1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Torrents downloaden of streamen kan in de toekomst boete opleveren

Discussie in 'Nieuws' gestart door Plenkske, 25 aug 2017.

1. akko

akko Expert

Leuk Bevonden:
    95
    En dat noemen ze democratie !!!

2. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
  3. mrmiyagi

mrmiyagi Gevorderd

Leuk Bevonden:
    54
    LeX vindt dit leuk.
  4. jwesselkamp

jwesselkamp Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    tot hoelang kunnen terug kijken dat ik gestreamd heb
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 12 okt 2017, Originele post datum: 12 okt 2017 ---
    hoe kan ik zien dat ik van een addon een torrents steam

5. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Leuk Bevonden:
    356
    Werken maar een paar add ons met torrents. Bubbles en Quasar zijn de bekendste. Covenant en andere bekende streamen zonder torrents. Alhoewel, met een premiumaccount in Bubbles kun je zien of deze cached zijn dus bij hun op de servers. Dus dan stream je ook. Voor de rest werkt acestream ook met torrents

6. mrmiyagi

mrmiyagi Gevorderd

Leuk Bevonden:
    54
    En ga er maar gewoon vanuit dat alles wat via internet gaat ergens opgeslagen word,nederland mocht volgens het EU-hof niet loggen zoals ze deden sinds 2009 (bekend bij de bevolking) met 12 maanden mobiel en 6 maanden internetverkeer (providers moesten de opslag verzorgen)die database is echt niet ineens weg hoor.

maar instaties zoals brein zijn geen fbi of aivd dus die zullen niet zomaar toegang krijgen tot dat soort data of het moet echt nog bij de provider zijn dan kunnen ze een rechtsverzoek indienen.