Opgelost Torrent en Real debrid

floppie

Senior
7 okt 2016
325
172
216
Ik gebruik sinds een 2 maand real debrid en moet zeggen het is fantastisch.
Maar ik zie ook dat er diverse filmslinks worden genoemd die via torrents kunnen worden afgespeeld.
Mij is altijd gezegd dat torrent 2-zijdig internet verkeer is , je bent aan het downloaden maar tevens ook aan het uploaden.
Met het uploaden is het risico dat je ip-adres te traceren is.
Maar als je real debrid gebruik heb je dan ook via hun een zekere bescherming dat je ip-adres niet zichtbaar is als je naar een torrent film kijkt.
Want als dat zo is dan word de spoeling wel minder.
Een vpn account zie ik niet zitten daar deze onkosten nog al duur zijn(zegt men).
Alvast bedankt voor reacties en tips
 
Alles gebeurt via real debrid dus is er niks zichtbaar van jou . Beste is ook torrent cache te nemen . Deze zijn al gedownload bij real debrid en worden dan gestreamd naar jouw add-on in kodi
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Real Debrid is niet encrypted en biedt dus ook geen bescherming. Een VPN is altijd aan te bevelen met Kodi (zeker met illegale streams). Als je 54 euro per jaar te duur vind (AirVPN), zou ik met alleen Real Debrid er niet al te zeker van zijn dat je wellicht in de (nabije) toekomst geen boetes krijgt opgelegd.

Peanut

*Zie onderstaand stukje met betrekking tot Real Debrid..


Is Real Debrid Safe Without a VPN?

Many people believe that streaming with using real Debrid would be safe and they will not fall prey to any spying, hacking attempts or malwares. Users think that Real Debrid is some kind of protocol that would be routing their traffic through it. However, this is not true as Real Debrid is just a service that provides file hosts and enhances the buffering speed, it does not provide any security protocols.

Using a VPN is very important wit Real Debrid service because you get to access more servers and streaming links, which makes your online privacy and security more vulnerable. Routing traffic through different servers without being encrypted allows hackers to take control and spy on your activity.

While steaming online, privacy is a matter of high priority because the amount of data packets that are being uploaded and downloaded during the streaming process may put your security at risk. Therefore, use a reliable VPN service provider and protect your online presence through military grade encryption.
 
Dan zullen ze toch eerst bij real debrid jou gegevens moeten krijgen, en die zullen ze niet snel krijgen . Moest dit ooit wel gaan gebeuren moet je al je accounts en betalingen via VPN gaan doen . Een email aanmaken die niet naar jou leid en betalingen die niet naar jouw leiden.
Maar op dit moment is dit niet nodig . Bij real debrid kun je wel nog beveiligd aanduiden
 
"Better safe(r) than sorry", denk ik altijd maar... en voor die 54 euro hoef je het (naar mijn mening) niet te laten...
 
Ik zie dat hier verschillende meningen zijn,wel VPN , geen VPN.
Maar wat ik dan zo vreemd vind is dat real debrid is gekoppeld aan je IP-adres.
Een ander IP-adres kan als gevolg hebben dat je word geblockt door Real Debrid, dat is wat mij tot nu toe bekend is.
Als je dan een VPN account neemt dan klopt er van je IP-adres helemaal niets meer, hoe moet ik dit rijmen.
 
Ik zie dat hier verschillende meningen zijn,wel VPN , geen VPN.
Maar wat ik dan zo vreemd vind is dat real debrid is gekoppeld aan je IP-adres.
Een ander IP-adres kan als gevolg hebben dat je word geblockt door Real Debrid, dat is wat mij tot nu toe bekend is.
Als je dan een VPN account neemt dan klopt er van je IP-adres helemaal niets meer, hoe moet ik dit rijmen.
Ip adres maakt weinig uit, zolang je maar niet met 2 of meer verschillende ip’s tegelijk bezig bent op je account.