Torrentfreak: "BREIN has already stopped 170 illegal providers of illegal media players and/or IPTV subscriptions...."

Lol, tik eens IPTV op marktplaats in en je wordt overspoeld met advertenties ervan...
Is Brein dan zo slecht in zoeken?
 
Is ook angst zaaien zo'n bericht op Torrentfreak, zonder referenties in welk land dit nu is gebeurd...
Wie weet gaat het meerendeel wel over de providers van iptv van de EPL of door de recente acties in Spanje
 
Laatst bewerkt:
Bangmakerij getallen zijn dat want wees eens eerlijk hoeveel berichten over gestopte IPTV providers heb je voorbij zien komen? Ik maar 1: Moviestreamer.
 
Is ook angst zaaien zo'n bericht op Torrentfreak, zonder referenties in welk land dit nu is gebeurd...
Wie weet gaat het meerendeel wel over de providers van iptv van de EPL of door de recente acties in Spanje
staat toch echt het woordje BREIN in vermeld dus dan mag je aannemen dat het in nederland is :p of brein moet ook in spanje actief zijn
maar is allemaal bang makerij
 
En brein heeft ook een bericht geplaatst.
Achja, hier doen ze het voor he
 
staat toch echt het woordje BREIN in vermeld dus dan mag je aannemen dat het in nederland is :p of brein moet ook in spanje actief zijn
maar is allemaal bang makerij
Ze gaan verder dan alleen NL...

Ik weet niet of bovenstaande een gesponsorde site is van Brein, want op dezelfde site stond ook deze, waarin gesproken wordt over 20 zaken omtrent iptv aanbieders/handelaartjes :

Dus tja, zonder feedback van insiders weten we nog niet of dit valt onder broodje aap ....
 
Ze gaan verder dan alleen NL...

Ik weet niet of bovenstaande een gesponsorde site is van Brein, want op dezelfde site stond ook deze, waarin gesproken wordt over 20 zaken omtrent iptv aanbieders/handelaartjes :

Dus tja, zonder feedback van insiders weten we nog niet of dit valt onder broodje aap ....
Daarom...we maken het wel mee