Top 3 TV boxen van dit moment

Is dit nou de goede Xiaomi Mi TV Box? Waar iedereen zo enthousiast over is hier?
Is wel goedkoop nl met zijn 58 dollar...
 
Is dit nou de goede Xiaomi Mi TV Box? Waar iedereen zo enthousiast over is hier?
Is wel goedkoop nl met zijn 58 dollar...
dat heb je helemaal correct je kunt ook hier eens kijken
 
Is dit nou de goede Xiaomi Mi TV Box? Waar iedereen zo enthousiast over is hier?
Is wel goedkoop nl met zijn 58 dollar...
In Euro's onder de 50 .. koopje :)
 
Da's mooi! Nee omdat ik bij reacties op Ali express van kopers las dat het Chinees was. Maar waarschijnlijk taal gewoon aan te passen dan. Dank voor jullie reacties!
 
  • Like
Reacties: Lex
Da's mooi! Nee omdat ik bij reacties op Ali express van kopers las dat het Chinees was. Maar waarschijnlijk taal gewoon aan te passen dan. Dank voor jullie reacties!
Dat klopt daar was geen woord Spaans bij .. en al die box producenten zitten in die regio.
 
Ja weet ik inderdaad. Bij Ali gaat dit tot nog toe altijd prima. Gewoon even aan de verkoper vragen of hij er 20 dollar value op wil zetten :XD:
Nog 1 vraag... in de beginpost van dit forum staat dat de Xiaomi TV Box 5.1 surround sound support. Maar als ik kijk bij de specs (onderaan pagina) op dan staat dat dit juist niet gesupport wordt... hoe zit het?
 
160 harde euro's voor deze Mag ! Daar heb je bijna een Shield voor of 3
Ja Lex das niet goedkoop ik zou nog ff wachten alles wat net nieuw is meestal in het begin prijzig
160 harde euro's voor deze Mag ! Daar heb je bijna een Shield voor of 3
Ja helaas toch nog veel geld voor deze box van Infomir maar goed net uit en mondjesmaat te koop das altijd duur nog ff wachten doe ik ook.
 
Omdat er zoveel TV Boxen op de markt zijn is het voor veel gebruikers moeilijk om de juiste TV Box te kiezen. De waarheid is dat er zijn niet eens zoveel goede tv boxen zijn, je kunt ze niet eens tellen op 1 hand. Als je een TV Box uit dit topic haalt weet je zeker dat je een goede in huis haalt.

Wij raden deze TV Boxen aan:

#1. NVIDIA SHIELD TV
Als je het snelste wilt en het je niet uit maakt hoeveel het kost dan is de NVIDIA SHIELD misschien een optie. De NVIDIA SHIELD bevat Android TV. Als je echt alleen een TV Box wilt voor Kodi dan is deze box veelte duur!
Te koop bij:

#2. Xiaomi Mi Box
Als je een goedkope en goede TV Box dan hoef je niet verder te zoeken! De Xiaomi Mi Box is een absolute aanrader en werkt prachtig met Kodi! De Xiaomi Mi Box bevat Android TV, ondersteund 4K en heeft een ingebouwde Chromecast. Bekijk hier de review.
Te koop bij:

#3. Chuwi HiBox
Als je zowel een Windows Mini PC wilt als een Kodi mediacenter dan kom je al een heel eind met de Chuwi HiBox. De Chuwi HiBox is dualboot dus je kunt zowel gebruik maken van Android 5.1 als Windows 10. Lees hier de review.
Te koop bij:

#4. WeTek Hub
De kracht van WeTek is dat ze goede producten leveren en goede support. Uiteraard zie je dit terug in de prijs. De WeTek Hub is duurder dan de gemiddelde TV Box en raad ik meer aan voor mensen die verschillende OS'en willen testen. Lees hier de review.
Te koop bij:

--- Leden raden deze tv boxen aan ---
Mecool BB2 PRO (Te koop bij )


LET OP: Mocht je wat bestellen uit China lees dan ook even dit topic door: https://kodi-forum.nl/threads/invoerrechten.4241
Mijn himedia q10 pro werkt erg fijn.
Android 7, grote gebruikers database.
kodi en perfect player.
Daarnaast streamt het haast alle content.
 
Sinus-CC H96 Pro+ 4K Ultra HD tv box Android 7.1 S912 Ram3 GB Rom 32GB via Amazon.de gisteren besteld voor €84 en vandaag binnen, ben benieuwd.

Ik heb hem al een tijdje. Hij is een stuk goedkoper op Ali-Expres . Ding is alles wat je nodig hebt. Het enige probleem is dat de bluetooth niet goed werkt.
 
Ik heb hem al een tijdje. Hij is een stuk goedkoper op Ali-Expres . Ding is alles wat je nodig hebt. Het enige probleem is dat de bluetooth niet goed werkt.
Heb je ook linkje van die box bij Ali ?
 
Heb je ook linkje van die box bij Ali ?
Ik heb zo geen linkje nee. Ik heb hem al zowat een jaar.

Maar als je zoekt op H96 krijg je genoeg resultaten. Ik heb deze destijds gesorteerd op prijs oplopend en dan gewoon de eerste 3GB/32GB versie die je tegen komt.
 
Ik heb zo geen linkje nee. Ik heb hem al zowat een jaar.

Maar als je zoekt op H96 krijg je genoeg resultaten. Ik heb deze destijds gesorteerd op prijs oplopend en dan gewoon de eerste 3GB/32GB versie die je tegen komt.
Dank wel mochten we deze box zoeken dan gaan we maar zoeken :)
 
  • Like
Reacties: Greppeldel
Dank wel mochten we deze box zoeken dan gaan we maar zoeken :)
Haha, dit is hem. Super apparaatje, maar helaas werkt de bluetooth dus niet naar behoren. Connecteren van een tablet, telefoon of afstandsbediening is mij in ieder geval niet gelukt.
 
  • Like
Reacties: Lex
Meer keuze altijd goed, en bijkomend voordeel je controler verkoop je eerder.