• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top 10 TV boxen van dit moment

Leuk bevonden
286
Beste antwoorden
3
Ik weet niet zeker of mijn experia v8 dat ondersteund, dan zou ik dus ook die usb hub niet nodig hebben. Ondersteund Mi box ook nederlands? Bedankt voor jullie antwoorden.
De Internationale versie van de Xiaomi mi box heeft ook de Nederlandse taal.
Als er Official International Version of Official Global Version bij staat is het de goeie versie. Sommige andere zijn met alleen Chinese taal. ...
De experia v8 heeft zo te zien geen 5ghz. De Xiaomi Mi Box heeft wel een goede WiFi ontvangst, maar als er weinig storingsvrije kanalen zijn op de 2.4ghz kan je een Dual-Band router aanschaffen of kiezen voor de USB Hub https://kodi-forum.nl/threads/mi-box-met-usb-hub.6854/

Leuk bevonden
7
Beste antwoorden
0
De Internationale versie van de Xiaomi mi box heeft ook de Nederlandse taal.

De experia v8 heeft zo te zien geen 5ghz. De Xiaomi Mi Box heeft wel een goede WiFi ontvangst, maar als er weinig storingsvrije kanalen zijn op de 2.4ghz kan je een Dual-Band router aanschaffen of kiezen voor de USB Hub https://kodi-forum.nl/threads/mi-box-met-usb-hub.6854/
Badankt voor je reactie.
Ik heb verkeerde info gegeven. Ik heb namelijk de experia box v10.

Diggler

Forumlid
Leuk bevonden
6
Beste antwoorden
1
Ik weet niet zeker of mijn experia v8 dat ondersteund, dan zou ik dus ook die usb hub niet nodig hebben.
Ondersteund Mi box ook nederlands?
Bedankt voor jullie antwoorden.
Wat ik online aan info vond ondersteunt Experia V10 wel 5Ghz. Dus da's klaar dan. En ja, Mi Box is in het Nederlands. Mits je de internationale versie hebt besteld

Ecnirp

Forumlid
Leuk bevonden
0
Beste antwoorden
0
Ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats:

( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box
€ 53,34
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Er staat bij dat het via Gearbest ('leuke deals van Gearbest') gaat, maar dat vraag ik me gezien de prijs af.
Heeft er iemand ervaring met deze verkoper op MP??

Leuk bevonden
65
Beste antwoorden
0
Ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats:

( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box
€ 53,34
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Er staat bij dat het via Gearbest ('leuke deals van Gearbest') gaat, maar dat vraag ik me gezien de prijs af.
Heeft er iemand ervaring met deze verkoper op MP??
De verkoper gebruikt drop shipping dus jij besteld via hem bij Gearbest hij krijgt hier een kleine percentage van...maar jij krijgt de spullen onder zijn naam toegestuurd.
Dit gebeurt steeds vaker en maakt de handel ook kapot voor de mensen die alles op voorraad hebben liggen.
Maar ja we leven in een tijd waar je geen euro meer kan en mag verdienen..

Gelijkwaardige Onderwerpen