Tool: Eigen Playlist Aanpassen

2 dagen geleden voor € 10 EPA aangeschaft. Nu kan me dat tientje niet veel schelen, want snap dat er veel werk in zit, maar dan verwacht ik wel een duidelijke uitleg over auto-extinf / handmatig epg aanpassen / handmatig epg id aanpassen e.d.
Had graag een tutorial hierover gezien, maar zie dat die nog niet af is.
 
Welkom op dit forum :)
Wellicht worden jouw vragen beantwoord op zijn site
 
Bedankt Lex

Maar daar staat het ook niet

Dat klopt, vanwege een gebrek aan tijd heb ik nog geen uitgebreide tutorial.
Wel staat er een beknopte uitleg in de tool zelf.
Voor detail vragen kan je me altijd een mail of PM hier sturen !
 
Mannen,

Ik heb de tool een paar jaar geleden gekocht. Ik wil hem nu installeren op mijn nieuwe laptop maar krijg de melding dat mijn license key invalid is. Kunnen jullie helpen met een oplossing?
 
Helaas is Plenkske veel afwezig hier maar je kunt het proberen op zijn site.

Bestand foetsie!
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk krijg ik snel antwoord.
Plenkske is helaas al een flinke poos afwezig op dit forum.
Voor een snel antwoord is het verstandig gebruik te maken van mijn eerder geplaatste link hierboven.
 
Heb hetzelfde voor met mijn licentie... Heb @Plenkske een PM gestuurd. Hopelijk krijg ik snel antwoord.
Ik heb dit een hele tijd geleden gehad. Ook contact met Plenkske gezocht. Die heeft mij toen de link gegeven naar de laatste versie. Toen ik die installeerde kon ik het programma gewoon gebruiken met mijn eigen licentie code.

Het is niet veel, maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Let goed op met deze epg editor, wanneer je pc crashed en windows opnieuw geïnstalleerd moet worden je een nieuwe licentie moet kopen!!! Echt absurd voor woorden. Heb al een keer in januari geprobeerd via mail maar geen antwoord en nu nog een maal. Ik kan de epg editor dus niet meer gebruiken of ik moet eerst weer doneren. Overigens met de app is niets mis, die werkt geweldig. Alleen jammer dat je verplicht wordt een nieuwe licentie te kopen als je het herinstalleert...
 
hoi
had die vraag ook maar ben bij Tivi Mate terecht gekomen via dit forum werkt gelijk top de free versie heb je niet zoveel aan
de premium versie wel werkt top instelmogelijk heden genoeg