Trailers not working in exodus an the crew

delta121

Nieuwkomer
3 apr 2020
2
0
1
46
Beste,

Wanneer ik informatie bij Exodus of the Crewvm en klik op ttailers, gebeurd er niks.

Start ik een trailer uit een andere add-on zoals venom, numbers dan werkt dit wel weer.

Iemand een idee hoe dit te maken is?.

Akvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Dit probleem ondervind ik ook, is ook niet op te lossen met een eigen aangemaakte youtube api, dit geldt trouwens ook voor de addon IT, maar bij Venom werkt het wel weer, tja?

Nog meer mensen hier last van?
 
Ik had ook even met Venom dat de trailers niet werkte, en kreeg een (fout) melding over de YouTube app?
Ondertussen werkt het gewoon terug vanzelf.
 
Het lukt mij ook alleen maar met Venom om trailers te bekijken. Met Seren en The Crew lukt het niet. Het drama met een Youtube api maken begin ik maar niet meer aan. Heeft eventjes gewerkt, maar na een herinstallatie lukt het mij nu niet meer.
 
Allemaal leuk zo’n discussie, maar heeft iemand ook een concrete oplossing.

Tja daar is het forum dus ook voor, een (gezonde) discussie.?

Het antwoord is eigenlijk al boven je eigen commentaar gegeven, Exodus en the crew vergeten, en Venom installeren.

Wil je toch van the crew gebruik blijven maken (Exodus is niet handig om aan vast te houden, de ontwikkelaar heeft in November 2019 al aangegeven geen updates meer uit te brengen, en is dus ten dode opgeschreven), dan zou je ook een trakt account aan kunnen maken, dit is geheel gratis en kan je doen op

Als je hier je eigen watchlisten aanmaakt (ik heb er één voor films, en één voor series), en je koppelt je trakt account aan Kodi(authoriseren), dan kun je heel gemakkelijk binnen trakt op zoek naar films/series, en zodra je er op 1 klikt, is er vaak ook een trailer beschikbaar.

Dit kan je doen zonder dat je je Kodi box aan hebt staan, bijvoorbeeld op je telefoon of tablet.

En nou komt het mooiste: heb je de trailer gekeken, en lijkt het je wat? Dan kan je hem binnen trakt in je watchlist zetten, en de eerstvolgende keer als je je Kodi box opstart binnen welke addon dan ook(wel eerst de addon authoriseren), je trakt lijsten openen, en zal hij de lijst van jouw watchlist inladen. Het enige wat je er voor hoeft te doen, is er op te drukken, en je kunt beginnen met kijken.

Er zijn dus twee manieren mogelijk, net waar jij je het prettigst bij voelt.?
 
Of zoals espero op 3 april schreef, een YouTube api aanmaken. Dan werken trailer wel weer in the crew.
De ontwikkelaars van de YouTube addon beschreven uitgebreid hoe dit moet.
 
Of zoals espero op 3 april schreef, een YouTube api aanmaken. Dan werken trailer wel weer in the crew.
De ontwikkelaars van de YouTube addon beschreven uitgebreid hoe dit moet.
Deze instructie van de makers van de YouTube plug-in heb ik gevolgd
Een duidelijk verhaal. Het werkt echter nog niet in alle add-ons zoals B.V. Exodus
Post automatically merged:

Tja daar is het forum dus ook voor, een (gezonde) discussie.?

Het antwoord is eigenlijk al boven je eigen commentaar gegeven, Exodus en the crew vergeten, en Venom installeren.

Wil je toch van the crew gebruik blijven maken (Exodus is niet handig om aan vast te houden, de ontwikkelaar heeft in November 2019 al aangegeven geen updates meer uit te brengen, en is dus ten dode opgeschreven), dan zou je ook een trakt account aan kunnen maken, dit is geheel gratis en kan je doen op

Als je hier je eigen watchlisten aanmaakt (ik heb er één voor films, en één voor series), en je koppelt je trakt account aan Kodi(authoriseren), dan kun je heel gemakkelijk binnen trakt op zoek naar films/series, en zodra je er op 1 klikt, is er vaak ook een trailer beschikbaar.

Dit kan je doen zonder dat je je Kodi box aan hebt staan, bijvoorbeeld op je telefoon of tablet.

En nou komt het mooiste: heb je de trailer gekeken, en lijkt het je wat? Dan kan je hem binnen trakt in je watchlist zetten, en de eerstvolgende keer als je je Kodi box opstart binnen welke addon dan ook(wel eerst de addon authoriseren), je trakt lijsten openen, en zal hij de lijst van jouw watchlist inladen. Het enige wat je er voor hoeft te doen, is er op te drukken, en je kunt beginnen met kijken.

Er zijn dus twee manieren mogelijk, net waar jij je het prettigst bij voelt.?
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik wil echter simpelweg een trailer bekijken rechtstreeks vanuit het informatiescherm van een film of serie in een add-on. Ik heb een trakt account gekoppeld en zelfs een API koppeling gemaakt voor YouTube. Ik wil ook graag Exodus of Exodus Redux gebruiken. Hiervan is alsnog een nieuwe versie verschenen en het project is terug nieuw leven in geblazen. Is het nog steeds de add-on die het beste aan al mijn eisen voldoet. Ik zou zelfs zeggen het is een aanrader
 
Deze instructie van de makers van de YouTube plug-in heb ik gevolgd
Een duidelijk verhaal. Het werkt echter nog niet in alle add-ons zoals B.V. Exodus
Ja, zoals Arjan E. schrijft,
Exodus is niet handig om aan vast te houden, de ontwikkelaar heeft in November 2019 al aangegeven geen updates meer uit te brengen, en is dus ten dode opgeschreven
Elke keer als er iets nieuws opduikt zal exodus dus achterblijven.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Deze instructie van de makers van de YouTube plug-in heb ik gevolgd
Een duidelijk verhaal. Het werkt echter nog niet in alle add-ons zoals B.V. Exodus
Post automatically merged:


Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik wil echter simpelweg een trailer bekijken rechtstreeks vanuit het informatiescherm van een film of serie in een add-on. Ik heb een trakt account gekoppeld en zelfs een API koppeling gemaakt voor YouTube. Ik wil ook graag Exodus of Exodus Redux gebruiken. Hiervan is alsnog een nieuwe versie verschenen en het project is terug nieuw leven in geblazen. Is het nog steeds de add-on die het beste aan al mijn eisen voldoet. Ik zou zelfs zeggen het is een aanrader

Ik heb hier nog de addon destiny, deze speelt een trailer af terwijl de film/serie wordt gescraped. Echter is deze addon verdwenen tezamen met mreggman?

Wellicht dat er nog clones van zijn, maar ik zeg er gelijk bij dat het een draak van een addon is om in te stellen.

Super uitgebreid menu, niet de “standaard” addon zeg maar?
Post automatically merged:

Ik wil ook graag Exodus of Exodus Redux gebruiken. Hiervan is alsnog een nieuwe versie verschenen en het project is terug nieuw leven in geblazen.

Vooralsnog kan ik niks vinden over een “nieuw ingeblazen leven”, hieronder een screenshot van wat de developer 181 dagen geleden postte. Ik heb een screenshot gedaan, want in de commentaren staan links gegeven die verwijzen naar illegale content, en als ik dat doe, wordt ome @Lex boos?

Tuurlijk is het jouw goed recht om vast te houden aan deze addon, maar verwacht hier weinig/geen hulp meer mee aangezien iedereen verder is gegaan met andere addons, en zoals @Dominique DB al schrijft dat bij elke update Exodus Redux stil blijft staan.??‍♂️

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt: