Trakt onder Kodi 18

Espero

Expert
12 aug 2017
297
50
Heb helaas mijn box moeten upgraden naar Kodi 18 v.w uitzending gemist maar nu werkt Trakt niet meer hoe het hoort, geen synchronisatie bij div. Add-ons

Justin23

Gevorderd
25 aug 2018
52
11
Idd elke keer als je Kodi update, zul je Trakt opnieuw moeten instellen bij Addon instellingen, daar genereer je een nieuwe code, en vul je in Trakt via je PC in.
de activeer link staat helemaal onderin, van de Traktsite, code authoriseren.

• Like
Reacties: Spinix

Espero

Expert
12 aug 2017
297
50
Bedankt voor de tip, maar helaas geen resultaat.
Had dit al gedaan bij de div addons, heb opgewaardeerd naar Kodi 18.2 mocht ook niet baten, heb de series waar dit bij gebeurde de Trakt geschiedenis verwijderd en opnieuw aangemaakt, lijkt te werken, even afwachten nu...
Dubbelpost samengevoegd:

Bovenstaande was totaal geen succes, problemen zijn weer terug en uzgemist kreeg plots ook kuren...

Laatst bewerkt:

Justin23

Gevorderd
25 aug 2018
52
11
Denk dan dat je install. corrupt is, door de upgrade naar Leia, zeker als je jouw profiel daarin hebt teruggeladen, advies via je Android Kodi verwijderen, bij Apps dan via de app store of jouw browser de Kodi Leia APK opnieuw installeren, via je downloads.
Daarna kun je eventueel jouw gebruikte Build eroverheen installen, en Trakt opnieuw activeren.

P.S. Retrospect, Rieter zijn laatste update is 4.1.8.7 Om NPO Start update te houden (Raspberry) voor Android, zeg ik nog maar eens, deze via een AppStore APK te downloaden (NPO Start) dus, bekijk deze via Android en niet via de Kodi.

Suc6

Laatst bewerkt:

Espero

Expert
12 aug 2017
297
50
P.s ook op win10 pc, dus als het niet aan trakt ligt moet het de Kodi 18.1/2 versies zijn, want bij de (beste) v17.6 geen problemen gehad!

Vasqure

Gevorderd
17 jan 2018
114
54
P.s ook op win10 pc, dus als het niet aan trakt ligt moet het de Kodi 18.1/2 versies zijn, want bij de (beste) v17.6 geen problemen gehad!
Het ligt ook niet aan Android of windows maar aan de upgrade die je heb gedaan. Ik heb op Kodi 18.1 Trakt gewoon werkend dus daar ligt het ook niet aan.
Daarom de vraag heb je Trakt al een keer gedeinstaleerd en weer geinstaleerd?

Espero

Expert
12 aug 2017
297
50
Het ligt ook niet aan Android of windows maar aan de upgrade die je heb gedaan. Ik heb op Kodi 18.1 Trakt gewoon werkend dus daar ligt het ook niet aan.
Daarom de vraag heb je Trakt al een keer gedeinstaleerd en weer geinstaleerd?

Oh excuus, ik gebruik geen losse addon van Trakt

jvs26

Expert
11 feb 2016
196
66
zoals gezegd, hier werkt het gewoon, ik doe echter altijd eerst trakt los installeren zoals al gezegd, dus zoek op trakt en installeer die als eerste en laten authoriseren, dan nog via de addon die je wil gebruiken