Top 3 TV boxen van dit moment

Pracht aanbieding maar ik ga wachten op die internationale nieuwe xiaomi mi box wachten. Ook mijn tv stamt uit 2011 dus... :D
Post automatically merged:

Maar de nieuwe aankondigingen: Ziggo app op Android tv en Netflix in kodi (gister een tijdje geprobeerd hem op mijn Beedlink aan de praat te krijgen in kodi, steeds mislukt). Dat wordt mooi. ;)
 
Ik heb de kans gehad om Beelink GT1 te gebruiken, raad het niet aan. Nvidia is een van de beste.
 
Ik heb de kans gehad om Beelink GT1 te gebruiken, raad het niet aan. Nvidia is een van de beste.

Helemaal mee eens heb ook verschillende chinese boxen gehad er was altijd wel wat mee, nu al bijna jaar de nvidia shield en ja dit is de aller beste box kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Gisteren een vriend getipt over de aanbieding bij coolbleu die heeft hem gelijk besteld heeft ook verschillende chinese boxen gehad was er helemaal klaar mee.
 
Hier idem dito.
Heb er zelfs 2 (shields). 1 gewoon in de kamer andere is een beetje zweefende. Op de slaapkamer of gebruik hem buiten onder het afdak. Ook meerdere sjineese boxen gehad. Pff wat een ergenis. Help mn broer af en toe nog wel eens met zn v88 boxje. Nou dan kan ik je vertellen dat na een uurtje martelen ik niet meer in de hemel kom ivm met.... Grote vloeken... :censored:
 
Wat een solidariteit hierboven over de kwaliteit van de Shield wat natuurlijk terecht is voor deze prachtige speler :D
 
Ga naar filelinked.com en installeer deze (als je hem nog niet hebt).
Ga naar mijn store 22599986 en download Aptoide Tv. (Of 55984740 met pincode 2018)
Als je Aptoide Tv erop hebt staan kan je daarin de Ziggo Go app, videoland etc vinden.
Zorg ook dat je Set orrietetion erop zet.
Deze stel je in op altijd Full of Landscape.
De app zorgt dat mobiele versies in het groot/gedraaid worden weergegeven.
Op mijn Shield werkt de Ziggo Go app en Videoland uitstekend.
Succes.
Er zijn mensen die zeggen dat het niet lukt, nou dan zal ik het morgen even filmen.
Je hebt domme mensen, maar ook mensen die zich dom houden.


Pracht aanbieding maar ik ga wachten op die internationale nieuwe xiaomi mi box wachten. Ook mijn tv stamt uit 2011 dus... :D
Post automatically merged:

Maar de nieuwe aankondigingen: Ziggo app op Android tv en Netflix in kodi (gister een tijdje geprobeerd hem op mijn Beedlink aan de praat te krijgen in kodi, steeds mislukt). Dat wordt mooi. ;)
 
Ga naar filelinked.com en installeer deze (als je hem nog niet hebt).
Ga naar mijn store 22599986 en download Aptoide Tv. (Of 55984740 met pincode 2018)
Als je Aptoide Tv erop hebt staan kan je daarin de Ziggo Go app, videoland etc vinden.
Zorg ook dat je Set orrietetion erop zet.
Deze stel je in op altijd Full of Landscape.
De app zorgt dat mobiele versies in het groot/gedraaid worden weergegeven.
Op mijn Shield werkt de Ziggo Go app en Videoland uitstekend.
Succes.
Er zijn mensen die zeggen dat het niet lukt, nou dan zal ik het morgen even filmen.
Je hebt domme mensen, maar ook mensen die zich dom houden.
Klopt zeker. Ziggo go app werkt hier op de shield perfect. Moest eerst met een draadloze muis erbij. Maar nu nu met de "shield tv app"
werkt het eigenlijk nog fijner. Niet 100% perfect hoor. Maar de handige henkies van ziggo zijn bezig met een aangepaste ziggo app voor android tv.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Ga naar filelinked.com en installeer deze (als je hem nog niet hebt).
Ga naar mijn store 22599986 en download Aptoide Tv. (Of 55984740 met pincode 2018)
Als je Aptoide Tv erop hebt staan kan je daarin de Ziggo Go app, videoland etc vinden.
Zorg ook dat je Set orrietetion erop zet.
Deze stel je in op altijd Full of Landscape.
De app zorgt dat mobiele versies in het groot/gedraaid worden weergegeven.
Op mijn Shield werkt de Ziggo Go app en Videoland uitstekend.
Succes.
Er zijn mensen die zeggen dat het niet lukt, nou dan zal ik het morgen even filmen.
Je hebt domme mensen, maar ook mensen die zich dom houden.
Thanks, in Android krijg ik hem Netflix, videoland, Ziggo prima aan de praat, alle apps wel. Maar ik bedoelde in Kodi zelf (Netflix)
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Ik mag niet afdwalen, maar wil je graag wijzen op een andere AB voor de Shield.
Ik heb de Bleuthoothversie, maar beter is om hem met dongel te nemen en een Usb Hub (stekkerdoos voor poort 2)
Daar zit een muis bij op, maar ook een aan en uitknop etc.
8 euro. en dan de versie 2 nemen met dongel (Werkt op iedere Android Tv Os)
Deze afstandbediening is voor de Shield, achteraf is de Bleuthooth niets, omdat je deze na iedere herstart opnieuw moet pairen.
NEXT,
Ja, ze zeggen dat ze bij Ziggo bezig zijn voor een app.
Dit is niet waar.
Het heeft wel op de kindersite Tweakers gestaan en TV Totaal, maar in een geschil met Ziggo, heeft men toegegeven hier helemaal niet mee bezig te zijn.
Omdat ik niet steeds wil afdwalen (begrijpelijk dat men dat zegt) volg me op Twitter (Andre Kodi @Kodi_Andre)Daar zet ik veel nieuw spul neer.
Popcorn voor Kodi is er wel, maar Netflix voor kodi is er niet.
Wel een deel van Amazone,Hulu en idd ook wel Netflix.
Maar geen algemene totale addon daarvan.

Ik geloof dat ik alles gezegd heb, en hou hier op met reageren.
Wel wil ik doorgaan in de daarvoor behorende topic.

Klopt zeker. Ziggo go app werkt hier op de shield perfect. Moest eerst met een draadloze muis erbij. Maar nu nu met de "shield tv app"
werkt het eigenlijk nog fijner. Niet 100% perfect hoor. Maar de handige henkies van ziggo zijn bezig met een aangepaste ziggo app voor android tv.
 
  • Like
Reacties: Micko en ateam278
Misschien even apart topic aanmaken?
Waar we al onze bevindingen neer kunnen smijten over ziggo app video land dat soort dingen?
Post automatically merged:

Misschien even apart topic aanmaken?
Waar we al onze bevindingen neer kunnen smijten over ziggo app video land dat soort dingen?
Want we jagen nu wel @LeX in het harnas... ;)
 
En die tweede kans voor 130 euro (die inmiddels verkocht is) was echt een aanrader :D
 
En ik heb maar de xiaomi tv box besteld (nee niet de 's versie). Chomecast met Android tv (Netflix en hopelijk binnenkort npo en Ziggo)
 
  • Like
Reacties: B. web