Tool: Eigen Playlist Aanpassen

Misschien een hele domme vraag, maar wat doet dit tooltje precies? Voegt deze de EXTINF.m3u en de "IPTV".m3u samen? Ik kan de trial niet gebruiken, hij zegt dan 0 regels verwerkt? .. Ik wil deze week een IPTV pakket aanschaffen, wacht nog op de test.. maar wil al wat proberen te begrijpen wat ik moet doen, als ik straks alles heb ik direct kan beginnen :)

Als ik het handmatig wil doen, moet ik dan de extinf regels uit extinf.m3u kopieren naar mijn "eigen iptv".m3u?
 
Misschien een hele domme vraag, maar wat doet dit tooltje precies? Voegt deze de EXTINF.m3u en de "IPTV".m3u samen? Ik kan de trial niet gebruiken, hij zegt dan 0 regels verwerkt? .. Ik wil deze week een IPTV pakket aanschaffen, wacht nog op de test.. maar wil al wat proberen te begrijpen wat ik moet doen, als ik straks alles heb ik direct kan beginnen :)

Als ik het handmatig wil doen, moet ik dan de extinf regels uit extinf.m3u kopieren naar mijn "eigen iptv".m3u?

Het automatische stuk , wat je ook in de trial ziet, werkt alleen als je via Rapid een pakket hebt. In andere tabbladen kan het alsnog handmatig.
Deze EXTINF is alleen geldig voor als je de epg van het kodi-forum wilt gaan gebruiken. Handmatig is inderdaad de copy paste methode.
HIPTV heeft zijn eigen EPG , waar je niks voor hoeft aan te passen. En ook Rapid heeft goede alternatieven waarbij je niks hoeft aan te passen.

Ik heb de tool sinds 2.0 (en in 2.1 nog meer) meer gericht op het makkelijk aanpassen van je playlist. Naast nog wat andere functies.


Voortgang/todo 2.1:
- Functies zijn helemaal af en het meeste is al getest.
- Todo: nog eens testen op mijn mini pc
- Todo: kleine dingetjes afronden en naar iedereen 2.1 versturen
- Todo: thread weer aanpassen, trial 2.1 (heeft ook aanpassingen) live zetten

En daarna ga ik door met de tutorial :)
 
Dankje voor het antwoord, heb nu een test sinds gisteren avond van HIPTV en werkt perfect!! Eerste IPTV aanbieder die ik, met dank van dit forum!! , heb kunnen vinden die zo snel reageert, nederlandse zenders allemaal heeft in goede kwaliteit en een nederlandstalige EPG. Mocht u hulp kunnen gebruiken met de tool, ik programmeer zelf in Delphi, maar kan ook c++/assembler (MASM/BASM), en C#. Ik heb nog een aantal op/aanmerkingen als dat mag... :) opbouwend welliswaar
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Dankje voor het antwoord, heb nu een test sinds gisteren avond van HIPTV en werkt perfect!! Eerste IPTV aanbieder die ik, met dank van dit forum!! , heb kunnen vinden die zo snel reageert, nederlandse zenders allemaal heeft in goede kwaliteit en een nederlandstalige EPG. Mocht u hulp kunnen gebruiken met de tool, ik programmeer zelf in Delphi, maar kan ook c++/assembler (MASM/BASM), en C#. Ik heb nog een aantal op/aanmerkingen als dat mag... :) opbouwend welliswaar

Bedankt voor die aanbieding, maar dat is niet nodig.
En sowieso lijkt de huidige trial nog maar voor een gedeelte op de huidige versie 2.0. De trial is gebaseerd op 1.0 ;) Ik ga die trial wel een kleine update geven bij 2.1
 
Oke =) geen probleem, mocht dit wijzigen pm maar :)
ps: nog een op/aanmerking is dat je venster grootte vast is, en op mijn laptop (1366x768 px) kan ik het venster niet volledig zien, zit hij deels achter de startbalk (taskbar); Weet niet hoever dit veranderd in de volgende (trial)versie.. maar misschien iets om op te letten, voor mensen met oudere pc/laptop/schermen
 
Oke =) geen probleem, mocht dit wijzigen pm maar :)
ps: nog een op/aanmerking is dat je venster grootte vast is, en op mijn laptop (1366x768 px) kan ik het venster niet volledig zien, zit hij deels achter de startbalk (taskbar); Weet niet hoever dit veranderd in de volgende (trial)versie.. maar misschien iets om op te letten, voor mensen met oudere pc/laptop/schermen
Weet ik ja, het scherm is expres vast en is klein beetje groter dan 768. Maar in de meeste gevallen heb je hier geen last van (knoppen zitten hoger).
Ik zal voor versie 2.2 even kijken wat ik eraan ga doen ;)
 
Kan ik deze tool gebruiken en hoe via perfect player in een Android omgeving ?
 
Kan ik deze tool gebruiken en hoe via perfect player in een Android omgeving ?
Dat kan, op deze manier:
Op je windows pc gebruik je de tool en maak je een m3u bestand. Het m3u bestand zet je op je Android device, en die kan je vervolgens kiezen in Perfect Player.
:update1: :update1: :update1:VERSIE 2.0 naar VERSIE 2.1 :update1: :update1: :update1:
De tabbladen in de tool hebben een andere volgorde gekregen. Er zijn ook nieuwe tabbladen bij gekomen.
Vanaf deze versie, wordt het updaten makkelijker. Hierdoor kan ik sneller (kleine) updates doorvoeren.
Verder zijn er ook wat algemene verbeteringen en bugfixes doorgevoerd.

Bij tabblad volgorde wijzigen:
- Je kan nu zelf een nieuwe groep toevoegen.
- Je kan binnen een groep kanalen toevoegen/verwijderen/van volgorde wijzigen.
- Met één druk op een knop kan je binnen een groep de HD kanalen bovenin laten zetten.
- Het aantal kanalen van een groep wordt weergegeven.

Nieuw tabblad "HIPTV":
- In dit tabblad kan je met enkele aanvink opties heel makkelijk en snel je playlist van HIPTV aanpassen.
- Naast het aanpassen kunnen ook de Radio kanalen toegevoegd worden.

Nieuw tabblad "Kodi dashboard":
- Kodi kan vanuit dit tabblad opgestart worden. Ook kan ingesteld worden dat Kodi automatisch moet opstarten ná het aanpassen van je playlist. (alleen voor Windows)
- Je kan instellen om je playlist (automatisch) te uploaden naar een path binnen je netwerk.
- Je kan instellen om je playlist (automatisch) te uploaden via FTP.
- Je kan enkele instellingen van de IPTV Simple PVR Client aanpassen.

Bij tabblad instellingen:
- Een instelling toegevoegd zodat de Radio kanalen gedownload worden (voor tabblad hiptv en streams toevoegen).



In de komende dagen wordt er nog gewerkt aan de nieuwe trial, en een nieuwe tutorial hier op het forum.
Ook zal ik de beginpost van dit topic en de pagina op HIPTV nog aanpassen met verbeterde uitleg en nieuwe screenshots.
 
Mooie opties!! Ben zeer benieuwd.. ik wil ook wel de laatste versie kopen :)
Dat kan nog steeds op dezelfde manier:

Doneer het volgende via PayPal:
Stuur een PM naar mij: http://kodi-forum.nl/conversations/add?to=Plenkske
Als ik de donatie heb ontvangen zal ik zsm het goede programma naar jou sturen met een license key. Die key werkt maar eenmalig !
Als er een nieuwe versie van de tool uit is, zal ik deze naar iedereen die gedoneerd heeft weer sturen. Het is dus een eenmalige donatie !
 
Zojuist de volledige versie mogen ontvangen (na donatie), en moet zeggen .. zeer mooi! Werkt perfect! Zeer snel ook, ideaal hergroeperen van kanalen, en volgorde van groepen wijzigen zeer mooi!!
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik wil het programma proberen maar kan allen versie 2.0 downloaden en die werkt niet omdat er een update zou zijn die ik nergens kan vinden?
 
Ik wil het programma proberen maar kan allen versie 2.0 downloaden en die werkt niet omdat er een update zou zijn die ik nergens kan vinden?
Ik heb het druk gehad en heb dus de trial nog geen update kunnen geven naar 2.1. Wil ik in de komende dagen nog wel doen. Als je doneert krijg je uiteraard meteen de volledige versie.
Ik wil het programma proberen maar kan allen versie 2.0 downloaden en die werkt niet omdat er een update zou zijn die ik nergens kan vinden?

Ik heb zojuist de nieuwe trial gemaakt.
Deze kan je hier downloaden:
Deze trial heb ik een beetje aangepast tov de oude versie. Er is nu in de trial ook een HIPTV tabblad waarvan 1 vinkje werkt.

Wat ik de komende tijd nog wil doen: beginpost van dit topic aanpassen (met nieuwe screenshots) en de tutorial van de tool nog maken op dit forum.
Uiteraard zal ook weer gewerkt worden aan tool 2.2 waarvoor alweer verschillende ideeën staan.
Omdat ik bij 2.1 het updaten heb verbeterd, is het makkelijker voor mij geworden om updates uit te brengen. Er zullen dus later meer kleinere updates volgen, in plaats van enkele grote die lang duren.
Beginpost van dit topic is aangepast ! Nieuwe screenshots, nieuwe ideeën voor toekomstige versies etc.
Checken dus: https://kodi-forum.nl/threads/tool-eigen-playlist-aanpassen.853/
 
  • Like
Reacties: SenRav en Reidinga
Weet ik ja, het scherm is expres vast en is klein beetje groter dan 768. Maar in de meeste gevallen heb je hier geen last van (knoppen zitten hoger).
Ik zal voor versie 2.2 even kijken wat ik eraan ga doen ;)

Ik kan ook niet hoger dan 768. Bijna geen probleem maar ....... ik kan bij dashbord nu mijn epg-lijst nu niet laden :help:
 
Ik kan ook niet hoger dan 768. Bijna geen probleem maar ....... ik kan bij dashbord nu mijn epg-lijst nu niet laden :help:
De knoppen voor inladen, en voor opslaan, zitten allen hoog genoeg. Dus dat moet geen probleem zijn.
Kan je duidelijker uitleggen waar je precies op doelt ?
 
De knoppen voor inladen, en voor opslaan, zitten allen hoog genoeg. Dus dat moet geen probleem zijn.
Kan je duidelijker uitleggen waar je precies op doelt ?

Ik bedoel dat wanneer ik op mijn laptop het EPA open. Dan zie ik dus de onderkant van EPA niet. Ik kan daar ook niets invullen omdat ik er niet bij kan komen.
Als ik bijvoorbeeld op dashbord klik in EPA kan ik als onderste alleen nog M3U invullen. Daaronder staat nog EPG en die kan ik dus niet invullen. Ik kan ook niet scrollen in EPA.
Dus de knoppen voor inladen e.d. zitten hoog genoeg maar niet alle invulvelden. Zoals je weet ligt dit aan mijn resolutie die niet hoger gaat dan 1366 x 768 :sorry:

Ik hoop dat ik het je nu wat duidelijker heb gemaakt.
 
  • Like
Reacties: Plenkske