Top 3 TV boxen van dit moment

Ik weet niet zeker of mijn experia v8 dat ondersteund, dan zou ik dus ook die usb hub niet nodig hebben. Ondersteund Mi box ook nederlands? Bedankt voor jullie antwoorden.
De Internationale versie van de Xiaomi mi box heeft ook de Nederlandse taal.
Als er Official International Version of Official Global Version bij staat is het de goeie versie. Sommige andere zijn met alleen Chinese taal. ...
De experia v8 heeft zo te zien geen 5ghz. De Xiaomi Mi Box heeft wel een goede WiFi ontvangst, maar als er weinig storingsvrije kanalen zijn op de 2.4ghz kan je een Dual-Band router aanschaffen of kiezen voor de USB Hub https://kodi-forum.nl/threads/mi-box-met-usb-hub.6854/
 
  • Like
Reacties: Spinix
De Internationale versie van de Xiaomi mi box heeft ook de Nederlandse taal.

De experia v8 heeft zo te zien geen 5ghz. De Xiaomi Mi Box heeft wel een goede WiFi ontvangst, maar als er weinig storingsvrije kanalen zijn op de 2.4ghz kan je een Dual-Band router aanschaffen of kiezen voor de USB Hub https://kodi-forum.nl/threads/mi-box-met-usb-hub.6854/
Badankt voor je reactie.
Ik heb verkeerde info gegeven. Ik heb namelijk de experia box v10.
 
  • Like
Reacties: B. web
Ik weet niet zeker of mijn experia v8 dat ondersteund, dan zou ik dus ook die usb hub niet nodig hebben.
Ondersteund Mi box ook nederlands?
Bedankt voor jullie antwoorden.

Wat ik online aan info vond ondersteunt Experia V10 wel 5Ghz. Dus da's klaar dan. En ja, Mi Box is in het Nederlands. Mits je de internationale versie hebt besteld
 
  • Like
Reacties: wilfred18772
Ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats:

( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box
€ 53,34


Er staat bij dat het via Gearbest ('leuke deals van Gearbest') gaat, maar dat vraag ik me gezien de prijs af.
Heeft er iemand ervaring met deze verkoper op MP??
 
Ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats:

( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box
€ 53,34


Er staat bij dat het via Gearbest ('leuke deals van Gearbest') gaat, maar dat vraag ik me gezien de prijs af.
Heeft er iemand ervaring met deze verkoper op MP??

De verkoper gebruikt drop shipping dus jij besteld via hem bij Gearbest hij krijgt hier een kleine percentage van...maar jij krijgt de spullen onder zijn naam toegestuurd.
Dit gebeurt steeds vaker en maakt de handel ook kapot voor de mensen die alles op voorraad hebben liggen.
Maar ja we leven in een tijd waar je geen euro meer kan en mag verdienen..
 
Mijn reactie is gebaseerd op eigen bevindingen.

Op 1 Bij Gearbest voor rond de 65 euro de H96 Pro+ 3/32 Mali T820 , Amlogic S912. (Android 7.1.2)

Op 2 bij Gearbest voor rond de 55 euro de Beelink A1 tv box ,4GB RAM + 16GB ROM
RK3328 Android 7.1.2 1000M LAN Bluetooth 4.0 2.4G + 5.8G Wi-Fi USB 3.0. (Niet de beste specs, maar zeer mooie skin en werking.)

Op 3 : bij Gearbest voor 40 a 45 euro : SCISHION V88 Piano TV Box RK3328 4GB RAM + 16GB ROM Android 7.1.2 USB 3.0 Media Player , Zelde specs. als de voorgaande Beelink, maar lang niet zo`n mooie skin, en geen 5G Wifi. (bedraad is aangeraden).
Ik heb er 5 in huis gehad, en allen 5 waren goed..

Ik heb voor deze 3 gekozen ivm de kwaliteits/prijs verhouding.

Mijn eigen persoonlijk keuze, is net als bij velen de Nvidia Shield 2017 en mijn W10 Game Pc met Android simulatie en als videokaart de Nvidea 1080i en de Khadas Vim2.
 
Het is idd een persoonlijke ervaring.
De H96Pro is een leuk doosje, de Beelink A1 ook, maar we spreken voor ons zelf.
Ik had best alle doosjes (lol) willen proberen, maar ik heb daar geen opslag voor.
De Shield is gewoon goed, maar er zijn ook hele leuke boxjes uit China.
Alleen moet je ze niet met Firmwarefouten krijgen, want dan kan je beter direct de Shield kopen.
Ik gebruik nu een W10 Pc met een Android simulatie.
De meeste kennen Bluestacks wel, maar ik gebruik een andere, namelijk : Memu play !!
Is minder belastend als de 3N van Bluestacks.
Als Videkaart heb ik een Nvidia 1030 (4k) via HDMI doorvoer beeld en geluid.
Kodi met 32 Gigh ram loopt best snel hahaha.

Of deze beter is dan de h96 pro weet ik niet, omdat ik deze nooit ingesteld heb of gebruikt. Maar nogmaals, de shield is als het om prestaties gaat het best maar als je 5 kinderen hebt kan ik het verschil gebruiken voor andere dingen. Weet trouwens niet of de shield kids proof is. Andere boxjes hebben ook minimaal 1x op de grond gelegen
Xiaomi is ook goed!!!!
Post automatically merged:

Ik wou er 1 bij bestellen haha, tijdelijk uitverkocht.
Ik ben te laat.

De Nvidia Shield momenteel te koop met een flinke korting :

 
Ik bel morgen even Lex naar KoeleBloe, ik bestel daar best veel witgoed en andere dingen als ik dat nodig heb, ik bestel er iedere maand wel wat.
Mijn soundbar hebben ze ook voor me 3 weken vastgehouden, is nu niet meer verkrijgbaar.

Ontopic : Bij de laatste update van Retrospect zijn al wat veranderingen.
Sbs deed het 1 dag, nu helaas weer niet.
Ik heb nu een klein duiveltje gebouwd, aansluitingen voor 4 beeldschermen.
Ik was toch toe aan een nieuwe pc.
De foto is van legaal content uit de Ziggo Go app, want Ziggo beloofde vorig jaar al met een app te komen voor de Android Tv Os, maar ze nemen er alle tijd voor. (Ik heb wel de nieuwe Android 8 op de Shield nu,daarin verwachte ik die app eigenlijk)
Toch niet raar dat mensen andere wegen zoeken om content te kunnen (terug)kijken. #Geldwolven
Oh, ik gebruik geen Bluestacks, maar ik gebruik MEmu Play met Android 5 voor Windows, dat is wat minder belastend voor je pc of laptop.
Foto is van de slaapkamer waar we veel tv kijken.

Geen idee eigenlijk als je er nu 1 bestelt (eventueel via hun klantenservice ) dat deze ter zijne tijd geleverd wordt voor die gereduceerde prijs.
 

Bijlagen

  • Zo ons Mediacenterrr.jpg
    Zo ons Mediacenterrr.jpg
    256,1 KB · Weergaven: 33
Vandaag de Shield TV ontvangen bij Coolblue gekocht voor een mooie prijs van 169 euro, zou er een nieuwe Shield komen nu deze zo voor minder te koop is?
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
De Nvidia Shield 2017 is pas een nieuw model van eind 2017.
Je krijgt nog..... Of hebt al de update naar Android 8, hier heb ik de update al gehad.
Mooie prijs!! Daar kan geen chinees bakkie tegenop.
Al zeg ik niet dat ze allen slecht zijn.
Nu heb je garantie (All carry in) Alles voor een glimlach.

Vandaag de Shield TV ontvangen bij Coolblue gekocht voor een mooie prijs van 169 euro, zou er een nieuwe Shield komen nu deze zo voor minder te koop is?
 
  • Like
Reacties: Rob0860
De Shield is ook weer in de aanbieding!
Bedankt voor de tip @Nasitrassi

 
De geruchtenmachine draait op volle toeren op FB maar een bevestiging van de fabrikant is er (nog) niet.
2015 brachten ze er 1 uit...toen in 2017.... dus als ze deze trend voortzetten perhabs 2019 ??
maar ze hoeven eigenlijk niet zo.... ze hebben al ondersteuning van alle bedenkbare audio formats..en hebben 4K .
8K is is nog ff een brug tever..... dat zou misschien de enige reden kunnen zijn.
of heb ik iets gemist kwa nieuwe ontwikkelingen ?
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik had het gezien, daarom logde ik in om het bekend te maken.
Coolbleu 159 euro en met controller 189 euro.


De Shield is ook weer in de aanbieding!
Bedankt voor de tip @Nasitrassi

Post automatically merged:

Ik heb wel een 6K van Beelink, maar wat moet ik ermee? Mijn tv is 4K #LOL
2015 brachten ze er 1 uit...toen in 2017.... dus als ze deze trend voortzetten perhabs 2019 ??
maar ze hoeven eigenlijk niet zo.... ze hebben al ondersteuning van alle bedenkbare audio formats..en hebben 4K .
8K is is nog ff een brug tever..... dat zou misschien de enige reden kunnen zijn.
of heb ik iets gemist kwa nieuwe ontwikkelingen ?