook dat een aantal resellers zijn.

Klopt het dat zowel IPTV Totaal als IPTV-Multi resellers zijn van TNCI? Dus eigenlijk hetzelfde aanbod?
Er zit namelijk prijsverschil tussen deze partijen.

Alvast bedankt
Nee, IPTVMulti is reseller van TNCI en IPTVTotaal heeft met wat andere namen een eigen toko.

snuggles

Actief
29 sep 2017
34
7
6
Gaat lekker daar bij iptvmulti , 2 avonden op rij geen beeld . ben ik ff blij dat ik van 2 providers gebruik maak.

wiscel

Forumlid
11 jun 2022
12
0
1
53
Nu lees ik vaak dat sommige aanbieders Resellers zijn, is dat dan van mindere kwaliteit/snelheid? Als dat zo is is het dan niet handiger om een overzichtje te maken wie de echte originele aanbieders zijn, of zeg ik nu iets raars?