Top 10 Kodi Add-ons

Weet niet of deze er al tussen staat maar de add-on x-stream. Deze laat verschillende streams sites zien in categorieën. Je vindt deze in de tv-addons repo.
 
BOB vind ik ook een leuke add-on. Sorteert nieuwe films op beeldkwaliteit en biedt ook boxen.
 
Sportie geweldige iptv lijst die de Nederlandse streams perfect uitzend,, van film 1 tot fox sport een dikke 1p
[QUOTbaat Marijkeb86, post: 28251, member: 23600"]Hoi ben nieuw . Ben opzoek naar add voor ondertitels int nederlands hebben al vanal geprobeerd maar niets krijg het niet . Kunnen jullie helpen want zie hier veel addons die ik zal installeren . Dank u alvast[/QUOTE]
Veel baat bij substreme.com
 
Zou graag weten wat je al geïnstalleerd hebt, en welke kodiversie je hebt. Bij kodi 16 en lager werkt het anders dan 17. Mijn advies is om daarna een build te installeren die je hier vind op deze site. Ondertitel sites (add ons) zijn hier al in verwerkt en het scheeld met installeren. Gr
Wil trouwens een paar add ons toevoegen hier die het redelijk goed doen nl. Go movies en Go series. Is weer overgenomen en weer nu leven in geblazen. De nieuwe versies zijn te verkrijgen bij noobs and nerds repo. ( community portal ). Film of serie kiezen, draaien. Wordt maar van 1 site gehaald, dus niet wachten op scrapers. Kijken hoe lang we hier weer van kunnen genieten, ook omdat de maker van Zen (Schism) er ook weer mee kapt.
Trouwens, identiek aan Zen is de add on Genesis Reborn. Is een exacte kopie.
 
Laatst bewerkt:
De site TVAddons waar deze op staat werkt helemaal niet meer dus deze werkt niet. Weet niet wat er bij jou geinstalleerd is maar van deze site is er op dit moment bijna niets te halen of via een omweg. Dus als je bijv. op dit moment exodus probeerd te downloaden zal dit via deze site ook niet lukken.
 
De site TVAddons waar deze op staat werkt helemaal niet meer dus deze werkt niet. Weet niet wat er bij jou geinstalleerd is maar van deze site is er op dit moment bijna niets te halen of via een omweg. Dus als je bijv. op dit moment exodus probeerd te downloaden zal dit via deze site ook niet lukken.
thanks voor de reactie ga het verder uit zoeken.
 
deze addon werkt goed met exodus
 
Exodus zit nu ergens op 3.22 of 3.23. Tijdens het stoppen van cazwallace zijn er heel wat updates geweest, ook ivm trakt ondersteuning. Deze link wordt upgedate, de andere niet meer, dus hij doet het wel maar wordt niet meer ondersteund.
Kijk even welke versie je hebt.
 
Oh oke. Ik ben er niet zo in thuis. Ik heb een raspberry PI3 en heb daar Kodi op. Ik ben nu bezig om het ook op mijn laptop te zetten. Weet je welke zip ik moet hebben om een goede Exodus te installeren?
 
Gewoon deze link in kodi bestandsbeheer zetten en daarna uitpakken. Daarna de repository opzoeken en hierin staat exodus. Deze kun je installeren. Hij wordt gewoon upgedate deze versie.
Mocht de zip niet uitgepakt kunnen worden of een foutmelding geven gewoon opnieuw proberen. Gr
 
Oké. Ik ga hem proberen
hij wil hem niet installeren
eerst installeren van zip bestand?
ik heb 3.1.22 van Exodus van Simply Caz Repo
 
Heren/dames het is eigenlijk NIET de bedoeling om hier vragen te stellen of te beantwoorden.
Vragen horen in het vragen topic en dat is dit niet.