1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Top 10 Kodi Add-ons

Discussie in 'Add-ons & Repositories' gestart door Spinix, 4 apr 2017.

1. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

2. AvK

AvK Forumlid

BOB vind ik ook een leuke add-on. Sorteert nieuwe films op beeldkwaliteit en biedt ook boxen.

3. sumitomo

sumitomo Forumlid

Sportie geweldige iptv lijst die de Nederlandse streams perfect uitzend,, van film 1 tot fox sport een dikke 1p
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 20 mei 2017, Originele post datum: 20 mei 2017 ---
    [QUOTbaat Marijkeb86, post: 28251, member: 23600"]Hoi ben nieuw . Ben opzoek naar add voor ondertitels int nederlands hebben al vanal geprobeerd maar niets krijg het niet . Kunnen jullie helpen want zie hier veel addons die ik zal installeren . Dank u alvast[/QUOTE]
    Veel baat bij substreme.com

4. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Zou graag weten wat je al geïnstalleerd hebt, en welke kodiversie je hebt. Bij kodi 16 en lager werkt het anders dan 17. Mijn advies is om daarna een build te installeren die je hier vind op deze site. Ondertitel sites (add ons) zijn hier al in verwerkt en het scheeld met installeren. Gr
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 20 mei 2017, Originele post datum: 20 mei 2017 ---
    Wil trouwens een paar add ons toevoegen hier die het redelijk goed doen nl. Go movies en Go series. Is weer overgenomen en weer nu leven in geblazen. De nieuwe versies zijn te verkrijgen bij noobs and nerds repo. ( community portal ). Film of serie kiezen, draaien. Wordt maar van 1 site gehaald, dus niet wachten op scrapers. Kijken hoe lang we hier weer van kunnen genieten, ook omdat de maker van Zen (Schism) er ook weer mee kapt.
    Trouwens, identiek aan Zen is de add on Genesis Reborn. Is een exacte kopie.

Laatst bewerkt: 20 mei 2017
  5. SignalFlare

SignalFlare Nieuwkomer

Silenthunter met 4k werkt top
    Phoenix gebruik ik veel

6. Monique52

Monique52 Nieuwkomer

Hoi
    Ik heb deze link geprobeerd maar werkt niet meer.

7. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

De site TVAddons waar deze op staat werkt helemaal niet meer dus deze werkt niet. Weet niet wat er bij jou geinstalleerd is maar van deze site is er op dit moment bijna niets te halen of via een omweg. Dus als je bijv. op dit moment exodus probeerd te downloaden zal dit via deze site ook niet lukken.

8. Monique52

Monique52 Nieuwkomer

thanks voor de reactie ga het verder uit zoeken.

9. Willem Blokland

Willem Blokland Nieuwkomer

Elysium van Noobsandnerds, werkt op dit moment beter dan Exodus.

10. jakobk

jakobk Forumlid