Torrents downloaden of streamen kan in de toekomst boete opleveren

ben er bang voor ze kunnen een uitslag van een referendum gewoon naast zich neer leggen wanneer het een JA voor die wet word niet uiteraard want dan zeggen ze dat het democratie is en het volk heeft gesproken maar als het een Nee tegen de wet word zal er lang over nagepraat worden.

maar ze gaan het pas binnen twee jaar zal evalueren tegen die tijd is het zo ver ingeburgerd dat het niet meer terug gedraaid word want dan hebben ze ineens zoveel terrorisme voorkomenblablaba ...........
En dat noemen ze democratie !!!
 
Voor de duidelijkheid een referendum kennen wij in Nederland niet ! alleen een

Vandaar mijn stukje over naast zich neer leggen dat kan alleen als het raadgevend is en niet bindend ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
tot hoelang kunnen terug kijken dat ik gestreamd heb
hoe kan ik zien dat ik van een addon een torrents steam
 
Werken maar een paar add ons met torrents. Bubbles en Quasar zijn de bekendste. Covenant en andere bekende streamen zonder torrents. Alhoewel, met een premiumaccount in Bubbles kun je zien of deze cached zijn dus bij hun op de servers. Dus dan stream je ook. Voor de rest werkt acestream ook met torrents
 
En ga er maar gewoon vanuit dat alles wat via internet gaat ergens opgeslagen word,nederland mocht volgens het EU-hof niet loggen zoals ze deden sinds 2009 (bekend bij de bevolking) met 12 maanden mobiel en 6 maanden internetverkeer (providers moesten de opslag verzorgen)die database is echt niet ineens weg hoor.

maar instaties zoals brein zijn geen fbi of aivd dus die zullen niet zomaar toegang krijgen tot dat soort data of het moet echt nog bij de provider zijn dan kunnen ze een rechtsverzoek indienen.
 
Beste meneer Sybrand van Haersma Buma ik ken u als een integer persoon waar ik van weet dat u hier vaak meeleest maar met alle respect nu slaat u toch volledig de plank mis.


De bewuste wet is nog steeds actief en u kunt niet zomaar de wil van honderduizenden Nederlanders negeren.
 
volgens mij doet niets het meer via KODI.. krijg geen films meer.. misschien zijn ze al flink bezig het af te schermen?
 



We gaan zekers stemmen maar helaas hebben we een democratische gekozen kabinet die alleen bij een hun wel gewillige uitslag de stemming over zal nemen ;(
De opkomst zal waarschinlijk ook wel hoger zijn dan het vorige referendum omdat het een gelijktijdige (gemeenteraad) stemmingsronde is,daar word al over gediscussieerd en is niet in het voordeel rutte en kornuiten :(

Kortom ik stem ook tegen maar het word wederom bedankt volk maar we hebben schijt aan u mening!
 
Het is een raadgevend referendum waar de coalitiepartijen met uitzondering van D66 nu al zegt (voor wij onze stem mogen uitbrengen) "daar doen wij niks mee;
Wat een arrogantie van de macht om zo met je kiezer om te gaan.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Het is een raadgevend referendum waar de coalitiepartijen met uitzondering van D66 nu al zegt (voor wij onze stem mogen uitbrengen) "daar doen wij niks mee;
Wat een arrogantie van de macht om zo met je kiezer om te gaan.

Als het oekraine referendum een JA was geweest hadden ze ook heel anders gepraat dan was het de wens van het volk geweest en zouden ze nu ook niet zo neerbuigend zijn maar ze zien de bui gewoon al hangen.
 

Hebben ze echt niks beters te doen daar.....
 

Hebben ze echt niks beters te doen daar.....

En het word in ons land wederom gewoon toegestaan ........in landen als Rusland weet je gewoon hoe het eraan toe gaat hier in NL doen ze net of we zo`n vrij volkje zijn maar niets is minder waar,
En wederom een private instelling zelfs commercieel bedrijf die prive gegevens van burgers mag verwerken.

En tuurlijk komt de spreuk als je niks te verbergen hebt of fout doet .......................
 
En het word in ons land wederom gewoon toegestaan ........in landen als Rusland weet je gewoon hoe het eraan toe gaat hier in NL doen ze net of we zo`n vrij volkje zijn maar niets is minder waar,
En wederom een private instelling zelfs commercieel bedrijf die prive gegevens van burgers mag verwerken.

En tuurlijk komt de spreuk als je niks te verbergen hebt of fout doet .......................
Respect voor je mening naar staat bovenstaande niet vol met aannames en / of onwaarheden en is deze 'iets wat kort door de bocht'?
Laat het wel zo zijn: er wordt 'veel' gestreamd en de rechthebbenden krijgen hiervan niets. (ik stream ook). Dus als men binnen de wet daarin actie wil ondernemen snap ik best. ;)