Top 3 TV boxen van dit moment

Ga er geen discussie over voeren of het wel of niet vermeld is, heb er niet naar gezocht. Ik ben uitgegaan op de positieve reactie over deze box.
Toen Gearbest ook nog eens op dit forum kwam heb ik de knoop doorgehakt. Voor mij een hoop geld maar met die 39 procent korting denk ik.... ik neem hem.
Maar als er nu 50 procent invoer bovenop komt zakt me broek er van af.
Zou aardig wezen als Gearbest hier mee leest en de bestellingen zodanig sorteert dat invoer minimaal is.
Of als Admin daarover even contact op kunt nemen met hun, de ordernummers staan in hun topic. ;-)
wat ben je nu kwijt dan voor die box? met invoerrechten
 
Geen idee, heb het bedrag van de 59,46 betaald via PayPal. Weet dus niet of ik iets aan DHL, of Post.nl moet betalen.
Pakket moet nog komen, gisteren ( zondag ) besteld, past in de brievenbus lijkt me.
 
Ik zou op 60€ voor de box en 30€ invoertaksen dus 90€ in totaal. En idd hopelijk leest gearbest mee en kunnen ze voor ons iets regelen want is weer jammer dat het net nu "misgaat"
 
Heb GearBest een PM gestuurd of ze meer informatie kunnen vermelden over invoer kosten. Heb zelf ook een paar minuten geleden een topic erover aangemaakt.

Geen idee, heb het bedrag van de 59,46 betaald via PayPal. Weet dus niet of ik iets aan DHL, of Post.nl moet betalen.
Pakket moet nog komen, gisteren ( zondag ) besteld, past in de brievenbus lijkt me.
Dan heb je dus nog kans dat je NIETS hoeft te betalen.

Verder kan GearBest er niks aan doen dat er invoerrechten betaald moeten worden. Heb het nu iig duidelijker in het topic vermeld.
 
Ik zou op 60€ voor de box en 30€ invoertaksen dus 90€ in totaal. En idd hopelijk leest gearbest mee en kunnen ze voor ons iets regelen want is weer jammer dat het net nu "misgaat"
dat valt toch nog wel mee toch? dat betaal je hier in Nederland ook voor die box, alleen heb je hem dan met een dag in huis.
heb er 2 gekocht hier in Nederland omdat ik ze snel nodig had, heb er ook 90 euro voor betaald, en gewoon garantie hier in Nederland
je weet als je iets voor weinig in het buitenland gaat bestellen, er altijd kan is dat er invoerrechten betaald moet worden
 
Nee @spooks . dat weet ik niet. Bestel nooit iets in het buitenland. Indien het hier in Nederland zoals je aangeeft ook voor de dezelfde prijs kan, had ik het wel hier gehaald. ( indien in mijn geval voor die prijs helemaal niet ). Dacht gewoon een leuke deal te hebben, neem niemand iets kwalijk, maar weet niet en kans op heb ik niks aan.
Het is nu in ieder geval duidelijk. Maar ik wie weer eens nooit mazzel heb, zal ongetwijfeld 30 euro bij moeten tikken.
 
Idd prijs valt zeker mee maar gewoon jammer dat er dat bedrag bijkomt.... Zeker als gearbest bij de andere bestellingen wel een lager bedrag opgeeft zodat invoerrechten wegvallen en nu net 2 keer niet...
 
dat valt toch nog wel mee toch? dat betaal je hier in Nederland ook voor die box, alleen heb je hem dan met een dag in huis.
Kan je mij als simpele leek dan eens uitleggen waarom ik dan bij Gearbest zou moeten kopen. Daar tussen de 15 a 40 dagen ( me engels is slecht ) op zou moeten wachten?
Ben af en toe een beetje het spoor bijster...
 
Kan je mij als simpele leek dan eens uitleggen waarom ik dan bij Gearbest zou moeten kopen. Daar tussen de 15 a 40 dagen ( me engels is slecht ) op zou moeten wachten?
Ben af en toe een beetje het spoor bijster...
omdat als je meestal geen invoerrechten betaald en je dan natuurlijk goedkoper uit bent dan hier in nederland, je hebt nu gewoon een beetje pech gehad
 
Kan je mij als simpele leek dan eens uitleggen waarom ik dan bij Gearbest zou moeten kopen. Daar tussen de 15 a 40 dagen ( me engels is slecht ) op zou moeten wachten?
Ben af en toe een beetje het spoor bijster...
Omdat je meestal geen invoerrechten betaald (Van de 50 pakketjes die ik al besteld heb is het mij 1 / 2 keer overkomen), het is goedkoper, je hebt Paypal aankoop garantie dus als je box er na een jaar mee ophoudt zou je een claim kunnen indienen.
+ GearBest en andere Chinese webshops hebben vaak spullen die je in Nederland niet vindt.
Nee @spooks . dat weet ik niet. Bestel nooit iets in het buitenland. Indien het hier in Nederland zoals je aangeeft ook voor de dezelfde prijs kan, had ik het wel hier gehaald. ( indien in mijn geval voor die prijs helemaal niet ). Dacht gewoon een leuke deal te hebben, neem niemand iets kwalijk, maar weet niet en kans op heb ik niks aan.
Het is nu in ieder geval duidelijk. Maar ik wie weer eens nooit mazzel heb, zal ongetwijfeld 30 euro bij moeten tikken.
En zolang je nog niet eens zeker weet of je wel moet betalen zou ik me niet eens druk maken lol. Wacht het rustig af voordat je meteen het slechte de wereld in brengt. Zoals ik al zeg vaak schrijven ze al een lagere waarde op, vooral bij nieuwe klanten lijkt me.
 
Ik en @Tom Vanbuel hopen het ook, iemand een idee hoelang het duurt voor hij binnen is? track en trace of werkt dat niet. Heb er namelijk nog geen verdere informatie over gehad.
 
Was afgelopen zaterdag 12-08, Thank You: Information for your Order W1708121448569567 is inside.
 
Was afgelopen zaterdag 12-08, Thank You: Information for your Order W1708121448569567 is inside.
Op de order pagina zou een tracking nummer moeten komen, dit kan soms even duren en soms krijg je die helemaal niet. Ligt aan de levering. Wel zou je moeten weten in wel land die is bijvoorbeeld.
You must be registered for see images

Tracking nummer kan ik dan invoeren op de site van de bezorger, in mijn geval RMAMUK
 
  • Like
Reacties: karavaan
Ik moet betalen. Krijg sms van DHL dat pakket enkel kan afgeleverd worden als de kosten betaald zijn. Heb ze maar betaald want worden gek zonder Kodi ma toch heel spijtig voorval!!!
 
Nou dan gaat ie maar lekker terug, dat ga ik niet betalen.
Op de order pagina zou een tracking nummer moeten komen, dit kan soms even duren en soms krijg je die helemaal niet. Ligt aan de levering. Wel zou je moeten weten in wel land die is bijvoorbeeld.
You must be registered for see images

Tracking nummer kan ik dan invoeren op de site van de bezorger, in mijn geval RMAMUK

Dit kan ik niet vinden wel een lijn met overvol en dan split delivery? LAND is dat HK
 
Ik moet betalen. Krijg sms van DHL dat pakket enkel kan afgeleverd worden als de kosten betaald zijn. Heb ze maar betaald want worden gek zonder Kodi ma toch heel spijtig voorval!!!
Balen! Het hoeft niet altijd dat je import kosten moet betalen vooral met de tips die ik nu duidelijk vermeld heb in het begin topic. Laat die extra kosten je niet drukken want je hebt alsnog een super mooie box voor alsnog een goede prijs.
Nou dan gaat ie maar lekker terug, dat ga ik niet betalen.


Dit kan ik niet vinden wel een lijn met overvol en dan split delivery? LAND is dat HK
Geen idee, daarvoor zou je GearBest moeten contacteren. Denk dat je nog even 3 dagen moet wachten of er een tracking code staat.