Tool: Eigen Playlist Aanpassen

Maar Kodi draai je dan op de PC? Anders heb je toch niets aan de Tool?
Anders gezegd. Met een streambox heb je dus niets aan de Tool.
 
Nee de tool is bedoeld om m3u lijsten aan te passen. Dus de link die je krijgt van je iptv provider eindigt meestal op m3u, als je dat m3u bestand download kan je deze aanpassen op je pc. Deze kan je dan na aanpassingen via verschillende manieren, bv op usb stickje, op je streambox zetten. Er zijn verschillende gebruikers, en forumleden die dit ook op die manier doen. Het is dus niet zoals je misschien dacht, een addon voor kodi zelf. Als je meer wilt weten - lees eerst eens de beginpost van dit topic, daar kan je alle informatie vinden, en ook screenshots.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik ben weer een stapje verder ook met behulp van de screenshots. Alleen het volgende probleem is als ik het programma open het niet helemaal op het scherm zichtbaar komt.
Het tabblad is 'te lang" voor het beeldscherm (laptop) en ik kan ook niet naar beneden scrollen zo te zien. Daardoor is het voor mij niet mogelijk juist om een groep toe te voegen wat voor mij juist de reden is om de tool te gaan gebruiken.
Verder is de keycode van de tool kennelijk gekoppeld aan mijn laptop, want als ik de tool (die op een USB stick staat) wil openen op mijn vaste PC dan geeft het foutmeldingen.

Ik hoor het graag zodat ik weer een stapje verder kom.

Alvast bedankt.
 
Ik ben weer een stapje verder ook met behulp van de screenshots. Alleen het volgende probleem is als ik het programma open het niet helemaal op het scherm zichtbaar komt.
Het tabblad is 'te lang" voor het beeldscherm (laptop) en ik kan ook niet naar beneden scrollen zo te zien. Daardoor is het voor mij niet mogelijk juist om een groep toe te voegen wat voor mij juist de reden is om de tool te gaan gebruiken.
Dit is opgelost in de volgende release, die wil ik zsm live gaan zetten.

Verder is de keycode van de tool kennelijk gekoppeld aan mijn laptop, want als ik de tool (die op een USB stick staat) wil openen op mijn vaste PC dan geeft het foutmeldingen.

Ik hoor het graag zodat ik weer een stapje verder kom.

Alvast bedankt.
Dat klopt, je kan hem maar één keer installeren.
 
Werkt de de EPA tool ook in samenwerking met smart IPTV. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

De mu3 lijst/link van hiptv kan ik daar laden. Daarna werkt de smart iptv op mijn tv van LG. maar dan heb ik alle zenders door elkaar.
Ik heb even op de site van siptv.eu gekeken maar volgens mij moet dat wel gaan lukken, misschien ook met je EPA tool. Je hoort er nog van.
 
Werkt de de EPA tool ook in samenwerking met smart IPTV. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

De mu3 lijst/link van hiptv kan ik daar laden. Daarna werkt de smart iptv op mijn tv van LG. maar dan heb ik alle zenders door elkaar.
Ik heb even op de site van siptv.eu gekeken maar volgens mij moet dat wel gaan lukken, misschien ook met je EPA tool. Je hoort er nog van.
Kan je daar m3u lijsten inladen ?

Zo te zien heb je antwoord gegeven op je eigen vraag :) Succes er mee !
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik heb geen Windows, alleen Android tablet. Is daar een app voor om het exe bestand te openen? Hoor het graag.
 
Ik heb geen Windows, alleen Android tablet. Is daar een app voor om het exe bestand te openen? Hoor het graag.
Dat bestaat helaas niet...

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

:update1::update1::update1:VERSIE 2.1 naar VERSIE 2.2 :update1::update1::update1:
Het scherm van de tool kan je nu aanpassen in grootte. Kleiner/groter maken dus. Ook de opslaan knoppen zijn verbeterd met iconen.

Nieuwe website
Ik heb nu een eigen website!

En daarbij ook een emailadres voor support: [email protected]

Iedereen die gedoneerd heeft en versie 2.1 nog heeft draaien, krijgt bij opstarten een melding over deze nieuwe versie 2.2. Met een link om te downloaden. Voor vragen hierover, mail me of stuur een PM hier.

Nieuwe trial is hier te downloaden:

Door gebrek aan tijd heb ik helaas nog geen nieuwe features kunnen toevoegen.
Nu ik over ben op de nieuwe website kan ik wel weer makkelijker updates uitbrengen. Ik zal dus later zeker nog nieuwe versies uitbrengen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex en Spinix
Ik heb de beginpost ook maar even aangepast :)

Er was een bug ontdekt in de trial versie. Deze is nu opgelost.
De download link is hetzelfde gebleven:

Trial is hier te downloaden:
 
hoe kan ik t xml bestand van hiptv opslaan? ik heb de EPA tool ingebruik en de informatie loopt niet synchroon met het beeld.
 
hoe kan ik t xml bestand van hiptv opslaan? ik heb de EPA tool ingebruik en de informatie loopt niet synchroon met het beeld.
Die hoef je niet op te slaan. Je moet zorgen dat je EPG url goed is, en timeshift op 0. Wellicht eerst je cache leegmaken.
 
Ben het programma aan het uitproberen, maar opslaan is uitgeschakeld ???
Groet,
Jeffrey
In de trial versie kan je volgens mij op twee tabbladen opslaan.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Vanwege vakantie kan het iets langer duren voordat ik reageer.
Dit zal meestal eind van de middag of in de avond zijn.
Ik heb dus wel gewoon internet, maar ben overdag lekker aan het snowboarden :)

Dit is van vrijdag 9 februari tot en met zondag 18 februari.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex